FANDOM

«Міссандея: "я з острова Наат... коли вони забрали мене? Мені було п'ять років".
Сірий Хробак: "Ти пам'ятаєш свій будинок?"
Міссандея: "Я пам'ятаю, коли нас вивозили все далі від берега. Які білі пляжі були, які високі дерева. І я пам'ятаю, як моє село горить, пам'ятаю дим, що піднімається в небо."»
~ Міссандея згадує, як вона була вивезена в рабство в дитинстві.

Наат — острів у Літньому морі, біля північно-західного узбережжя Сотороса.

Опис Редагувати

Розташований на захід від островів Василіска і на схід від Літніх островів.

ОстровиВасиліска03Наат

На мапі Відомого світу

Наат часто стає метою загарбників, які беруть у полон людей, а потім продають їх в рабство в бухті Работоргівців, що знаходиться з протилежного боку Літнього моря. Однією з таких уродженок Наата, проданих у рабство, є Міссандея.

Згадка в серіаліРедагувати

СірийХробак Міссандея 01

Міссандея - представниця Нааса - і Сірий Хробак

Сезон 4Редагувати

У розмові з Сірим Хробаком Міссандея згадує свою батьківщину, Наат, звідки її забрали у віці п'яти років.

Сезон 5Редагувати

У розмові з Міссандеєю Сірий Хробак використовує звернення до неї: «Міссандея з Наату».

КнижкиРедагувати

У книгах Наат — дуже мирний острів, де ніколи не буває воєн. Як і всі люди з самого південного континенту Сотороса, наатійці темношкірі. Також у них плоскі обличчя і золотаві очі.

Божество, якому поклоняються в Нааті, називають Владикою Гармонії. Віра не дозволяє наатійцям заподіювати шкоди живому, а тому вони вегетаріанці.

Клімат Наата дуже сприятливий для життя і розмноження комах. За це острів ще називають «Островом метеликів». З Наата до Ессоса навіть завозили шовкопряда для виробництва шовкових тканин. Шовкова промисловість острова врешті-решт була знищена від набігів піратів.

Чужинці на Нааті завжди знаходяться під загрозою зараження рідкісною хворобою, яку, як вважається, переносять окремі метелики острова. Корінні жителі мають імунітет до цієї хвороби. Работоргівці теж пристосувалися: свої короткі напади вони здійснювали вночі, коли метелики не активні, після чого одразу залишали острів із здобиччю.

Виноски Редагувати

Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ

Випадкова вікі