FANDOM

Привид (англ. Ghost) — один з шести лютововків, знайдених дітьми будинку Старків. Привид був узятий і вихований Джоном Сноу. Є альбіносом.

РодичіРедагувати

У мертвої вовчиці, знайденої в лісі, було шість цуценят: по одному на кожну дитину в сім'ї Старків.

Біографія Редагувати

Сезон 1Редагувати

Після того, як Старки забрали п'ятьох лютововчат, Джон Сноу знайшов ще одного, альбіноса, і забрав його собі. Коли Джон відправився на Стіну, в Нічну Варту, Привид відправився разом з ним.

Там саме Привид привернув увагу Джона під час оживлення Віхта. Вночі лютововк почав гавкати і кидатися на двері. Джон зрозумів, що щось не так, вийшов назовні, пішов за Примарою і виявив, що на Джиора Мормонта напав живий труп колишнього брата Дозору. Джон убив його і цим врятував життя лорду-командувачу.

Сезон 2Редагувати

Коли Джон Сноу разом з групою Джиора Мормонта відправляється за Стіну, Привид іде з ним. Через деякий час Привид і Джон поділяються, Привид залишається з Нічним Дозором, а Джон впроваджується в групу здичавілих.

Сезон 3Редагувати

Привид рятує життя Сему Тарлі під час нападу на Нічний Дозор Білих ходоків на Кулаку Перших Людей. Після цього ті, що вижили відправляються до замку Крастера, Привид іде з ними, але відмовляється входити всередину. Замість цього він тікає в Зачарований ліс.

Сезон 4Редагувати

Пізніше з'ясовується, що Привид потрапляє в руки заколотників, які влаштували бунт в замку Крастера, а потім залишилися там жити. Лютововка тримають в клітці. Його звільняють, коли до замку Крастера приходить загін на чолі з Джоном Сноу, щоб розібратися з бунтівниками. Привид загризає останнього живого заколотника - Раста, і нарешті возз'єднується зі своїм господарем. Після повернення в Чорний замок Примари якийсь час тримають у клітці за наказом Аллісера Торна. Під час битви з здичавілих його випускають, і він також бере участь в битві.

Сезон 5 Редагувати

Привид продовжує жити в Чорному Замку, коли його господаря Джона обирають Лордом-командувачем. Пізніше Джон відправляється разом з Тормундом і невеликим загоном в Суворий будинок і залишає Примару. Коли двоє дозорних - Дерек і Брант намагаються згвалтувати Джиллі, а Сем заступається за неї, Привид приходить на допомогу Семвеллу, загрозливо гарчить на нападників і проганяє їх геть.

Сезон 6 Редагувати

Після смерті Джона Привид невтішно виє, а пізніше його приводять до тіла господаря.

В книгах Редагувати

У серії романів Пісня льоду і полум'я Привид — самий спокійний і тихий з усіх лютововків. Джон знайшов його не поруч з іншими, так як Привид ріс швидше за всіх: у нього першого відкрилися очі, він перший зміг ходити, і відповз подалі від трупа своєї матері. Як і Джон Сноу, лютоволк-альбінос був аутсайдером, і йому доводилося швидше ставати самостійним. Джон дав своєму лютововку ім'я Привид не так через його колір, скільки через те, наскільки він нечутний, в книгах він абсолютно беззвучний.

На відміну від серіалу, в книзі Привид залишається з Джоном, коли той приєднується до групи здичавілих. Перед сходженням на Стіну Джон командує Привиду бігти в Чорний замок, лютововк підпорядковується. Пізніше, до взаємної радості, Джон і Привид возз'єднуються в замку.

Випадкова вікі