Fandom

Гра Престолів

Харренхол

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Harrenhal Pin.png

Харренхол на карті Вестероса.

Харренхол — величезний замок у Річкових землях, найбільший на Вестеросе, знаходиться на березі Божого Ока.

ІсторіяРедагувати

До подій серіалуРедагувати

Замок був побудований кілька століть тому Харреном Чорним, якого зрадив його власний прапороносець, і замок був спалений драконами у часи нашестя Таргариена. В результаті частина замку опинилася в руїнах, спалена і покручена вогнем драконів, що додало йому страшний вигляд. Після смерті Харрена в замку довгий час ніхто не жив.

Эйгон завойовник дарував замок дому Квохерисів, який незабаром вимер. Потім в замку жили Тауэрси, Харровеї, Стронги, Лотстони. Всі представники цих родів теж померли, і замок став вважатися проклятим місцем. Про нього і його жителів складено безліч легенд, наприклад, історія про шалену леді Лотстон, гарячих привидів Харрена і його синів і слуг, які лягають спати, а до ранку перетворюються в попіл.

Цей найбільший замок на континенті вимагає, щоб його захищала велика армія, але землі навколо нього не можуть забезпечити прожиток для солдатів. Правителі Харренхола терплять великі збитки, просто володіючи замком. Таким чином Харренхол ніколи повністю не заселений. Більше того, з часів Эйгона Завойовника його так і не відновили повністю.

У Харренхолі пройшов знаменитий турнір, на якому зібралися практично всі знатні люди королівства. У фінальному поєдинку виграв принц Рейгар Таргаріен, потім він оголосив королевою турніру Ліанну Старк. Ця подія стала першим у ланцюжку тих, що призвели до повстання Роберта.

Сезон 1Редагувати

Harrenhal title.jpg

Харренхол в відкриває сцені.

До початку Війни п'яти королів Харренхолом володіли Уенти, потім його віддали Слінтам в якості нагороди за те, що Джанос Слінт зрадив Еддарда Старка. Але Слінти так і не зайняли замок, так як спочатку поруч з ним проходили військові дії, а потім Джаноса Слінта відправили в Нічний дозор.

Потім відбулася битва в Шепчущем лісі, після якої Тайвін Ланістер оголосив, що він і його армія в 30000 солдатів займе Харренхол, в той час як армія Робба Старка зосередиться у Риверрана.

Сезон 2Редагувати

Harrenhal1.jpg

Вежі Харренхола.

Після битви у Черноводній Харренхол був відданий Петіру Бейлишу за його заслуги у формуванні альянсу Ланістерів і Тіреллів.

Сезон 3Редагувати

Армія Робба Старка готувалася до облоги Харренхола, але виявила, що Харренхол покинули всі солдати Ланістерів. Деякий час армія Робба займала замок, а потім покинула його, так як була отримана звістка про смерть Хостера Таллі, і Робб з сім'єю і армією вирушив туди. Командувати замком залишився Русе Болтон.

Примітні жителіРедагувати

  • Леді Шелла Уэнт, також відома як стара леді Уент, імовірно, померла.

Окупація ЛанністеровРедагувати

Окупація сіверянРедагувати

Прокляття ХарренхолаРедагувати

Харренхол вважається проклятим замком, так як всі господарі, яким діставався замок, не володіли ним занадто довго, і вмирали.

  • Харрен Чорний був тим, хто побудував замок. В день, коли будівництво закінчилося, на Вестерос вторгся Эйгон Завойовник, який живцем спалив Харрена і всю його сім'ю.
  • В нагороду за заслуги в Завойовницької війні, Эйгон Завойовник віддав замок Квохерисам. З невідомих причин всі Квохериси померли.
  • Після Квохерисів замок віддали Тауэрсам, їх спіткала доля попередників.
  • Харровеї стали наступними господарями замку.
  • Після смерті всіх Харровеїв замок дістався Стронгам...
  • ..., а після них Лотстонам.
  • Після смерті всіх Лотстонів замок отримали Уенти, точніше, їм стала керувати бездітна леді Уент. Це сталося до початку Війни п'яти королів.
  • Трохи пізніше замок віддали Джаносу Слінту, командувачу Міським дозором, за його допомогу королю і зрада Эддарда Старка. Що сталося з леді Уент, невідомо. Також Слінт отримав місце в Малій раді. Коли десницею короля став Тіріон Ланністер, він сказав, що не може зберегти за Джаносом місце командувача Міським дозором, так як він зрадник. Слінта відправляють на Стіну, в Нічну варту.
  • Петір Бейліш провів переговори і домовився про заручини короля Джоффрі і Маргери Тіреллі. В нагороду за це йому дали Харренхол і титул лорда Харренхола. Сам Петір порахував Харренхол сумнівною нагородою. Але в замку він не з'являвся, він відправився в Долину Аррен, щоб просити руки Лізи Аррен.

Цікаві фактиРедагувати

  • Виконавчий продюсер Джемма Джексон казала, що на створення образу Харренхола її надихнуло відвідування Камбоджі і руїн замку Ангкор-Ват.
  • В книгах говориться, що замок складається з масивних стін і п'яти веж (Вежа жаху, Вдовина вежа, Виюча вежа, Вежа примар, і вежа під назвою Похоронне багаття короля.).

Виноски Редагувати

Річкові землі
Правителі Бейліши
Столиця Харренхол
Поселення Акорн Хол · Близнюки · Вендске містечко · Готель на перехресті · Дівочий Ставок · Кам'яна Септа · Риверран · Рожева Діва · Рейвентрі · Сигард · Солеварні · Стоунхедж · Ковпак Брід
Річки і озера Боже Око · Тризуб · Чорноводна
Місця Високе Серце · Затока Залізних Людей · Затока Крабів · Кам'яний Млин · Мис Орлів · Острів Ликів · Перешийок · Рубіновий брід · Холлоу Хілл · Шепочучий ліс
Шаблон:Річкові землі

Випадкова вікі