FANDOM

Штормові землі — одна із складових частин Семи Королівств.

Опис Редагувати

Знаходяться на південному сході Вестеросу, на узбережжі Вузького моря, південніше Королівських земель і північніше Дорну. Тут правлять Баратеони з замку Штормова Межа.

Штормові землі названі через шторми і буревії, які часто приходять з моря. До того, як Ейгон I Таргарієн об'єднав землі Вестеросу, Штормові землі були незалежними і називалися Штормовим королівством.

Коли армія Ейгона розпочала підкорення Семи Королівств, той послав Ориса Баратеона у Штормові землі. Тодішній правитель Штормової Межі Аргілак Дюррандон, вирішив не ховатися в замку, а битися на відкритій місцевості. Орис убив його а доньку - Аргелу Дюррандон, взяв за дружину. Відтоді дім Баратеонів правив землями протягом трьохсот років, аж до поки не піднялося повстання Роберта.

Бастарди, народжені тут, отримують прізвище Шторм .

ГеографіяРедагувати

Штормові землі знаходяться на східному узбережжі Вестероса. На іншому боці Вузького моря, дуже близько він цього регіону, знаходяться вільні міста Ессоса. Межа з Дорном не дуже довга, ці два регіони відділяє Дорнійське Море, а сухопутний кордон формують Червоні гори. А ось межа з Простором досить протяжна, більшу її частину становлять верхів'я річки Мандер і ії приток.

Більшу частину регіону становлять два півострови, розділені затокою Розбитих Кораблів. Замок Штормова Межа розташований в північно-західному узбережжі. Зі сходу затоку обмежують острови, є частиною Штормових земель. Найбільший з них — Тарт, гірський острів, відомий своєю суворою красою.

Ґрунт в цих місцях дуже родючий, а клімат м'який і вологий. Холодно тільки в горах на південному сході. Велика частина території вкрита лісом, на півночі знаходиться Королівський ліс, а на півдні Дощовий ліс, який займає більшу частину південного півострова.

Через Штормові землі проходить Королівський тракт, який з'єднує Штормову Межу зі столицею Семи Королівств, Королівською Гаванню, а далі йде на північ до Вінтерфелла і Стіни.

Дістатися до Дорна можна через двома небезпечним шляхами, що ведуть через Червоні гори - Прохід Принців і Кістяний Шлях. Дороги, що безпосередньо сполучає з Простіром немає, але мандрівники можуть дістатися до Трояндового тракту в Королівських землях, і скористатися ним.

ПоселенняРедагувати

Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ

Виноски Редагувати

Штормові землі
Правителі Баратеони
Столиця Штормова Межа
Поселення Блекхейвен · Бронзові ворота · Вечірній Чертог · Грифоняче Сідало · Дощовий Будинок · Кам'яний Шолом · Літній замок · Нічна Пісня · Туманний ліс · Феллвуд · Хейстак Хол
Місця Дорнійські Марки · Затока Розбитих Кораблів · Королівський ліс · Тарт · Провідна · Естермонт § Шаблон:Штормові землі

Випадкова вікі