FANDOM

Роберт Баратеон - правитель Семи Королівств, має також титули Король Андалів і Перших Людей, Лорд Семи Королівств і Захисник Держави. Він одружений із Серсеєю з дому Ланістерів.

Родичі Редагувати

Історія Редагувати

До подій серіалу Редагувати

Роберт був першим сином Кассани Естермонт і Стеффона Баратеона, лорда Штормової Межі і Хранителя Штормових Земель.

Він народився і виріс у Штормовій Межі разом зі своїм молодшим братом Станнісом. Їх третій брат — Ренлі народився набагато пізніше.

Невдовзі після цього, хлопчики Роберт і Станніс стали свідками, як під час шторму об скелі розбився корабель їх батька Стеффона, який разом із дружиною повертався з Вільних міст. Їх загибель зробила Роберта лордом Штормової Межі і великим лордом Штормових Земель.

Юнацькі роки Роберт провів у Долині в якості зброєносця Хранителя Сходу - Джона Аррена, так само як і син лорда Вінтерфелла Рікарда Старка - Еддард. Як лорд Штормових земель, Роберт був заручений із рівною за статусом сестрою Неда - Ліанною, до того ж він був у неї закоханий. Проте, після турніру у Харренхолі, Ліанна була викрадена Рейгаром Тарґарієном. Батько і брат Еддарда прийшли до короля вимагати справедливості та поєдинку з Рейгаром, однак були вбиті.

Стративши лорда Рікарда Старка та його старшого сина і спадкоємця Брандона Старка, Ейріс Тарґарієн наказав Джону Аррену видати Роберта Баратеона і Еддарда Старка. Це стало поштовхом до громадянської війни, яка увійшла в історію Вестероса як повстання Роберта .

У Битві біля Тризуба Роберт убив кронпринца Рейгара Тарґарієна, помстившись за те, як він вважав, що той викрав і зґвалтував його наречену Ліанну Старк. Ланністери убивають короля і сім'ю Рейгара, війну завершено. Роберт займає Залізний Трон і після коронації[1] одружується з Серсеєю Ланістер. Він призначає свого наставника Джона Аррена правицею короля і залишає державні справи йому і Малій раді, воліючи їм бенкети, полювання і жінок.

Після того, як Тарґарієни були повалені, у Вестеросі запанував мир. Король Роберт більшу частину часу проводив у Королівській Гавані, вдаючись до пиятики та проведення турнірів (великим шанувальником яких він був). Доволі часто виїзджав на полювання у Королівський ліс, звідки міг не вилазити тижнями, відсилаючи у столицю мисливські трофеї. Також відомо про його подорож в замок дядька лорда Елдона Естермонта, Зелену Скелю, де він разом з дружиною і деякими іншими членами двору провів два тижні.

Через 4 роки придушив повстання лорда Залізних Островів Бейлона Ґрейджоя. Після того як брат Станніс розбив Залізний Флот на морі, Роберт особисто очолив штурм родинного замку Бейлона Ґрейджоя на Пайку і прийняв його капітуляцію.

В шлюбі з Серсеєю у Роберта народилося троє дітей: Джоффрі, Мірцелла і Томмен. Пізніше з'ясувалося, що насправді це не його діти, а байстрюки Серсеї та її брата Джеймі.

У самого Роберта байстрюків було значно більше. Деяких він знав, інколи навіть навідував. Джон Аррен з'ясував правду про нащадків Роберта, після чого був убитий при загадкових обставинах. Роберт попросив Еддарда Старка зайняти місце правиці короля замість нього.

Сезон 1 Редагувати

Файл:Robert at вінтерфелл.jpg

Роберт Баратеон особисто прибуває у Вінтерфелл, щоб запропонувати Еддарду Старку місце правиці. Більш того, він пропонує видати доньку Старка - Сансу заміж за свого сина Джоффрі. Еддард погоджується, вони їдуть в Королівську Гавань. У дорозі надходить звістка про те, що Дейнерис Таргаріен вийшла заміж за кхала Дрого, і чия армія, у разі, якщо вона перетне Вузьке море, допоможе останнім уцілілим Таргаріенам розпочати війну за трон. Роберт пропонує вбити Дейнерис, до жаху Еддарда, для якого вона була лишень молодою невинною дівчиною.

У Королівській гавані Роберт продовжує пити, полювати і спустошувати скарбницю, витрачаючи шалені кошти на проведення турнірів. В цей час Еддард дізнається те ж саме, що перед смертю дізнався Джон Аррен — діти Роберта від Серсеї насправді є бастардами. Однак Роберт на полюванні, а зброєносець - Лансель Ланністер охоче подає йому все новий і новий міх з вином. Захмелілого Роберта смертельно ранить кабан, їх везуть у Королівську Гавань. На смертельному одрі Роберт призначає Еддарда Старка Захисником Королівства і регентом доки законний спадкоємець не обійме престол. Однак одразу після смерті Роберта Неда заарештовують як зрадника. Розкривається правда про нащадків Роберта і розпочинається Війна п'яти королів.

Цікаві факти Редагувати

  • книзі Роберту близько 35 років і раніше він був високим і м'язистим молодиком.

Виноски Редагувати

  1. Хоча Роберт і вважав за краще говорити, що здобув престол своїм бойовим молотом, він все таки мав певні права на Залізний Трон, оскільки був родичем Таргарієнів (онуком принцеси Рейлі Таргарієн і правнуком короля Ейгона V)

Шаблон:Баратеони з Королівської гавані

Баратеони
Титули
Baratheon Герб
Верховні Володарі Штормових Земель · Лорди Штормової Межі
Столиця Штормова Межа
Землі Штормові землі
Предки дому Дюрран · Аргілак Гордовитий · Оріс Баратеон · Аргалія Баратеон · Моніка Баратеон · Мікал Баратеон · Ліонель Баратеон · Боррос Баратеон
Глава дому Томмен I
Представники, що померли Роберт Баратеон · Ренлі Баратеон · Станніс Баратеон · Стеффон Баратеон · Кассана Баратеон
Представники, що живуть
Придворні

Випадкова вікі