Fandom

Гра Престолів

Мейга

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Мейга або меєга - в уявленнях дотракійців відьма, жінка, що займається чаклунством. Дейнеріс Таргарієн чула від Чхіку розповіді про те, що Мейги сплять з демонами, вночі нападають на людей, що сплять та висмоктують з них життя і силу. За твердженням Міррі Маз Дуур, це слово означає просто «мудра».

Міррі Маз Дуур, лхазарянська жриця, дійсно була Мейгою - вона використовувала магію крові і заклинання тіней, щоб повернути життя вмираючому Кхалу Дрого. Цим чарам Міррs Маз Дуур навчилася в Асшаї, так що невідомо, чи можуть використовувати їх інші Мейги. Хагго називав Міррі Маз Дуур Мейгою з першої ж хвилини, як тільки почув про її звання «божої дружини» і задовго до того, як її магічні таланти перестали бути таємницею. Квото обізвав так і саму Дейнеріс, коли та дала свою згоду на використання чорної магії.

Ще одна Мейга згадується в книгах - це Меггі Жаба, прародителька роду Спайсер і відома свого часу ланніспортська чаклунка, родом десь із Ессосу. Власне, «Меггі» - це і є спотворене слово «Мейга»; справжнє ім'я цієї жінки ніхто в Ланніспорті не міг вимовити. Меггі за краплиною крові передбачила Серсеї Ланністер майбутнє заміжжя, народження і смерть дітей і самої Серсі.

Іррі і Чхіку називали Мейгами Безсмертних Кварту.

Випадкова вікі