FANDOM

А що, якщо це мій брат подарує мені твою голову?
 
Санса Старк)

Санса Старк, в заміжжі Санса Болтон — старша донька лорда Еддарда Старка з Вінтерфелла та його дружини Кейтілін Старк. У неї є чотири брати та одна сестра. Після того, як Еддард Старк прийняв пропозицію Роберта Баратеона стати правицею, Санса повинна була вийти заміж за сина Роберта Джоффрі Баратеона.

Історія Редагувати

Санса народилася і виросла у Вінтерфеллі. В неї добре виходить все, що повинна робити справжня леді: Санса відмінно шиє, вишиває, захоплюється музикою та поезією. Кольори її волосся та очей успадковані від матері, яка родом з дому Таллі. Кейтілін вважає, що її донька красивіша за неї саму в її віці.

Сезон 1 Редагувати

Санса протягом усього життя мріяла стати королевою, тому дуже зраділа пропозиції короля Роберта Баратеона зробити її нареченою його старшого сина Джоффрі. Вона вблагала свою мати не перешкоджати цьому і дозволити доньці переїхати до столиці разом зі своїм батьком. Але дорогою Санса почала помічати справжню сутність свого нареченого: його жорстокість та надмірність, яку він продемонстрував, віддаючи накази Ар'ї Старк та її товаришу Міці. Коли ж принц напав на беззахисного хлопця, лютововчиця Ар'ї вкусила його за руку. Санса підтримала Джоффрі, коли той поскаржився на цей інцидент королю, але в результаті втратила свою власну лютововчицю Леді, яку наказала стратити королева Серсея. Нед Старк особисто здійснив королівський вирок і відправив тіло вовчиці на Північ.

Життя Санси в столиці спочатку складалось достатньо добре. Будучи донькою правиці та нареченою принца, вона ні в чому не знала потреб. Але після смерті короля Роберта становище Санси значно погіршилось. Із подання королеви Серсеї її звинуватили в зраді новому королю, Джоффрі, та заточили під варту. Ар'я втекла, і Санса залишилась сама. Вона стала заручницею, яку змусили написати фальшивого листа для її родини на Півночі. Санса до останнього намагалась врятувати свого батька. Вона благала Джоффрі про помилування для Неда, якщо той визнає зраду, і була впевнена, що король прислухався до її слів, але той наказав відрубати Еддарду голову. Після смерті батька Санса впала в депресію, отямившись від якої нарешті усвідомила, наскільки жорстокими та безпринципними були Джоффрі та його мати.

Сезон 2 Редагувати

Будучи заручницею, Санса прикидається, що до сих пір вірна Джоффрі і любить його, щоб не викликати ненароком його гнів. Але це не завжди рятує її. Наприклад, після перемоги Робба в Битві у Окс Кросі Джоффрі публічно в тронному залі наказує Меріну Транту роздягнути і побити її. Джоффрі зупиняє його дядько Тіріон Ланністер. Тіріон пропонує Сансі розірвати заручини, але та відмовляється.

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Дім Старків
Глава Бран Старк Спадкоємець: Рікон Старк
House-Stark-heraldry.jpg
Замок: Вінтерфелл Землі: Північ
Титул(и): Королі Півночі · Верховні Володарі Півночі · Лорди Вінтерфелла · Хранителі Півночі
Предки: Брандон Будівельник · Родрік Старк · Карлон Старк · Торрхен Старк · Озрік Старк
Представники: Санса Старк · Арья Старк · Бенджен Старк · Джон Сноу
Померлі представники: Рікард Старк · Брандон Старк · Ліанна Старк · Еддард Старк · Робб Старк · Таліса Старк · Кейтілін Старк
Придворні, піддані: Родрік Кассель · мейстер Люмін · Джьорі Кассель · Вейон Куль · Джейні Куль · септа Мордейн · Оша · Ходор

Випадкова вікі