FANDOM

Штормові землі — одна із складових частин Семи Королівств.

Опис Редагувати

Знаходяться на південно-східному узбережжі Вестероса, на березі Вузького моря, південніше Королівських земель і північніше Дорна. Тут правлять Баратеони з замку Штормова Межа.

Штормові землі названі так із-за частих бур, які приходять з моря. До того, як Ейгон I Таргарієн об'єднав землі Вестероса, Штормові землі були незалежними і називалися Штормовим королівством.

Коли армія Эйгона вторглася на Вестерос, король послав свого зведеного брата, бастарда, Ориса Баратеона захищати Штормові землі. Тодішній правитель Штормового межі вирішив не ховатися в замку, а битися на відкритій місцевості, в результаті його розгромили і вбили. В якості нагороди Эйгон дав Орису замок, землі і свою дочку в дружини. Так будинок Баратеонов правив там протягом трьохсот років, до того, поки що не піднялося повстання Роберта.

Бастарди, народжені тут, отримують прізвище Шторм .

ГеографіяРедагувати

Штормові землі знаходяться на східному узбережжі Вестероса, на іншій стороні Вузького моря, дуже близько він цього регіону, знаходяться вільні міста Ессоса. Кордон з Дорном не дуже довгий, ці два регіони поділяє затока. Сухопутний кордон з Дорном формують Червоні гори. А ось межа з Простором досить широка, більшу її частину становить річка Мандер.

В основному, регіон складається з двох півостровів, які розділені затокою Розбитих Кораблів.

Замок Штормова Межа розташований в північній частині затоки. Також у затоці знаходяться кілька островів, які вважаються частиною Штормових земель і зберігають їм вірність. Найбільший з них — Тарт. Це гірський острів, відомий своєю грубою красою. Протягом між островом і материком не таке небезпечне, як інші течії у затоці.

Ґрунт в цих місцях дуже родючий, а клімат м'який. Холодно тільки в горах на південному сході. Велика частина території покрита лісом, на півночі знаходиться Королівський ліс, а на півдні Дощовий ліс.

Через Штормові землі проходить Королівський тракт, який з'єднує Штормову межу зі столицею Королівських земель, Королівською Гаванню, а далі йде до Вінтерфелла і Стіни.

Дістатися до Дорна можна за двома небезпечним дорогах в горах. Дороги, що веде прямо в Простір немає, але мандрівники можуть дістатися до Рожевого тракту в Королівських землях, і скористатися ним.

Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ

Виноски Редагувати

Штормові землі
Правителі Баратеони
Столиця Штормова Межа
Поселення Блекхейвен · Бронзові ворота · Вечірній Чертог · Грифоняче Сідало · Дощовий Будинок · Кам'яний Шолом · Літній замок · Нічна Пісня · Туманний ліс · Феллвуд · Хейстак Хол
Місця Дорнійські Марки · Затока Розбитих Кораблів · Королівський ліс · Тарт · Провідна · Естермонт § Шаблон:Штормові землі

Випадкова вікі