Fandom

Гра Престолів

Робб Старк

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Робб Старк (англ. Robb Stark) — старший син лорда Еддарда Старка з Вінтерфелла і його дружини Кейтілін Старк. У нього дві сестри і три брати. Після смерті Эддарда Старка, він став лордом Вінтерфелла, а пізніше проголошений королем Півночі.

Історія Редагувати

До подій серіалу Редагувати

Робб народився в Риверране, а виріс у Вінтерфелле. Його батько, Еддард Старк, на наступний день після весілля пішов на війну, в той час вирувало повстання Роберта. Повстання закінчилося, а Еддард повернувся вже після того, як Робб народився. У Робба є двоє молодших братів, Бран і Рікон, а також дві сестри, Санса і Арья. Робб дуже дружний з Джоном Сноу, незаконнонародженим дитиною Эддарда, і з Теоном Грейджоем, заручником Эддарда. З дитинства Робба навчав майстер над зброєю замку Родрік Кассель, завдяки якому Робб чудово навчився володіти мечем.

Сезон 1 Редагувати

Robb & his horse.jpg

Робб спішився у Вовчому лісі.

Робб присутній на страті дезертира з Нічного дозору Уілла, після якої сім'я знаходить лютоволков. Робб бере на виховання Сірого Вітру. Коли в Вінтерфелл приїжджає король з родиною та свитою, починається метушня, і Робб допомагає матері управлятися з молодшими братами і сестрами і підтримувати дисципліну.

Коли його батько Еддард Старк відбуває в Королівську Гавань разом з Ар'єю і Сансой, щоб виконувати обов'язки правиця короля, Робб приймає на себе обов'язки лорд Вінтерфелла. Йому доводиться дуже складно, так як Кейтілін весь свій час проводить у ліжку хворого Брана, якого скинули з високої вежі, і всі турботи лягають на плечі Робба. А пізніше, після нападу невідомого вбивці на Брана, Кейтілін взагалі залишає замок.

Robb Stark after the battle.jpg

Робб після перемоги в Битві в Шепчущем лісі.

Після смерті Роберта і арешту Эддарда за зраду, Джоффрі Баратеонов, новий король, викликає Робба в столицю, щоб той присягнув йому на вірність. Замість цього Робб скликає прапори і збирається йти на Королівську Гавань війною. Армія рухається на південь, по дорозі до них приєднується Кейтілін. З допомогою матері Робб укладає союз з Фреями, одним з умов якого є те, що по закінченню війни Робб одружується на одній з дочок лорда Близнюків Уолдера Фрея. Армія Робба використовує переправу через річку Тризуб, що належить Фреям, щоб перейти на інший берег і розділитися. Одна маленька група відправлена на зустріч з армією Тайвина Ланністеров, де виявляється розгромленої в битві на Зеленому Зубці. Інша частина армії зустрічається з Джеймі Ланністером у битві в Шепчучому лісі, де армія Джеймі виявляється розгромленою, а він сам схоплений.

Після страти Эддарда Робб скликає раду, на якому лорди Півночі вирішують, чию сторону прийняти у війні. Крім короля Джоффрі, про свої претензії на престол оголосили брати його батька, Ренлі і Станніс. Великий Джон Амбер каже, що не хоче схилятися ні перед ким, крім Короля Півночі, інші лорди його підтримують, і Робба проголошують королем Півночі. Тепер, крім помсти, вони хочуть, щоб Північ стала незалежною від влади Залізного трону.

Сезон 2 Редагувати

2х04 Робб помогает Талисе.jpg

Робб допомагає Талісі ампутувати ногу пораненому

Робб продовжує здобувати перемогу за перемогою. За його лють в бою йому дають прізвисько Молодий Вовк. Теона Грейджой відправляється в Пайк, щоб просити свого батька Бейлона прийняти сторону Робба у війні. А Кейтілін відправляється в табір Ренлі, щоб укласти з ним військовий союз. Також відправляється пропозицію світу Серсее, але, як і очікувалося, від умов Робба відмовляються. Молодий Вовк здобуває велику перемогу у битві біля Окскросса, після якої він знайомиться з Талісою з Волантиса, яка лікує поранених.

Альянс з Ренлі організувати не вдалося, так як його вбили, його люди перейшли на бік Станніса. Кейтілін повернулася в табір Робба, де її одразу насторожили тісні відносини Робба і Талисы. З Вінтерфелла прийшло шокуючу звістку про те, що Теона зрадив Старков і захопив замок. Робб збирається повернутися в Вінтерфелл, але його відмовляють, так як він потрібен в Річкових землях, Русе Болтон відправляє в Вінтерфелл свого бастарда, щоб той повернув замок і покарав зрадника.

2х08 Робб и Кейтилин.jpg

Робб і Кейтілін.

Після перемоги в битві на Жовтому Зубці в'язниці сіверян виявляються переповненими від військовополонених. Доводиться посадити в камеру з Джеймі Елтона Ланністеров. Джеймі використовує це і намагається втекти, під час втечі він вбиває Елтона, а також Торрхена Карстарка, охороняв камеру. Джеймі ловлять, Рікард Карстарк розлючений і збирається його вбити. Робб переконує його, що цього не можна робити, так як Джеймі — важливий військовополонений. Потім Робб їде на переговори, Кейтілін боїться, що Джеймі вб'ють, а це буде означати смерть для її дочок, які утримуються в заручниках у Королівській Гавані. Тому вона відпускає Джеймі, і просить Брієнні Тарт доставити його в столицю і обміняти на дівчаток.

Повернувся Робб дуже злиться на матір і вимагає взяти її під варту, додавши, що не будь Кейтілін його матір'ю, він стратив її за зраду. На упіймання Джеймі відправляються люди Русе Болтона. Також він передає послання його бастард: він просить зберегти залізнонародженим життя, якщо вони погодяться видати Теона. Робб ще більше зближується з Талісою, закохується в неї. Він порушує клятву, дану Уолдеру Фрею, і в секреті одружується на Талісі.

Сезон 3Редагувати

Valar Dohaeris still Rob Stark.png

Робб в Харренхоле.

Робб зі своїми людьми рухається до Харренхолу, плануючи дати бій Григору Клігану. Але той вже покинув замок, наостанок убивши всіх військовополонених. У живих залишився тільки один, Квіберн. Трохи пізніше Робб отримує два листи — в одному повідомляється про смерті його діда Хостера Таллі, в іншому — про смерть Брана і Рікона (Бран і Рікон насправді не загинули). Робб висувається в Риверран.

У Риверране Робб висловлює невдоволення діями свого дядька Эдмура Таллі, дії якого вплинули на те, що Старки втратили стратегічно важливе становище у війні. Эдмур наполягає, що все не так погано, так як він узяв двох цінних, за його словами, бранців. Але Робб не згоден, що двоє племінників Тайвина Ланістера є цінними. Пізніше хлопчиків вбиває з помсти за свого сина Рікард Карстарк.

3x05 Робб.png

Робб .

Робба це сильно дратує, по-перше, Карстарк вбив невинних дітей, по-друге він його не послухався. Робб називає Рікарда зрадником, засуджує до смерті і сам відрубує йому голову. Це ще більше погіршує його становище у війні, так як люди Карстарків залишають табір Робба. Робб вирішує напасти на Скеля Кастерлі, родовий замок Ланистерів, тим самим завдати їм не тільки воєнну, але й моральну поразку. Але для цього потрібні нові союзники, і Робб вирішує знову укласти мир з Фреями.

Уолдер Фрей погоджується на переговори і надсилає до Роббу Лотара Фрей і Чорного Уолдера. Ті передають Роббу, що Уолдер Фрей згоден на мир, але він хоче, щоб Робб приніс офіційні вибачення, а Эдмур Таллі одружився на одній з його дочок. Робб погоджується, всі висуваються Близнюки. По дорозі туди Таліса каже чоловікові, що вагітна.

3x09 Робб и Талиса.png

Робб і Таліса у Близнюках.

В Близнюках Робб приносить вибачення, Фреї приймають їх і пропонують Старкам і їх людям хліб-сіль. За законами гостеприимстава це означає, що господарі обіцяють гостям заступництво і гарантують, що у їх будинку були не чекає ніяка небезпека.

На весільній церемонії Эдмур вперше бачить свою наречену, Рослін Фрей. До його полегшення і радості, вона, всупереч його очікуванням, досить красива. Після того, як молодята видаляються в спальню, Уолдер Фрей вимовляє останній тост. Кейтілін починає підозрювати недобре і зауважує, що на Русе Болтоні надіті обладунки. Кейтілін кричить Роббу, щоб попередити його, але занадто пізно. У нього кілька разів стріляє з арбалета, Талису кілька разів б'ють ножем в живіт, а людей Старків вбивають люди Фреев, які сидять поруч з ними за одним столом. Кейтілін намагається врятувати сина, бере в заручники дружину Уолдера Жойез Еренфорд і просить відпустити Робба. Тому однаково, він може знайти собі іншу дружину. Русе вбиває Робба, Кейтілін вбиває Жоейз, а її саму — Чорний Уолдер.

Родичі Редагувати

Лютововк: Сірий Вітер (помер).

Цікаві факти Редагувати

  • На початку подій книги Роббу - 14 років.
  • На відміну від книги, де всі законні діти Еддарда, за винятком Ар'ї, успадкували темно-каштанове волосся Кейтілін, в серіалі у Робба майже чорне кучеряве волосся.
  • Під час Війни п'яти королів, Робб носить бронзово-залізну корону, як і його предки Королі Зими.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Дім Старків
Глава Бран Старк Спадкоємець: Рікон Старк
House-Stark-heraldry.jpg
Замок: Вінтерфелл Землі: Північ
Титул(и): Королі Півночі · Верховні Володарі Півночі · Лорди Вінтерфелла · Хранителі Півночі
Предки: Брандон Будівельник · Родрік Старк · Карлон Старк · Торрхен Старк · Озрік Старк
Представники: Санса Старк · Арья Старк · Бенджен Старк · Джон Сноу
Померлі представники: Рікард Старк · Брандон Старк · Ліанна Старк · Еддард Старк · Робб Старк · Таліса Старк · Кейтілін Старк
Придворні, піддані: Родрік Кассель · мейстер Люмін · Джьорі Кассель · Вейон Куль · Джейні Куль · септа Мордейн · Оша · Ходор

Випадкова вікі