Fandom

Гра Престолів

Соторос

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Соторос - один з 4 континентів відомого світу.

Він розташований на південний схід від Ессоса за Літнім морем.

Опис Редагувати

Розміри Сотороса невідомі, як і те, наскільки далеко континент простягається на південь. Видимі на карті обриси материка дозволяють припускати, що він ніяк не менше половини Ессоса.

Частиною континента також вважаються дві групи островів Василіска і Літні, а також великий острів Наат. На ці території часто здійснюють набіги работорговці з однойменної бухти. На островах переважає чорношкіре населення і, "завдяки" работоргівлі, таких людей не вважають чимось незвичайним у Ессосі чи Вестеросі. Ті, хто завоював собі свободу, стали купцями, піратами, найманцями та ін.

Згадки в серіалі Редагувати

Після замаху на Дейнеріс Джорах сказав їй, що шпигуни короля Роберта ніколи не кинуть полювання на неї і не важливо, як далеко вона втече, хай навіть це будуть Асшай або острови Василіска. («Перемога або смерть»)

Ксаро Ксоан Даксос говорив, що він був дикуном з Літніх островів. («Кістяний Сад»)

Варіс згадував, що на Літніх островах поклоняються богині родючості з шістнадцятьма сосками. («Принц Вінтерфелла»)

В книгах Редагувати

Соторос03.png

На мапі Відомого світу від українських перекладачів

  • Соторос великий континент, покритий джунглями, у свій час охоплений епідемією чуми [1], і в значній мірі не вивчений.
  • Північне узбережжя нанесено на карту, із зруйнованими містами Zamettar, Yeen, Gogossos і Gorosh, але мало що відомо про них.
  • Існують легенди, що карти Сотороса є у мандрівників з Літніх островів, але вони зберігають їх в надійній таємниці.
  • Гіскарці вважали, що континент є настільки ж великим, як Вестерос .
  • Карти з Кварта показали континент як острів, але їхнім кораблям ніколи не вдавалося знайти в нижню частину континенту.
  • Янара Белайріс (Jaenara Belaerys) полетіла на драконі Терраксі далі на південь, ніж будь-яка людина коли-небудь, і знайшла тільки джунглі, пустелі і гори. Через три роки вона повернулася у Фригольд, щоб повідомити: континент є великим, як Ессос, і має "землю без кінця»

Мешканці Редагувати

  • Люди Сотороса описуються із тигрячою шкірою (принаймні, половина з відомих мешканців). Їх строката шкіра товста, часто в зразках із коричневого і білого кольорів. Вони мають міцні кістяки і мускулатури, з довгими руками, похилими лобами, величезні квадратними зуби, важкими щелепами і грубим чорним волоссям. Їх широкі, плоскі носи неначе перетворюють обличчя на морди.
  • Соторосські жінки, як кажуть, не в змозі розмножуватися з чоловіками з Ессоса чи Вестероса, від такого зв'язку може народитися лише спотворене чи мертвонароджене потомство.
  • Соторосці вивчені в основному корсарами сусідніх островів Василіска, при чому лише ті з них, хто живе ближче всього до моря, на північному узбережжі.
  • Гіскарці вважали їх некмітливими але лютими бійцями, з яких виходять невибагливі хороші раби.
  • Ще далі на південь Соторосці є більш диким, відомі випадки канібалізму і поклоніння темним богам з непристойними обрядами.
  • Є також не перевірені повідомлення про інші рас і забуті народів, які були вигнані, знищені чи вжиті в їжу «плямистими людьми», а також чули про лізардменів і безоких печерних жителів.
  • Континент є домом для безлічі унікальних тварин, серед них чимало видів волохатих мавп, які були знайдені в джунглях.

Цікаві факти Редагувати

  • Згідно Джорджу Мартіну, Соторос аналогічний Африці, як Ессос і Вестерос - Євразії.
  • В книзі узбережжі Сотороса серйозно постраждало від цунамі чотириста років тому, коли в результаті виверження вулкана загинув Валірійскій Фригольд. До цього тут знаходилися кілька великих міст, від яких залишилися тільки руїни. В глибині континенту переважають пустелі і джунглі, а мешкають, в основному, кілька видів волохатих мавп.
  • Згідно з версією карти світу від листопада 2012 року, що не є каноном для серіалу, Соторос перемістився на південний захід від Нефритового моря.
  • З-за того, що в книгах ніяких активних дій на Соторосі не відбувається і він рідко згадується, в текст потрапили два варіанти назви континенту: Соторос (Sothoros) і Соторіос (Sothoryos). Досі немає єдиної думки щодо правильної назви материка.
  • Для збірки карт Землі Льоду і Полум'я Джордж Мартін затвердив назву Соторіос [2].

Виноски Редагувати

  1. Як і острови Василіска
  2. В українському перекладі Софоріос
Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ

Випадкова вікі