Fandom

Гра Престолів

Нічна варта

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Нічна варта— військова організація, метою якої є охорона Стіни, гігантського укріплення, що є північною межею Семи Королівств. Спочатку Нічна варта була створена для захисту королівства від білих блукачів, але до недавніх подій їх ніхто не бачив тисячі років, і навіть зараз блукачів багато хто вважає міфічними або давно померлими істотами. Нічний дозор став в основному займатися захистом Семи Королівств від здичавілих, і багато забули про справжнє призначення цього стародавнього ордена.

Склад Редагувати

Щоб увійти до складу Нічної варти, потрібно принести клятву. Так нові члени Нічної варти обіцяють присвятити все своє життя службі і відмовляються від шлюбу, сім'ї і своїх або інших земель. Дезертирство вважається найтяжчим злочином, що карається стратою. Через те, що всі в Нічній варті носять речі чорного кольору, в народі їх називають «воронами» або «чорними братами». Члени Нічної варти дійсно вважають себе рівними один одному незалежно від походження, яке у них було до приходу на Стіну.

Незважаючи на суворі порядки, членам Нічної варти не заборонено залишати Стіну і бачитися з рідними, хоча для цього вони повинні отримати дозвіл.

Члени Нічної варти поділяються наступним чином:

  • Лорд командувач — управляє Нічною вартою. Зараз цю посаду обіймає Джон Сноу.
  • Розвідники (рейнджери) — займаються охороною Стіни і розвідкою на північ від неї.
  • Будівельники — ті, хто підтримує стіну і замки в належному стані
  • Стюарди (управителі) — ті, хто відповідає за побутові потреби Нічної варти. Вони готують, прибирають, займаються ремеслом та інше.

Крім цього, в кожному замку на Стіні, як і в інших замках королівства, є свій мейстер, який лікує поранених, стежить за воронами, що використовуються для відправки листів, і допомагає порадами. Ці два ордени дуже схожі, мейстери також відмовляються від своєї спадщини, земель, приносять обітницю безшлюбності. Якщо якомусь замку на Стіні потрібний мейстер, члену Нічної варти дозволяється залишити Стіну, пройти навчання в Цитаделі, а після того, як він викує свою ланцюг мейстера, він повертається назад.

Клятва Редагувати

Всі новобранці після навчання приносять клятву. Вони роблять це або в септі, якщо вірують у Сім Богів, або в гаю чардрев за Стіною, якщо вірують у Старих Богів.

Текст клятви:

"«Слухайте мою клятву і будьте свідками моєї обітниці! Ніч збирається, і починається моя варта. Вона не закінчиться до самої моєї смерті. Я не візьму собі ні дружини, ні земель, не буду батьком дітям. Я не одягну корону і не буду домагатися слави. Я буду жити і помру на своєму посту. Я — меч у темряві; я — вартовий на Стіні; я — щит, який охороняє царство людей. Я віддаю своє життя і честь Нічній Варті в цю ніч і всі прийдешні!»"

Традиції і звичаї Редагувати

У Нічної варти ні герба, що підкреслює те, що вони захищають всіх людей королівства, незважаючи на політичну обстановку. Всі брати Нічної варти носять чорне, чорний колір присутній на їхніх прапорах і щитах, і є не стільки символом, скільки відсутністю символу.

Під час похорону по відношенню до померлого вимовляють фразу: «Тепер його варта скінчилась». Це є відсиланням до слів клятви, в якій говориться, що варта того, хто вступив в це братство не закінчиться до самої смерті.

Вартові використовують для оповіщення братів горн. Один сигнал горна означає, що повертаються розвідники, два сигнали — ознака наближення здичавілих. Три сигналу означає, що на дозорних рухаються білі блукачі. До недавніх подій білих блукачів ніхто не бачив тисячі років, а тому довгий час ніхто не чув цих трьох сигналів.

Територія Редагувати

Нічна варта охороняє Стіну, переважно з крижаного бар'єру до 700 футів заввишки. Біля південного краю Стіни побудовано дев'ятнадцять замків для членів Нічної варти. Також Нічна варта володіє невеликою областю на південь від Стіни, відомої як Дар. Ця земля була подарована Нічній варті домом Старків.

Зараз у Нічної варти три житлових замки:

Історія Редагувати

Нічна варта була заснована тисячі років тому для оборони Стіни, походження якої ховається у темряві історії. Колись служба в Нічній варті високо цінувалася, і вона легко поповнювала свої ряди за рахунок добровольців з благородних домів. Однак згодом правило приймати для служби на Стіні злочинців, які бажали уникнути виняткових заходів покарання, зробило Нічній варті погану славу, і дворяни перестали цікавитися ним. Тепер Нічна варта майже вся складається з колишніх злочинців, які починають свою службу з «чистого аркуша» і мають всі можливості просунутися вгору в ієрархії.

Хоча прощення злочинних діянь вельми вигідний вибір, Нічній варті все одно катастрофічно не вистачає людей, тому в даний час він являє собою лише малу частку колишньої сили і займає лише три замки з дев'ятнадцяти, які побудовані біля Стіни.

Цікаві факти Редагувати

  • книзі чисельність Нічного дозору складає близько 1 000 осіб.
  • У книзі в клятві є ще один рядок, якої немає в серіалі: "«Я — меч у темряві; я — дозорець на Стіні; "'я — вогонь, який розганяє холод; я — світло, яке приносить світанок; я — ріг, який будить сплячих;"' я — щит, який охороняє царство людей.»"

Виноски Редагувати

Групи та організації
Військові Братство без прапорів · Братство Королівського лісу · Міська варта · Королівська гвардія · Кхаласар · Нічна варта · Сини Гарпії
Релігійні Горобці · Дош кхалин · Мовчазні сестри · Праведні · Святе воїнство
Найманці Бездоганні чи Незаплямовані · Золоті мечі · Молодші сини · Загублений легіон
Інші організації Великі майстри · Гільдія алхіміків · Добрі майстри · Залізний банк Браавоса · Мала рада · Мейстери · Мудрі майстри · Пташки · Тринадцять· Чаклуни · Чистокровні
Інше Шаблон:Організації

Випадкова вікі