Fandom

Гра Престолів

Перші Люди

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Перші люди — перша відома людська раса, яка заселила Вестерос. Вона панувала тут кілька тисяч років до приходу андалів.

Історія Редагувати

Прибуття в Вестерос Редагувати

ПершіЛюди00.png

Перші люди прийшли в Вестерос через сухопутний перешийок, що тоді з'єднував Вестерос і Ессос в районі Дорна.

Згідно з переказами, Перший Король об'єднав і очолив всіх перших людей. Довгий час вони воювали з дітьми лісу за територію, поки не був підписаний мирний договір. Після цього перші люди розселилися по всьому континенту, створивши кілька держав. Через чотири тисячі років на Вестерос напали білі ходоки. Об'єднавшись, перші люди і діти лісу змогли перемогти їх і відкинути назад на північ. Згідно з легендою, діти лісу і гіганти допомогли першим людям побудувати Стіну, яка була покликана оберігати мешканців Вестероса від білих ходоків.

Вторгнення Андалів Редагувати

Після війни з білими ходоки чисельність дітей лісу почала скорочуватися і до початку навали андалів близько шести тисяч років тому в Вестеросе залишилися тільки перші люди.

Перші люди зазнали кілька поразок у боротьбі з новою расою, але змогли відстояти Північ. Після укладення мирного договору представники обох народів почали вступати в шлюби один з одним, що призвело, де-факто, до об'єднання двох етносів.

Нащадки перших людей Редагувати

Зараз прямими нащадками перших людей вважаються жителі Півночі здичавілі.

Eddard and Ice.png

Старки вважають себе прямими потомками перших людей

Мешканці півночі пишаються тим, що походять від перших людей. У спадок від них, зокрема, дісталася релігія, віра в Старих Богів. У південних землях нащадків перших людей частіше можна зустріти серед представників нижчих класів. Династичні шлюби між нащадками двох народів регулярно відбуваються і в даний час. Наприклад, лорд Вінтерфелл Еддард Старк взяв у дружини Кейтілін Таллі з Річкових земель, де домінують андали.

Стів Оша00.png

Вільний народ, чи "здичавілі" по шовіністичним поняттям мешканців Семи Королівств, теж прямі нащадки перших людей

Здичавілих більшою мірою, ніж Сіверян, можна вважати першими людьми. Вони походять від тих людей, хто залишився жити за Стіною після її побудови, тому вони майже не відчули на собі впливу андалов.

Крім віри у Старих Богів від перших людей залишився старий мова. Його зрідка використовують на Півночі, але здебільшого на ньому розмовляють за Стіною, хоча здичавілі також знають спільну мову.

Цікаві факти Редагувати

  • Не потрібно думати, що перші люди — це перші люди в світі серіалу. Люди вже жили тисячі років у Ессосі, а це назву отримав етнос, який першим з'явився в Вестеросі [1].
  • Джордж Мартін порівнював конфлікт перших людей і андалов з англосаксонським вторгненням в Британію, яку населяли кельти. Кельти були відтіснені на північ острова, де згодом виникла Шотландія, яка етнічно і культурно відрізняється від решти Англії.

Виноски Редагувати

  1. Де до них жили Діти лісу
Народи
Людські раси Андали · Болотні жителі · Валірійці · Гіскарці · Гірські племена · Дорнійці · Дотракійці · Іббенійці · Перші люди · Залізнонароджені · Жителі Кварта · Жителі Літніх островів · Лхазаріани · Здичавілі · Ройнари
Нелюдські раси Білі ходоки (Віхти) · Гіганти · Діти лісу

Випадкова вікі