FANDOM

Штормова Межа — величезний фамільний замок Баратеонів, який стоїть на південно-східному узбережжі Вестероса.

Опис Редагувати

Кажуть, що замок побудував Дюрран, легендарний правитель, який взяв у дружини дочка бога моря і богині вітру, чим викликав ненависть їх обох. У люті боги послали на замок Дюррана руйнівний шторм. Після декількох спроб Дюрран за допомогою Брана Будівельника нарешті збудував новий замок, який витримав гнів богів і отримав назву Штормова межа.

Тисячу років Штормова Межа був столицею Штормових земель. Протягом тисячі років жодна з облог замку не увінчалася успіхом. Коли армія Ейгона вторглася на Вестерос, король послав свого зведеного брата, бастарда, Оріса Баратеона захоплювати Штормові землі.

ШтормоваМежа02.jpg

Тодішній правитель Штормової межі вирішив не ховатися в замку, а битися на відкритій місцевості, в результаті його розгромили і вбили. В якості нагороди Ейгон дав Орісу замок, землі і свою дочку в дружини. Так будинок Баратеонів правив там протягом трьохсот років, до того, поки що не піднялося повстання Роберта.

Кажуть, що в стінах замку сховані заклинання, які не дозволяють ніякій магії зруйнувати їх захист.

Штормова Межа оточена масивною зовнішньою ненесучою стіною, сто футів у висоту і сорок футів завтовшки в самому тонкому місці і майже вісімдесят футів завтовшки на її морській стороні в основі. Вона складається з подвійної кладки каміння з внутрішнім сердечником з піску і щебеню. Стіни складені із гладких і округлих каменів, так ретельно підігнаних разом, що не просунути лезо. На морській стороні зроблено все, щоб ворожі кораблі не могли безпечно підійти до стіни.

Сам замок складається з однієї величезної барабанної вежі, увінчаної грізними бійницями, так що здалеку вороги можуть бачити, що, здається, один величезний, шпичастий кулак ніби занесений до неба. Вежа настільки велика, що в ній комфортно розмістилися комори, казарми, збройові кімнати, урочисті зали, і келії для молитв.

Під час Повстання Роберта замок більше року осаджувався Тірелами. Станніс Баратеон і його армія, що сховалися в замку, були в розпачі. Вони їли собак і щурів, і вже були готові перейти до канібалізму, але їх врятував корабель Давоса, який привіз їм партію цибулі. В подяку Станніс дарував Давосу звання лицаря і не судив за минулі злочини, обмежившись відсіканням перших фаланг чотирьох пальців лівої руки.

Після зняття облоги Станніса, до його невдоволення, призначили лордом Драконячого каменю, а лордом Штормової Межі став його молодший брат Ренлі. Станніс вважає це неповагою до себе, навіть незважаючи на те, що Драконячий камінь краще розташований стратегічно і традиційно є замком спадкоємця престолу.

Виноски Редагувати

Штормові землі
Правителі Баратеони
Столиця Штормова Межа
Поселення Блекхейвен · Бронзові ворота · Вечірній Чертог · Грифоняче Сідало · Дощовий Будинок · Кам'яний Шолом · Літній замок · Нічна Пісня · Туманний ліс · Феллвуд · Хейстак Хол
Місця Дорнійські Марки · Затока Розбитих Кораблів · Королівський ліс · Тарт · Провідна · Естермонт § Шаблон:Штормові землі

Випадкова вікі