FANDOM

Шостий сезон фентезійного драматичного серіалу «Гра престолів», прем'єра якого відбулася на каналі HBO 24 квітня 2016 року й складався з 10 епізодів.

Опис Редагувати

  • Шостий сезон в основному екранізує найменшу частину книги «Вітри зими», яка буде завершена до 2017 року.
  • На відміну від попередніх сезонів, шостий сезон стане першим, заснованим на чернетках, і другим без сценарію Джорджа Мартіна.
  • З опублікованого матеріалу, крім глав книги «Вітри зими», які вже були опубліковані на сайті Джорджа Мартіна, в шостому сезоні будуть використані решта глави з книг «Бенкет стерв'ятників» і «Танець з драконами», які не були використані у четвертому і п'ятому сезонах.
  • Як і в п'ятому сезоні серіалу в шостому сезоні будуть події, які у книжкових серіях Джорджа Мартіна відсутні.

ВиробництвоРедагувати

Замок Сафри в Гвадалахарі, Іспанії, одне з місць зйомок.

  • 8 квітня 2014 року телеканал HBO продовжив серіал на шостий сезон.

Десять епізодів шостого сезону мають тривалість приблизно від 50 до 59-й хвилин.
Бюджет шостого сезону склав приблизно 100 мільйонів доларів.

КомандаРедагувати

  • Девід Беніофф та Д. Б. Уайсс як і раніше є шоураннерами, тобто головними продюсерами, а також сценаристами семи епізодів шостого сезону, так як вони підписали контракт аж до 2016 року.
  • Третім сценаристом, як і в попередньому сезоні, буде Брайан Когман, який напише сценарій до двох серій.
  • Як і в попередньому сезоні, Джордж Р. Р. Мартін не буде сценаристом однією з десяти серій з-за роботи над «Вітрами зими».
  • Команда режисерів шостого сезону складається з Джеремі Подесви (епізоди 1 і 2), Деніела Сакхейма (епізоди 3 і 4), Джека Бендера (епізоди 5 і 6), Марка Майлода (епізоди 7 і 8) і Мігеля Сапочника (епізоди 9 і 10).
  • Подесва, Майлод і Сапочник є режисерами, які вже працювали над «Грою престолів» у п'ятому сезоні, у той час як інші режисери цього сезону роблять це вперше.

СценарійРедагувати

  • На момент фіналу п'ятого сезону серіал вичерпав майже весь матеріал з п'ятої і в той же час останньої (на момент 2015 року) книги під назвою «Танець з драконами».
  • Джеремі Подесва (режисер двох епізодів шостого сезону) заявив, що шостий сезон не буде відповідати шостій книзі. Шостий сезон повністю базується на обговоренні завершення сюжетних ліній сценаристів з Джорджем Мартіном і буде за сценарієм віддалятися від останніх книг настільки, наскільки це можливо.
  • Подесва також заявив, що за сюжетом шостий сезон почнеться відразу ж після фіналу п'ятого сезону.
  • У лютому 2016 року Микола Костер-Вальдау (Джеймі Ланністер) повідомив, що шостий сезон почнеться зі сцени, в якій буде розкритий факт смерті Джона Сноу
  • Творці серіалу заявили, що 6 сезон буде менш жорстоким у зв'язку з критикою на адресу 6 епізоду 5 сезону.
  • Один з епізодів шостого сезону буде повністю присвячений битві. Постановники витратили на цю сцену цілий місяць.

ЗйомкиРедагувати

  • Зйомки серіалу продовжать у Хорватії — в містах Дубровник, Спліт, Шибеник і Каштела (сцени в Королівській Гавані, Міеріні, Браавосі), в замку Дун в Шотландії (сцени в Вінтерфеллі), а також в іспанських містах Севілья, Жирона і Альмерія (сцени в Дорні і Волантісе).
  • Деякими місцями зйомок в Іспанії будуть Замок Сафрі в Гвадалахарі, природний парк Барденас-Реалес в Наваррі, Алькасаба в Альмерії і Замок Санті Флорентіні в Барселоні.
  • Зйомки шостого сезону стартували в кінці липня 2015 року[29] і завершилися 17 грудня 2015 року.

КастингРедагувати

  • У шостий сезон повернуться Айзек Хемпстед-Райт (Бран Старк), Крістіан Nairn (Ходорів), Еллі Кендрік (Світу Рід) і Джемма Уїла (Яру Грейджой) після відсутності у п'ятому сезоні.
  • Також у шостому сезоні з'являться Клайв Расселл (Бринден Таллі на прізвисько «Чорна риба»), Тобайас Мензіс (Едмур Таллі), Наталія Тена (Оша), Арт Паркінсон (Рікон Старк) і Патрік Малахайд (Бейлон Грейджой) після відсутності в четвертому і п'ятому сезонах.

27 травня 2015 року канал HBO оголосив про початок кастингу акторів для шостого сезону, а 27 липня 2015 року стартували зйомки шостого сезону в Північній Ірландії.

  • 2 серпня 2015 року підтверджено участь Іена Макшейна у шостому сезоні серіалу. Роль Макшейна у шостому сезоні серіалу є епізодичною (Іен Макшейн з'явиться тільки в одній серії шостого сезону), і в той же час важливою.
  • У листопаді 2015 року Іен Макшейн означив роль трохи конкретніше: «Я допоможу повернутися декому дуже важливому, кого ви ніяк не чекали побачити в серіалі знову» (імовірно йдеться про Сандора Клігана або про Безсердечного).

Макс фон Сюдов зіграє Триокого Ворона в шостому сезоні. Триокого Ворона у фінальній серії четвертого сезону зіграв Струан Роджер.

Девід Бредлі (Уолдер Фрей) заявив, що повернеться в серіал після відсутності в четвертому і п'ятому сезонах, однак він не уточнив, у якому саме сезоні він з'явиться.

  • У серпні 2015 року Девід Бредлі був помічений в Белфасті (де будуть проходити зйомки шостого сезону), таким чином підтверджуючи своє повернення в шостому сезоні.

Доля деяких ключових персонажівРедагувати

  • Після фіналу п'ятого сезону «Милосердя матері», доля деяких ключових персонажів (Санса Старк, Теон Грейджой, Станніс Баратеон, Мірцелла Баратеон і Джон Сноу) залишалася невідомою.
  • Пізніше на фестивалі San Diego Comic-Con Софі Тернер (Санса Старк) і Альфі Аллен (Теон Грейджой) заявили, що їхні персонажі пережили падіння зі стіни Вінтерфелла.
  • Девід Наттер (режисер 9 і 10 епізодів 5 сезону) і Стівен Диллейн підтвердили смерть Станніса Баратеона в попередньому сезоні.
  • Творці серіалу Девід Беніофф та Д. Б. Уайсс підтвердили смерть Мірцелли Баратеон від отрути Елларії Сенд.
  • Тим не менш Нелл Тайгер Фрі з'явиться у шостому сезоні, щоб зіграти мертве тіло Мірцелли Баратеон.
  • 11 лютого 2016 року канал HBO опублікував деякі кадри шостого сезону, що підтверджують смерть Мірцелли Баратеон від отрути, а також виживання Санси Старк і Теона Грейджоя після падіння зі стіни Вінтерфелла.

Кіт Харінгтон (Джон Сноу) в інтерв'ю Entertainment Weekly підтвердив остаточну смерть свого персонажа, заявивши, що в шостому сезоні серіалу він не з'явиться[49], однак у липні 2015 року Кіт Харінгтон був помічений в Белфасті і активно приймає участь в зйомках, тому можливо Джон Сноу з'явиться в 6 сезоні.

  • На постері 6 сезону серіалу канал HBO підтвердив повернення Джона Сноу.
  • 4 березня 2016 року Кіт Харінгтон заявив, що він точно з'явиться в першій серії шостого сезону для того, щоб зіграти мертве тіло Джона Сноу.

Можлива поява основних героїв з попередніх сезонівРедагувати

  • У вересні з'явилися чутки про появу в 6 сезоні серіалу Безсердечної (воскресла Кейтілін Старк) у виконанні Мішель Фейрлі та Джендрі у виконанні Джо Демпсі, а також про розкриття таємниці походження Джона Сноу, тобто сцена в Башті Радості, в якій може з'явитися молодий Нед Старк (Неда Старка у віці 23 років зіграє третій актор).
  • Шон Бін (Нед Старк у віці 40 років) може з'явитися у шостому сезоні, так як актор був помічений в Іспанії, де проходять зйомки серіалу. Після четвертого сезону Шон Бін заявив, що хотів би повернутися в серіал «Гра престолів», а в січні 2016 року актор не виключив появи Неда Старка в серіалі знову.
  • У жовтні 2015 року було оголошено про повернення Джейсона Момоа (Кхал Дрого) і Сібель Кекіллі (Велика) в шостому сезоні.

В роляхРедагувати

Пітер Дінклейдж (Тіріон Ланністер)

Микола Костер-Вальдау (Джеймі Ланністер)

Софі Тернер (Санса Старк)

Мейсі Вільямс (Арья Старк)

Наталі Домер (Маргери Тіреллі)

Керіс ван Хаутен (Мелісандра)

  • Актори, чиї персонажі залишилися в живих на момент закінчення п'ятого сезону, повинні з'явитися в шостому сезоні.
  • Деякі актори можуть з'явитися так само, як і Чарльз Денс (Тайвін Ланністер) у п'ятому сезоні, тобто зігравши мертве тіло свого персонажа.
  • Деякі, такі як, наприклад, Арт Паркінсон (Рікон Старк) і Наталія Тена (здичавіла Оша), знов з'являться на екрані після довгої перерви і відсутності в 4-му і 5-му сезонах.
  • Також можуть з'явитися ті актори, чиї персонажі вважаються мертвими, так як актори підписали з каналом HBO контракти, які будуть залишатися в силі до сьомого сезону [1]

Виноски Редагувати

  1. Подібна ситуація була в іншому серіалі каналу HBO («Клан Сопрано»), де актори з'являлися в серіалі навіть після загибелі їх персонажів

Випадкова вікі