FANDOM

Шая — повія, у якої склалися особливі відносини з Тіріоном Ланністером.

Історія Редагувати

До подій серіалуРедагувати

  • Шая воліє не поширюватися про своє минуле і про своє походження.
  • У неї лоратський акцент, і вона безумовно не з Вестероса.
  • Відомо, що вона приїхала приблизно за 10 років до початку подій серіалу.

Сезон 1Редагувати

  • Перед битвою на Зеленому Зубці Бронн приводить Шаю в шатро до Тіріона.
  • Тіріон домовляється з нею, що вона буде робити те, «що він скаже», і кожну ніч буде віддаватися йому так, як ніби ця ніч остання.
  • Ще до битви вони втрьох (Шая, Тіріон і Бронн) грають в гру в спогади про минуле.
  • Тіріон в основному правильно вгадує минуле Бронна, але історію Шаї він прочитати не може.
  • Після битви і розмови з батьком Тіріону доводиться її ховати від Тайвіна.

Сезон 2Редагувати

  • Коли Тіріона призначають правицею короля, він бере Шаю з собою в Королівську Гавань, хоча батько суворо заборонив йому це робити.
  • Там Тіріону доводиться ховати дівчину.
  • Потім, коли Шаї стає зовсім нудно, він робить її служницею Санси Старк.
  • Поступово Тіріон закохується в неї.
  • Після його поранення Шая вмовляє Тіріона поїхати з нею в Пентос, Тіріон відмовляється, Шая залишається з ним.

Сезон 3Редагувати

  • На вимогу свого суворого батька Тіріон змушений одружитися на Сансі.
  • На ранок після їх шлюбної ночі [1] Шая зауважує, що Тіріон залишається їй вірний. І вони залишаються разом.

Сезон 4Редагувати

  • Поступово відносини Шаї і Тіріона погіршуються.
  • Шая хоче проводити більше часу з коханим чоловіком, а Тіріон відмовляється, кажучи, що у нього немає часу і багато проблем.
  • Серсея знає або підозрює, що між Тіріоном і Шаєю щось є, і вона змушує одну зі служниць шпигувати за ними.
  • Варіс попереджає Тіріона, що Серсея стежить за ним, і Тіріон йде на крайні заходи.
  • Він викликає Шаю на дуже жорстку розмову, в якій вимагає її виїхати з міста і королівства. Тіріон каже, що між ними не може бути нічого серйозного, що вона для нього всього лише повія, а Санса — його законна шляхетна дружина, яка коли-небудь народить йому дітей.
  • Мабуть, Тіріон говорить нещиро, він любить Шаю, але чинить так жорстоко, щоб дівчина погодилася виїхати [2]. Шая в сльозах тікає. Пізніше Тіріон просить Брона простежити, що Шая сіла на корабель і попливла, Броня стверджує, що вона це зробила.

Пізніше з'ясовується, що це не так, і що Шая залишилася в Королівській Гавані. Після смерті Джоффрі Тіріона звинувачують у його вбивстві, починається судовий процес. Шая виступає в якості свідка. Гнів на Тіріона, ревнощі до Сансе, і, можливо, загрози Серсеї призвели до того, що на суді Шая дає неправдиві свідчення. За її словами, Тіріон викрав її у військовому таборі Тайвіна Ланістера і змусив її догоджати його так, як він захоче. Шая каже, що Тіріон охолов до неї після одруження на Сансі, але та була до нього байдужа. І щоб завоювати прихильність своєї дружини, Тіріон, за участю самої Санси, організував вбивство Джоффрі.

Тіріона засуджують до смерті, але допомагають йому втекти з в'язниці Джеймі і Варіс. Замість того, щоб покинути місто швидше, Тіріон іде в покої батька і там знаходить Шаю. Почувши кроки, Шая, думаючи, що прийшов Тайвін, зустрічає його словами «мій лев», словами, які раніше призначалися тільки Тіріону. Побачивши свого колишнього коханця, Шая лякається і хапається за ніж, зав'язується коротка бійка, в ході якої Тіріону вдається задушити Шаю її намистом. Потім Тіріон знаходить батька, вони довго розмовляють, при цьому Тіріон цілиться в Тайвина з арбалета. Тайвін називає Шаю повією, Тіріон просить не називати її так, погрожуючи вбити батька. Коли це слово знову злітає з язика Тайвина, Тіріон стріляє, потім перезаряджає арбалет і стріляє знову. Тайвін вмирає.

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

  1. Коли Тіріон так і не доторкнувся до Санси
  2. Щоб урятувати її від смертельної небезпеки