FANDOM

Ройнари — нащадки кочівників з Ессоса, які потрапили на Вестерос у ході війни з Валірією, і змішалися з андалами і першими людьми.

Характеристика Редагувати

Названі так на честь місця, звідки вони родом, річки Ройна та її численних приток.

Коли правителі Валірії і їх дракони почали підкорення Ессоса, королева ройнарів Німерія перетнула Вузьке море разом зі своїми людьми, опинилася в Дорні і вийшла заміж за Морса Мартелла. Таким чином, в дорнійцях тече кров ройнарів.

КнижкиРедагувати

В серії романів Пісня льоду і полум'я ройнары — давні жителі Эссоса. Вони заселяли узбережжі річки Ройнар. Це найбільша річка Эссоса, важлива для транспортування і торгівлі. Згідно з деякими джерелами, ройнары навчили андалов кувати залізо. Хоча інші джерела, пов'язані з вірою в Сімох, кажуть, що андалы навчилися ковальського ремесла від одного з втілень Бога з Сімома Особами, Коваля.

Поступово ройнары стали потрапляти під вплив Валірійського Фригольда, які спочатку побудували в гирлі річки місто Волантис, і поступово намагалися отримати все більший контроль над територією. Спроби ройнар зупинити завоювання виявилися безуспішними. Тоді мешканці вирішили тікати, під керівництвом своєї правительки, королеви Нимерии. Вони занурилися на кораблі, по річці допливли до Літнього моря, а за нього дісталися до Дорна, де і приземлився поруч з гирлом річки Зеленокровной.

Тоді Дорн представляв з себе кілька розрізнених міст. Король Морс Мартелл, що правив тоді в Сонячному Спис, одружився на Нимерии. Об'єднавши свої сили, вони захопили і об'єднали Дорн.

Ройнары змішалися з андалами і першими людьми. Жителі узбережжя, пустель і долин мають оливкову шкіру і темні кучеряве волосся, так виглядали предки ройнар. У деяких ізольованих місцях в Червоних горах, вплив ройнар непомітно, там у жителів залишилися світле волосся андалов. Невелика група ройнар відмовилася від змішаних шлюбів з ким би то не було, вони стали жити маленькими замкненими групами, в яких збереглися всі особливості і дрібниці їх культури.

Народи
Людські раси Андали · Болотні жителі · Валірійці · Гіскарці · Гірські племена · Дорнійці · Дотракійці · Іббенійці · Перші люди · Залізнонароджені · Жителі Кварта · Жителі Літніх островів · Лхазаріани · Здичавілі · Ройнари
Нелюдські раси Білі ходоки (Віхти) · Гіганти · Діти лісу

Виноски Редагувати

Випадкова вікі