FANDOM

Riverlands.PNG

Річкові землі на мапі Вестеросу

Річкові землі — регіон, одна з дев'яти складових частин Семи Королівств. Тут часто відбувалися громадянські війни. У часи перших людей це місце називалося Королівством Річок і Пагорбів.

Опис Редагувати

Річкові землі розташовуються в центрі континенту, їх природний кордон створюють гори. Кілька століть цей регіон був кордоном між могутніми королівствами, що оточували його.

За часів вторгнення Таргарієнів тут правили залізнонароджені. Навалу Ейгона I Таргарієна підтримав будинок Таллі. З-за того, що фактично під час вторгнення тут не було короля, цей регіон «не порахували» за королівство при створенні Семи Королівств. Але у правителів регіону такі ж права, як і у решти.

Бастарди, народжені в Річкових землях, отримують прізвище Ріверс.

Регіоном керують Таллі з замку Ріверран.

ГеографіяРедагувати

Річкові землі розташовуються в басейні річки Тризуб, названої так на честь приток, її формують (Зеленого, Синього і Червоного Зубців). Притоки з'єднуються трохи вище Рубінового броду. Зелений Зубець - самий північний, тече з півночі на південь, його можна перетнути тільки поруч з замком Близнюки, де є міст. Замок належить " дому Фреїв. Таким чином, перед арміями, які йдуть з Півночі або на Північ, стоїть вибір: або йти по Королівським трактом (він перетинає Рубіновий Брід), або переходити Зелений Зубець через Близнюків (і платити непомірно високу данину Фреям).

Синій Зубець знаходиться південніше Зеленого. Червоний Зубець - самий південний, він проходить поруч із замком Риверран та за кордоном Річкових земель з Західними землями.

Річкові землі оточені природними кордонами. На заході і сході розташовані гори, там регіон межує з Західними землями і Долиною Аррен відповідно. На півночі знаходяться болота і тонка перемичка Перешийок, там Річкові землі межують з Північчю. На півдні знаходиться річка Черноводная, хоча не можна сказати, що вона є перешкодою для подорожей на південь, в Простір. На південно-сході знаходиться кордон з Королівськими землями, ось вона вже адміністративна, а не природна. На північно-заході Річкових земель знаходиться Затока Залізних Людей, через який часто відбуваються набіги з Залізних островів.

Таким чином, Річкові землі межують з шістьма іншими регіонами (включаючи морську границю з Залізними островами). Так як сухопутні кордони дуже довгі, Річкові землі не дуже добре захищені від атак з боку сусідів, які до того ж дуже могутні.

Влітку в Річкових землях тепло, взимку - помірно холодно, на півночі, поруч з Перешийком клімат холодніший. Необхідну кількість опадів роблять землю досить родючим.

ЗамкиРедагувати

МістаРедагувати

РегіониРедагувати

Річки і озераРедагувати

КнижкиРедагувати

В серії романів Пісня Льоду і Полум'я Річкові землі — невеликий, але густонаселений регіон. Завдяки тому, що регіон знаходиться в басейні декількох річок, в тому числі і річки Тризуб, земля там дуже родюча. Там живуть як жорстокі воїни, так і мирні рибалки.

Колись Річкові землі були незалежним королівством, але за кілька століть до вторгнення Таргаріенов були захоплені Штормовим Королем. Штормовий Король був не в змозі контролювати цю територію, яка до того ж часто піддавалася нападам з Залізних островів, і поступився її королю Хоару з Залізних островів. Той побудував величезну захисну фортецю — Харренхол. Він як раз встиг закінчити її до моменту вторгнення Таргаріенов. Дракони Эйгона спалили замок і вбили короля. Одночасно з цим Эдмин Таллі підняв громадянське повстання проти железнорожденных і допоміг Ейгону вигнати їх з цих земель. Потім Эйгон зробив будинок Таллі правителями цих земель.

Виноски Редагувати

Річкові землі
Правителі Бейліши
Столиця Харренхол
Поселення Акорн Хол · Близнюки · Вендске містечко · Готель на перехресті · Дівочий Ставок · Кам'яна Септа · Риверран · Рожева Діва · Рейвентрі · Сигард · Солеварні · Стоунхедж · Ковпак Брід
Річки і озера Боже Око · Тризуб · Чорноводна
Місця Високе Серце · Затока Залізних Людей · Затока Крабів · Кам'яний Млин · Мис Орлів · Острів Ликів · Перешийок · Рубіновий брід · Холлоу Хілл · Шепочучий ліс
Шаблон:Річкові землі
Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ

Випадкова вікі