FANDOM

Sunspear Pin.png

Сонцеспис на мапі Вестеросу

Sunspear-H&L.png

Сонцеспис

Сонячний Спис [1] (англ. Sunspear) — столиця Дорна, належить Мартеллам.

Опис Редагувати

Складається з добре захищеного замку, навколо якого розташовується місто, будинки якого побудовані в основному із бруду і соломи.

«Тіріон Ланністер: "Вибачте, але я не бачу принца Дорана у Вашій компанії?"

Лорд Блекмонд: "Здоров'я принца змушує його залишатися в Сонцесписі. Він відправляє свого брата, принц Оберіна, щоб той був присутнім на королівському весіллі замість нього".»
~ Лорд Блекмонд пояснює Тіріону Ланністеру

Сонцеспис є резиденцією дому Мартеллів і столиця Дорна, найпівденнішого з Семи Королівств, розташований на крайньому південному сході материка на узбережжі Літнього моря.

  • Він складається з сильного, укріпленого замку і міста, що розкинулося навколо нього.
  • Це місто побудоване в основному з глини і соломи.
  • Найбільша споруда міста Башта Спис, на 150 футів вершина якого має вигляд сяючої сталі.

В книгах Редагувати

У романах «Пісня льоду і полум'я», Сонцеспис (Sunspear) є головним оплотом дому Мартеллів (Martell).

Він розташований на Далекосхідному узбережжі Дорна і складається з двох міцних веж, чи «списів», Башти Сонця, в останній міститься тронна зала князя Дорна. Стіни замку пісочного кольору, що відрізняє його від інших великих замків Вестероса.

Сонцеспис оточений «містом тіней», яке складається з магазинів, ринків і будинків мешканців. Місто також є стіною, хоча кілька будівель - в основному глинобитні халупи - тягнуться за нею. І замок, і місто мають досить скромні гавані. Арео Хотах (Hotah), родом із вільних міст, зазначає, що місто навколо Сонцесписа насправді не досить велике, щоб вважатися істинним "містом" як Норвос, чи Пентос, чи, скажімо, Королівська Гавань, але вважається містом, оскільки він (як і раніше) є найбільший населений пункт у всьому Дорні.

Знатні жителі Сонцесписа Редагувати

Виноски Редагувати

  1. В книгах з українським перекладом Сонцеспис
Дорн
Правителі Мартелли
Столиця Сонячний Спис
Поселення Айронвуд · Блекмонт · Божа Благодать · Віл · Водні Сади · Вейт · Дощане місто · Зорепад · Королівська Гробниця · Лимонний Гай · Сідало Стерв'ятника · Піщаник · Піднебесся · Примарний Пагорб · Солоний Берег · Тор · Хелхолт
Місця Вейт · Зеленокровна · Червоні гори · Батіг · Сірка · Торентин

Випадкова вікі