FANDOM

Got-s7-key-art.jpg
Home 23.jpg

Balon Greyjoy, King of the Iron Islands, has been murdered.

Capture4.JPG

Euron Greyjoy, Balon's younger brother and killer, takes the Salt Throne and is crowned the new King of the Iron Islands.

Battle of the Bastards 29.jpg

In response to Euron's treachery, Theon and Yara Greyjoy seal an alliance with Daenerys Targaryen.

The Winds of Winter 13.jpg

With help from Varys, Daenerys secures help from House Tyrell and Dorne.

Myrcella-ellaria-kiss.png

However, the cold-blooded murder of Myrcella Baratheon could come back to haunt Ellaria Sand now that Myrcella's uncle Tyrion Lannister is Daenerys's Hand of the Queen.

Ramsey about to be eaten.jpg

With Ramsay Bolton executed, House Bolton has been eradicated.

Jon Snow is declared King in The North Season 6 Episode 10 Preview..jpg

Though Jon Snow has been declared the new King in the North......

GoT-Sn7 FirstLook 07.jpg

......Petyr Baelish seeks to challenge his rule in his own campaign to take the Iron Throne.

GoT-Sn7 FirstLook 04.jpg

Samwell Tarly has travelled to Oldtown to train as a maester.

Daenerys Targaryen Sails to Westeros, Season 6 Episode 10 Preview..jpg

Daenerys Targaryen sets sail for Westeros with her army.

The Winds of Winter 23.jpg

Walder Frey is killed by Arya Stark in retaliation for the Red Wedding.

Night king the door with bran.jpg

Bran Stark has barely escaped back to the Wall after being attacked by Night King and White Walkers.

The Winds of Winter 22.jpg

Bran Stark has learned that Jon Snow is actually the son of Lyanna Stark and Rhaegar Targaryen.

Сьомий сезон серіалу «Гра престолів» має складатися з семи серій. Показ сезону почнеться пізніше, ніж зазвичай, - 16 липня 2017 року. Це пов'язано з тим, що в світі серіалу "настала зима", а тому і зйомки відбулися пізніше, як тільки змінилася погода.

У квітні 2016 року виконавчі продюсери серіалу Девід Бениофф і Ден Вайс в ексклюзивному інтерв'ю журналу Variety заявили, що після показу по ТБ шостого сезону «Ігри престолів» будуть зняті ще 13 серій - сім для сьомого сезону і шість для восьмого, який, можливо стане останнім . «Ми заходимо на останнє коло, - цитує видання слова Бениоффа. - Поки що ми будуємо припущення, остаточно ще нічого не вирішено. Але ми прагнемо до фіналу».

Опис сюжету Редагувати

Події серіалу вже обігнали аналогічні сюжетні лінії опублікованих на даний момент книг серії «Пісня льоду і полум'я», а тому сюжет сьомого сезону, як і в шостому, буде базуватися на чорнових варіантах книг серії, що ще не вийшли, та консультаціях Джорджа Мартіна і власних сюжетних напрацюваннях авторів серіалу.

У Вестеросі настала зима, а з нею Сім Королівств чекає новий виток війни.

Королівська гавань Редагувати

Серсея Ланністер проголосила себе королевою Андалів і Перших Людей.
Після вибуху в септи Бейлора і самогубства короля Томмена I Серсея Ланністер фактично позбулася своїх ворогів в столиці. Вона узурпує владу, проголосивши себе королевою.

Незважаючи на титул, влада Серсеї над Сімома Королівствами нетривка: Північ, Дорн, Залізні острови фактично незалежні від Залізного трону, а після загибелі в септи Бейлора лорда Мейса і його дітей проти Ланністерів ополчився Простір. На стороні королеви тільки пошарпана в останніх війнах армія Ланністерів. Щоб зміцнити своє становище, Серсеї потрібно покладатися на своє найближче оточення в особі правиці Квіберна, захисника Григора Клігана і свого брата Джеймі Ланністера.

Стіна Редагувати

Бунт в Чорному замку був пригнічений Скорботним Еддом, Тормундом і Давосом. Джона Сноу вдалося повернути до життя завдяки магії Мелісандри. Віддавши життя за Нічну Варту, Джон залишає його, а Едд стає 999-м лордом-командувачем Нічного Дозору. Йому належить зберегти те, що залишилося від колись великої організації.

Північ Редагувати

В ході кровопролитного бою, який отримав назву Битва Бастардо, армія Старков на чолі з Санса Старк і Джоном Сноу, підтримані вільним народом і лицарями Долини, здобули перемогу над військом Болтон і повернули Вінтерфелл. Замок повернувся до своїх господарів, а рід Болтон був знищений.

Через деякий час після битви на зборі лордів Півночі, Долини та командирів вільного народу в Вінтерфелле Джона Сноу проголошують новим Королем Півночі - Білим Вовком. Тепер Джону належить готувати Північ до вторгнення білих ходоків, захищаючись від зовнішніх і внутрішніх ворогів.

Річкові земліРедагувати

Завдяки Джейме Ланністеру Фреям вдається взяти Ріверран малою кров'ю і вбити Бринда Таллі, закріпивши тим самим своє положення в Річкових землях. Однак тріумф лорда Уолдера тривав недовго - повернулася з Браавоса Арья Старк, яка одразу ж вирішує помститися Фреям за різанину, учинену ними кілька років тому. Арья жорстоко вбиває Уолдера Фрея, а також його сина Лотара і бастарда Чорного Уолдера. Після загибелі лорда Переправи в регіоні знову почнеться боротьба за владу ...

Тим часом Братство без прапорів продовжує діяти в річкових землях. Торос і Берик знають про загрозу, що йде через стіни, і мають намір перешкодити цьому. У цій справі у них з'являється несподіваний союзник.

Простір і ДорнРедагувати

Семвелл Тарле, посланий Нічним Дозором навчатися на Мейстера, прибув в Староміст, центр науки Семи Королівств. Разом з ним - Джиллі і Сем. Семвеллу належить отримати свій ланцюг Мейстера, попутно долаючи бюрократію Цитаделі і збираючи інформацію про білих ходоків і драконяческло.

В результаті вибуху у Великій септи Бейлора серед інших загинули Мейс Тіреллі, його син і дочка. Будинок Тіреллів приречений на вимирання. Олена Тірелл, мати Мейса, бажає помсти Серсеї Ланністер. Вона готова виставити проти Ланністерів стотисячну армію Тіреллів на чолі з одним з кращих полководців Простору, Ренділлом Тарле.

В Дорн Піщані Змейки влаштували переворот, в ході якого загинув Доран Мартелл, дорнійскій правитель. За допомогою Варіс Еллара Сенд спільно з Тіреллі присягнула на вірність Дейнеріс Таргаріен.

Залізні острови Редагувати

Бейлон Грейджой був убитий своїм братом, Еуроном, на тлі кампанії залізнонароджених по завоюванню Півночі,0 що фактично провалилася. В ході віче королів новим королем Залізних островів проголошують Еурона. Але перемогу затьмарює втеча його племінників, Яри і Теона, разом з кращими кораблями Залізного флоту. Еурон наказує своїм підданим побудувати новий флот з тисячі кораблів. У Міеріне Яру і Теона укладають союз з Дейнеріс Таргаріен. У прийдешніх битвах Грейджоі ризикують опинитися по різні боки барикад.

Ессос Редагувати

В ході другої облоги Міеріна Дейнеріс Таргарієн вдається нанести работорговцям нищівної поразки, змусивши їх капітулювати. Відтепер Бухта работорговців називається Затока Драконів. Завершивши свою кампанію в Ессосі, Дейнеріс відправляється в Весторос. У неї в розпорядженні могутня армія, що складається з Бездоганних, дотракійцев, армій і флоту Простору, Дорна і железнорождённих на чолі з Ярою. Дейнеріс має намір повернути Сім Королівств Таргарієнів. Правити в Затоці драконів залишається Даар Нахаріс.

Землі за Стіною Редагувати

Тим часом в землях за Стіною білі ходоки продовжують свій наступ. В ході їх нападу на Печеру Триокого ворона від мерців вдалося врятуватися лише Бран Старку і Мірі Рід . Завдяки навичкам зеленобачення Бран побачив багато важливих подій з минулого і майбутнього Вестеросу. Серед них - справжнє походження Джона Сноу.

Галерея Редагувати

Акторський склад Редагувати

Основний акторський склад Редагувати

Повторюваний акторський склад Редагувати

Нові актори і персонажі Редагувати

Заміна акторів Редагувати

ВідеогалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Серії по сезонах
1 сезон Сезон 1 ·

«Зима близько» 1 сезон 1 серія α «Королівський тракт» 1 сезон 2 серія α «Лорд Сноу» 1 сезон 3 серія α «Каліки, бастарди і зламані речі» 1 сезон 4 серія α «Вовк і лев» 1 сезон 5 серія α «Золота корона» 1 сезон 6 серія α «Перемога або смерть» 1 сезон 7 серія α «Гострий кінець» 1 сезон 8 серія α «Бейлор» 1 сезон 9 серія α «Полум'я і кров» 1 сезон 10 серія α

2 сезон Сезон 2 ·

«Північ пам'ятає» 2 сезон 1 серія β «Нічні землі» 2 сезон 2 серія β «Що мертве, померти не може» 2 сезон 3 серія β «Кістяний Сад» 2 сезон 4 серія β «Привид Харренхола» 2 сезон 5 серія β «Старі Боги і Нові» 2 сезон 6 серія β «Людина без честі» 2 сезон 7 серія β «Принц Вінтерфелла» 2 сезон 8 серія β «Чорноводна» 2 сезон 9 серія β «Валар Моргуліс» 2 сезон 10 серія β

3 сезон Сезон 3 ·

«Валар Дохейріс» 3 сезон 1 серія γ «Темні крила, темні слова» 3 сезон 2 серія γ «Алея Покарання» 3 сезон 3 серія γ «І тепер його дозор завершився» 3 сезон 4 серія γ «Поцілована вогнем» 3 сезон 5 серія γ «Сходження» 3 сезон 6 серія γ «Бурмило і дівиця мила» 3 сезон 7 серія γ «Молодші сини» 3 сезон 8 серія γ «Дощі в Кастамері» 3 сезон 9 серія γ «Міса» 3 сезон 10 серія

4 сезон Сезон 4 ·

«Два мечі» 4 сезон 1 серія δ «Лев і троянда» 4 сезон 2 серія δ «Руйнівниця ланцюгів» 4 сезон 3 серія δ «Вірний клятві» 4 сезон 4 серія δ «Іменований першим» 4 сезон 5 серія δ «Закони богів і людей» 4 сезон 6 серія δ «Пересмішник» 4 сезон 7 серія δ «Гора і Змій» 4 сезон 8 серія δ «Дозорні на Стіні» 4 сезон 9 серія δ «Діти» 4 сезон 10 серія

5 сезон Сезон 5 ·

«Майбутні війни» 5 сезон 1 серія ε «Чорно-білий дім» 5 сезон 2 серія ε «Його Горобчість» 5 сезон 3 серія ε «Сини Гарпії» 5 сезон 4 серія ε «Убий хлопчиська» 5 сезон 5 серія ε «Непохитні, незламні, ті, що не здаються» 5 сезон 6 серія ε «Дар» 5 сезон 7 серія ε «Суворий Дім» 5 сезон 8 серія ε «Танець драконів» 5 сезон 9 серія ε «Милосердя матері» 5 сезон 10 серія

6 сезон Сезон 6 ·

«Червона жінка» 6 сезон 1 серія ζ «Дім» 6 сезон 2 серія ζ «Клятвопорушник» 6 сезон 3 серія ζ «Книга Невідомого» 6 сезон 4 серія ζ «Двері» 6 сезон 5 серія ζ «Кров моєї крові» 6 сезон 6 серія ζ «Зломлена» 6 сезон 7 серія ζ «Ніхто» 6 сезон 8 серія ζ «Битва бастардів» 6 сезон 9 серія ζ «Вітри зими» 6 сезон 10 серія

Інше Шаблон:Серії

Випадкова вікі