Fandom

Гра Престолів

Чаклуни

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Чаклуни (англ. Warlocks) - група магів з Кварту. Вони зазвичай збираються в Будинку Безсмертних, а впізнати їх можна по синіх губах, які стають такими, тому що чаклуни мають звичай пити дивну субстанцію, яка називається «Тінь Вечора». Подібно Гільдії алхіміків з Семи Королівств, сила і могутність чаклунів з роками згасла, і багато хто ставиться до них з презирством. Одним з відомих Чаклунів Кварту є Піат Прей.

Згадки в серіалі Редагувати

2 Сезон Редагувати

Після кількох століть, протягом яких влада чаклунів зменшувалася, їх магічні здібності ставали все сильніше й сильніше. Коли у Кварті з'явилися дракони Дейнеріс Таргарієн, то незабаром чаклуни викрали драконів за допомогою Ксар Ксоан Даксоса, натомість чаклуни обіцяли допомогти йому стати королем міста.

У той же час дракони були сильнішими, коли поруч з ними знаходилася Дейнеріс, тому чаклуни планували тримати і драконів, і дівчину в ув'язненні в Будинку Безсмертних. Але їх планам не судилося збутися, тому що коли Дейнеріс опинилася там, вона скомандувала драконам спалити і кайдани, які їх стримували, і чаклунів. Незабаром після цієї події Дейнеріс покинула Кварт.

3 Сезон Редагувати

У третьому сезоні один з чаклунів з'явився у вигляді маленької дівчинки, яка намагалася вбити Дейнеріс за допомогою Мантикори, яка була захована у дерев'яній кулі. Замах на життя Дейнеріс провалився, бо втрутився Баррістан Селмі, що і врятував життя Дейнеріс.

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Групи та організації
Військові Братство без прапорів · Братство Королівського лісу · Міська варта · Королівська гвардія · Кхаласар · Нічна варта · Сини Гарпії
Релігійні Горобці · Дош кхалин · Мовчазні сестри · Праведні · Святе воїнство
Найманці Бездоганні чи Незаплямовані · Золоті мечі · Молодші сини · Загублений легіон
Інші організації Великі майстри · Гільдія алхіміків · Добрі майстри · Залізний банк Браавоса · Мала рада · Мейстери · Мудрі майстри · Пташки · Тринадцять· Чаклуни · Чистокровні
Інше Шаблон:Організації

Випадкова вікі