Fandom

Гра Престолів

Сезон 2

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Game of Thrones War is Coming.jpg

Постер другого сезону.

Другий сезон серіалу «Гра престолів» був показаний на телеканалі "HBO" починаючи з 1 квітня 2012 року. Він складався з 10 серій.

Слоганом сезону стала фраза «Війна близько». Вона перегукується з назвою першої серії першого сезону «Зима близько».

Сюжет Редагувати

Другий сезон серіалу є екранізацією другого роману з книжкового циклу «Пісня льоду і полум'я», який називається «Битва королів».

"Після смерті короля Роберта Баратеона і страти лорда Эддарда Старка Сім Королівств занурюються в громадянську війну. Потужний будинок Ланістерів підтримує права Джоффрі Баратеона на Залізний трон, а проти них і проти один одного виступають Ренлі і Станніс Баратеони, причому останній заручився підтримкою таємничої жриці з далекого сходу. Також Ланістерам протистоїть Робб Старк, якого проголосили королем Півночі. Він бажає помститися за свого батька і відокремитися від Семи Королівств. Однак, поки Робб воює на півдні, на його землі поклав око Бейлон Грейджой з Залізних островів. Тим часом, в Эссосі залишки кхаласара Дейенеріс Таргарієн знайшли притулок у багатому місті Кварті, правителі якого не проти забрати собі новонароджених драконів. За Стіною на Півночі загін Нічного дозору дізнається про великому зборі здичавілих."

Список серій Редагувати

Season 2 Locations map.png

Місця, де відбуваються дії серій другого сезону.

Серії другого сезону зібрали біля телеекранів більше глядачів, ніж серії першого сезону. Однак, на відміну від першого сезону, кількість глядачів було стабільно на протязі всього сезону і склало приблизно 3,8 млн. телеглядачів США за серію. Найяскравішим моментів стала фінальна серія, яку подивилися 4,2 млн. глядачів, що на 1,2 млн. глядачів більше, ніж фінал першого сезону.

Зйомки Редагувати

  • Зйомки другого сезону серіалу стартували 25 липня 2011 року і були завершені 12 грудня 2011 року.
  • Бюджет сезону виріс на 15% і становив близько 69 мільйонів доларів. Спочатку продюсери хотіли знімати натурні сцени в Іспанії, але потім відмовилися від цього на користь більш дешевої Хорватії.
  • Королівська Гавань і Кварт були відзняті у хорватському місті Дубровнік. Як і в першому сезоні, зйомки в павільйонах проходили у місті Белфаст (Північна Ірландія).
  • Для зйомок сцен сніжних полів на території за Стіною знімальна група виїжджала в Ісландію.

Видалені сцени Редагувати

  • Відома лише одна видалена сцена. Вона належить до серії «Старі Боги і Нові». В ній показана смерть Іррі від рук Дореа, коли були викрадені дракони Дейнеріс.

Основний акторський склад Редагувати

Постери Редагувати

Промо постери сезону
Фотографії для журналу "Entertainment Weekly". Актори знімалися в своїх костюмах, але без гриму.

DVD і Blu-Ray Редагувати

Файл:GoT Season 2 DVD.jpg

Другий сезон на DVD і Blu-Ray вийшов в США 19 лютого 2013 року, а у Великобританії 4 березня 2013. Продажу побили попередній рекорд, встановлений після релізу першого сезону. В перший день було продано 241 000 копій. Як і DVD і Blu-Ray першого сезону, видання включають безліч додаткових матеріалів, серед яких:

  • Війна п'яти королів: інтерактивні матеріали, які показують пересування військ, ключових персонажів, задіяних у конфлікті, список битв та їх результат. "(Тільки на Blu-Ray)"
  • Історії і фольклор (Histories and Lore): 19 відеороликів, які розповідають про історію Вестеросу і Эссосу, розказані ключовими персонажами. "(Тільки на Blu-Ray)"
  • Основна інформація про серії, персонажів і місця.
  • Аудіо-коментарі.
  • Розповіді про зйомки.
  • Обговорення релігій Вестерос і Эссоса і те, як вони вплинули на персонажів.

Виноски Редагувати

Сезон 2 Полум'я і кровВалар ДохейрісДва мечіПрийдешні війни
01 Північ пам'ятає 06 Старі Боги і Нові
02 Нічні землі 07 Людина без честі
03 Що мертве, померти не може 08 Принц Вінтерфелла
04 Кістяний Сад 09 Чорноводна
05 Привид Харренхола 10 Валар Моргуліс

Випадкова вікі