FANDOM

House Tully banner

Герб Таллі з Риверрана, правителів Річкових земель.

Таллі - один з шляхетних домів Вестероса.

Опис Редагувати

Колишні правителі Річкових земель, правили з родового замку Ріверран, на чолі якого стоїть лорд Ріверрана. На даний момент це Едмур Таллі.

Герб будинку Таллі — срібна форель на червоно-синьому тлі, а їх девіз — «Сім'я, обов'язок, честь».

ІсторіяРедагувати

До подій серіалуРедагувати

Будинок Таллі завоював високе становище під час Завойовницької війни. Едмін Таллі, який у той час був головою цього благородного будинку, підтримав Таргарієнів і підняв повстання проти короля, який у той час правил Залізними островами і Річковими землями, Харрена Чорного. Лорди Річкових земель на чолі з Едміном взяли верх, і, коли Эйгон I Таргарієн завоював континент і зайняв престол, він дарував Едміну титул верховного лорда Річкових земель, і з тих пір нащадки Едміна успадковують цей титул.

До недавнього часу главою будинку Таллі був Хостер Таллі. Його дочки Кейтілін і Ліза, дружини лордів Еддарда Старка і Джона Аррена, під час Повстання Роберта сформували великий альянс їх будинків.

Історично склалося так, що Річкові землі часто ставали місцем військових дій. Щоб вижити, будинок Таллі постійно укладав шлюбні союзи з іншими благородними будинками.

1 Сезон — сезон 3Редагувати

Під час Війни п'яти королів Таллі приєдналися до Старків, і армія Північа збільшилася за рахунок лордів і солдатів з Річкових земель. Хостер Таллі помер під час подій третього сезону серіалу. Верховним лордом став Едмур Таллі. Намагаючись допомогти союзникам у війні, він погодився одружитися на одній з дочок Уолдера Фрея. Але Фреї зрадили Старків, на весіллі Едмура, коли наречені вийшли, солдати Фреїв перебили всіх присутніх там Старків, а також солдатів Старків і Таллі. Сам Едмур потрапив у полон. На волі пощастило залишитися лише його дядькові Бріндену.

ПредставникиРедагувати

Васальні домаРедагувати

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати