FANDOM

Простір (англ. The Reach) — одна із складових частин Семи Королівств.

Опис Редагувати

До вторгнення Ейгона I Таргарієна регіон був незалежним і називався Королівством Простору.

На Просторі знаходяться найродючіші землі Вестероса, де вирощують зернові і квіти, тут знаходяться численні села й міста. Це найбільш густонаселений регіон, і один з найбагатших.

Тут правлять Тірели з замку Хайгарден, їх багатство дозволяє утримувати найбільшу армію на континенті.

Бастардам, народженим на Просторі дають прізвище Флауерс (Квітковий).

ГеографіяРедагувати

По Простору протікає річка Мандер і її численні притоки. На заході і південному заході знаходиться Західне море. На південному сході знаходяться Червоні гори, по яких проходить межа з Дорном, на північному заході знаходяться горби, там регіон межує із Західними землями. А на північному сході протікає річка Чорноводна.

Природні кордони дуже добре захищають Простір і роблять його самим безпечним регіоном на континенті.

Простір 02.png

До Простору також відноситься острів Арбор, де знаходяться знамениті виноградники і виноробні.

Простір сполучений з Королевською Гаванню Рожевим трактом, а Морський тракт з'єднує ці землі з Ланніспортом.

ПоселенняРедагувати

РічкиРедагувати

ДорогиРедагувати

РегіониРедагувати

КнижкиРедагувати

В серії романів Пісня льоду і полум'я андали вторглися в Вестерос, Простір став їх своєрідною культурною столицею. Протягом чотирьох тисячоліть Староміст був їх столицею, а також центром релігії, Віри в Сімох. Також тут знаходився центр лицарства. Тут лицарі суворіше всіх інших дотримувалися код честі, а також точніше всього слідували правилам проведення лицарських турнірів. Жителі міст відомі своїми шляхетними манерами.

Після навали Ейгона Таргарієна столицю і релігійний центр перемістили в Королівську гавань. Але Простір продовжив славиться великою історією своїх благородних будинків.

Армія Простору майже в два рази більше, ніж будь-яка інша армія на континенті. За якістю озброєння та обмундирування вона поступається тільки армії Західних земель. Незважаючи на величезну армію, Простору не вдалося захопити інші землі Вестероса. Її розмір в основному визначався довгими кордонами і небезпечними сусідами.

Виноски Редагувати

Простір
Правителі Тірелли
Столиця Хайгарден, Простір
Поселення Арбор · Бандаллон · Гіркий Міст · Золотий Гай · Червоне Озеро · Медовий Гай · Нагір'я · Рогів Пагорб · Сідерхолл · Сонячний Дім · Староміст · Старий Дуб · Трав'яна Долина · Три Башти · Тамблтон · Чорний Вінець · Ешфорд · Ясноводна фортеця
Місця Арбор · Хитка · Мандер · Медове Вино · Острови Щита · Протоку Редвинов · Синій струмок
Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ

Випадкова вікі