FANDOM

П'ятий сезон серіалу Гра престолів був показаний в 2015 році, його прем'єра відбулася 12 квітня 2015 року.

Опис Редагувати

Про продовження серіалу на п'ятий і шостий сезони було оголошено 8 квітня 2014 року. Події сезону засновані на четвертій і п'ятій книгах з серії Пісня Льоду і Полум'я, «Бенкет стерв'ятників» і «Танець з драконами», дія яких відбувається одночасно, тільки в різних місцях. Деякі події, які відбуваються в цих двох книгах, що вже були показані в попередніх сезонах.

Сюжет Редагувати

Список серій Редагувати

  1. «Прийдешні війни»
  2. «Чорно-білий дім»
  3. «Його Горобчість»
  4. «Сини Гарпії»
  5. «Убий хлопчиська»
  6. «Непохитні, незламні, нездоланні»
  7. «Дар»
  8. «Суворий Будинок»
  9. «Танець драконів»
  10. «Милосердя матері»

Виробництво Редагувати

Частину зйомок проводили в Хорватії, міста Дубровник, Спліт, Шибеник. Полярні зйомки проходили в Північній Ірландіїта Ісландії, але масштабних зйомок в Ісландії на 5 сезон не планувалося.

За словами творців, вони хотіли зняти сцену битви в Ісландії, але із-за постійних змін сценарію вона вийшла занадто довгою. Тому її повністю відзняти в цій країні було складно, так як там пізньої осені рано темніє. Таким чином, в Ісландії в основному пройшли зйомки пейзажів.

Також команда серіалу знімала в Іспанії, а точніше, автономне співтовариство цієї країни Андалусії. У замку Севільський Алькасар, а також у місті Осуна, яке знаходиться недалеко від Севільї.

Акторський склад Редагувати

Основний акторський склад Редагувати

Повернеться Чарльз Денс, підтверджено, що він виконає роль мертвого тіла Тайвіна Ланістера.

Нові актори і персонажі Редагувати

  • Олександр Сиддиг — Дорані Мартелл, правитель Дорна і старший брат покійного Оберина Мартелла. На відміну від Змія, він спокійний і обережний. Після смерті Оберина весь Дорн чекає, як саме Дорані відреагує на смерть свого брата.
  • Тобі Себастіан — Трістан Мартелл, син Дорана, заручений з Мирцеллой.
  • ДеОбия Опарей — Арео Хотах, капітан варти Дорана Мартелла, відомий своєю відданістю і силою.
  • Ензо Чиленти — Йеззан зо Каггаз, колишній рабовласник, був дуже багатим до того, як Дейнерис скасувала рабство.
  • Кіша Касл-Хьюз — Обара Сенд, старша дочка Оберина Мартелла, безстрашна воячка. Її мати була звичайною сільською дівчиною.
  • Джессіка Хенвик — Нимерия Сенд, друга дочка Оберина. Її мати була шляхетною дамою зі сходу, тому Нимерия виросла освіченою і ввічливою. Тим не менш, вона прекрасно вміє поводитися з батогом.
  • Розабелла Лауренти Селлерс — Тиена Сенд, одна з дочок Оберина теж. Вона небезпечніше, ніж здається, і вона вибрала своєю зброєю два кинджала.
  • Джонатан Прайс — Його Воробейшество, лідер релігійного руху Горобці, побожний і благочестивий чоловік. Прибув в Королівську Гавань, щоб захищати інтереси бідних і слабких. Відразу ж придбав безліч послідовників.
  • Джей Джей Мерфі — Денис Маллистер, командувач Нічного дозору.
  • Майкл Кондрон — Боуен Марш, перший стюард Нічного Дозору.
  • Ханна Уоддингем — септа Юнелла.
  • Адевале Акиннуойе-Агбадже — Малко.
  • Вільямс Нелл — маленька Серсея, що означає, що в п'ятому сезоні будуть флешбеки і спогади про минуле.
  • Ізабелла Стейнбарт — подруга Серсеї.
  • Джоді Мей — Меггі Жаба

Заміна акторів Редагувати

  • Нелл Тайгер Фрі — Мирцелла Баратеонов, заручена з Трістаном Мартеллом, відправлена в Дорн. Це було частиною шлюбного альянсу між Мартеллами і Баратеонів.
  • Росс О Хеннессі — Кістяний Лорд, один з важливих представників армії Манса Нальотчика.

Творці Редагувати

Продюсери Редагувати

  • Девід Беніофф — виконавчий продюсер.
  • Ден Уайсс — виконавчий продюсер. Беніофф та Уайсс підписали контракт, за яким вони залишаться продюсерами і п'ятого і шостого сезонів.
  • Бернадетт Колфілд — виконавчий продюсер.

Сценаристи Редагувати

  • Девід Беніофф та Ден Уайсс.
  • Брайан Когман — дві серії.
  • Дейв Хілл — одна серія.

Режисери Редагувати

  • Майкл Словис — 1 і 2 серії.
  • Марк Майлод — 3 і 4 серії.
  • Джеремі Подесва — 5 і 6 серії.
  • Мігель Сапочник — 7 і 8 серії.
  • Девід Наттер — 9 і 10 серії.

Цікаві факти Редагувати

  • В одному з інтерв'ю Айзек Хемпстед-Райт (Бран Старк) сказав, що бере участь в зйомках п'ятого сезону. Трохи пізніше Крістіан Нэйрн (Ходорів) повідомив, що не Ходора, ні Брана у п'ятому сезоні не з'явиться. Пізніше це підтвердили і продюсери серіалу, пояснивши це тим, що всі основні події, які трапилися в книгах з Браном, вже показані. З якої причини Айзек Хемпстед-Райт сказав, що бере участь в зйомках, невідомо.
  • Згідно фільму про зйомки п'ятого сезону «Один день з життя», п'ятий сезон знімали в 5 країнах на 151 майданчику, над ним працювали 166 акторів, понад 1000 понад 5000 членів знімальної групи і статистів.

Випадкова вікі