Fandom

Гра Престолів

Сезон 3

Перенаправлено з III сезон

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Третій сезон серіалу "Гра престолів" був показаний на телеканалі HBO починаючи з 31 березня 2013 року.

Він складався з 10 серій. На відміну від перших двох сезонів третій сезон не мав офіційного слогана.

Сюжет Редагувати

Вперше сезон не був екранізацією повної книги із серії "Пісня льоду і полум'я", а включив в себе тільки першу половину третьої книги, яка називається "Буря мечів".

Список серій Редагувати

Зйомки Редагувати

Про початок виробництва третього сезону було оголошено 10 квітня 2012 року. Самі зйомки почалися 10 липня 2012 року. Головним місцем зйомок залишилися Північна Ірландія та Хорватія. Натурні сцени для територій за Стіною були відзняті на льодовиках Ісландії. Новим місцем для знімальної групи стала Марокко, де знімалися сцени в бухті Работоргівців. Окремим випробуванням для творців серіалу стали зйомки з ведмедем для серії «Ведмідь і прекрасна діва». По юридичним причинам і для більшої безпеки їх відзняли у павільйоні в Лос-Анджелесі.

Основний акторський склад Редагувати

DVD і Blu-Ray Редагувати

3 сезон на DVD і Blu-Ray вийшов 18 лютого 2014. Видання включає в себе 10 серій третього сезону і ряд додаткових медіа-матеріалів, в тому числі і наступну частину коротких відеокліпів Історії і фольклор, розширюють уявлення глядачів про серіал. HBO анонсувала вихід офіційного видання досить рано, запропонувавши фанатам проголосувати за дизайн обкладинок, яку будуть мати диски, на своїй сторінці в Facebook.

ГалереяРедагувати

HBO випустили ряд рекламних зображень та плакатів про третій сезон.

ПостериРедагувати

ФотоРедагувати

Відео ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Випадкова вікі