FANDOM

Regions of Westeros.png

На цій мапі: Чорним - Землі за Стіною;
темно-сірим - Північ, Старки, Вінтерфелл;
золотимЗалізні острови, Грейджої, Пайк
зеленимРічкові землі, Бейліши, з замку Харренхол [1]
блакитним Долина Аррен, Аррени, Орлине Гніздо
червонимЗахідні землі, Ланністери, із замку Скеля Кастерлі чи Кастерлі Рок; на момент 2-6 сезонів є правлячою королівською династією;
жовто-зеленим - Простір, Тірелли, із замку Хайгарден
коричневим позначено Штормові землі, що належать Баратеонам, що формально вважаються королівською родиною (фактично Ланністери)
рожевий Королівські землі,
фіолетовийДорн Мартелли, із замку Сонячний Спис.

Найшляхетніші родини чи Великі Будинки [2] (за англійською транскрипцією Great House) — це найсильніші із шляхетних родин у Семи Королівствах. Вони мають величезний авторитет і силу серед їх васалів і територій. Підкоряються лише королю на залізному троні.

Анонс Редагувати

Перед вторгненням Таргарієнів кожне з королівств управлялося незалежно один від одного сильною королівською родиною. Протягом війни ряд таких королівських родин були знищені, замінені або переможені і примушені підписати союз з королем Ейгоном, який став правити із Залізного трону в Королівських землях.

Гарднери, Хоари і Дюррандони були вбиті і замінені Тіреллами, Грейджоями і Баратеонами відповідно. У той же час Ланністери, Аррени і Старкі здалися мирно, і їм було дозволено продовжити правити своїми землями. До того ж до Ейгона приєдналися Таллі, щоб захопити Річкові землі, які знаходилися під окупацією залізнонароджених. Тільки будинок Мартеллів з Дорна протистояв їх арміям, але пізніше, два століття потому, об'єднався з Таргарієнами через мирний шлюб.

Кожен великий будинок має безліч будинків-васалів, багато з яких мають менших васалів аж до фермерів і лицарів. Кожен великий дім править своєю територією, відповідальний за збір податків, вербування військ в ім'я короля у часи війни. З іншого боку, вони здебільшого залишаються автономними для спрощення бюрократії та управління провінцією.

Війна п'яти королів внесла свої зміни у великі будинки. Будинок Баратеонів поділився на Будинок Баратеонів Королівських Земель та Будинок Баратеонів Драконячого Каменю, обидва будинки оскаржують право на Залізний Трон, в той час як поразка Старків і Таллі привела їх до заміни колишніми васалами: Болтонами і Бейлішами відповідно.

Будинок Фреїв сподівався зрости до верховних лордів Річкових земель у нагороду за їх роль в Червоному весіллі, але Ланністери вибрали Петіра Бейліша, який зараз формально править Річковими землями.

Діючі великі будинкиРедагувати

Колишні великі будинкиРедагувати

Виноски Редагувати

  1. На Річкові землі мали претензії Фреї із замку Близнюки, але їм було відмовлено.
  2. Можливо, точніше навіть найбільші будинки, оскількі термін великі будинки більш підходить до застосовуваного тут шляхетні родини.

Випадкова вікі