FANDOM

Marwyn the Mage.jpg

Архімейстер Марвин Маг

«Марвин насправді більше схожий на мастифа, а ніж на мейстера. Дивиться так, начебто вкусити тебе хоче.»
~ — Бенкет стерв'ятників, Пролог

Марвин (анг. Marwyn the Mage) - архімейстер Цитаделі. Відомий тим, що не відноситься до магії минулого зі зневагою і прагне до її вивчення, тому і отримав прізвисько Маг.

Один з небагатьох Мейстерів, що скували останню валірійську ланку мейстерського ланцюга. На момент подій саги засідає в конклаві та, ймовірно, бере в учнів іспит для отримання ланки з валірійської сталі. Серед колег користується повагою, але не любов'ю, а верхівка Цитаделі взагалі терпіти його не може.

Зовнішність Редагувати

Статура його вельми примітна - при малому зрості сивочолий мейстер широкий в плечах і грудях, володіє непропорційно великою головою з опуклим чолом, солідним пивним животом і великими руками. Ніс його зламаний в декількох місцях. Він жує кислолист, і його цілком можна прийняти за портового вантажника.

Біографія Редагувати

Марвин провів деякий час у мандрівці за Вузьким морем, де став учителем Міррі Маз Дуур. Але невідомо, викладав чи Маг якісь дисципліни, окрім медицини, анатомії та спільної мови. Квіберн розповідав Джеймі Ланістеру, що зізнався перед усіма архімейстерами, що вірить у привидів, але з усіх присутніх тільки Марвин погодився з його ходом думок.

Архімейстер Марвин - автор «Книги про втрачені книги». Оригінал зберігається в Старомісті, копія знаходиться у Десяти Вежах у лорда Родріка Харлоу.

Вісім років Марвин провів на сході - наносив на мапу невідомі землі, шукав старовинні книги, водився з чарівниками і заклинателями тіней. Коли він повернувся у Староміст, Оцтовий Ваеллін прозвав його Магом, і це ім'я, на превелике роздратування Ваелліна, незабаром рознеслося по всьому місту.

«Він не такий, як інші мейстери. Кажуть, що він водить компанію з повіями і бродячими шарлатанами, що він розмовляє з волохатими іббенійцями і чорними жителями Літніх островів на їхній рідній мові й приносить жертви чужим богам в маленьких портових молитовнях. Його бачили в найбрудніших кублах разом з лицедіями, співаками, найманцями і навіть з жебраками. Подейкують навіть, що він одного разу одними кулаками забив людину.»
~ — Бенкет стерв'ятників, Пролог

Марвину вдалося знайти три сторінки з книги «Знаків і Передзнамень», і, можливо, зміст цих сторінок підігрів його бажання стати мейстером при дворі Дейнеріс.

Події Редагувати

Бенкет стерв'ятників
Архімейстер Марвин посилає Аллераса перехопити Семвела Тарлі, перш ніж той потрапить на прийом до сенешалю Цитаделі. Про його приїзд Маг знав заздалегідь, побачивши це в полум'ї обсидіанової свічки. Коли Сем прибуває у покої Мейстера, Марвин просить його ще раз викласти історію, яку той розповідав Аллерасу. Потім він віддає розпорядження: Пейту - знайти для Сема суху комірчину, самому Сему - негайно приступити до навчання, а Аллерасу - доглянути за новоприбулим. Після цього Марвин надягає плащ і відразу ж вирушає у гавань, щоб сісти на той же самий корабель, що привіз сюди Сема, і відплисти до Затоки работорговців, до Королеви-за-Морем.

«Скажеш (архімейстерам), що їх мудрість і доброта не знають собі рівних. Скажеш, що Еймон довірив тебе їх турботам. Скажеш, що завжди мріяв носити ланцюг і служити добру, що служіння - найвища честь, а послух - найвища чеснота... але не говори ні слова про пророцтва і драконів, якщо не хочеш, щоб тобі у вівсянку підсипали отруту.»
~ — Архімейстер Марвин - Сему Тарлі

Його доля після відбуття зі Староміста невідома.

Випадкова вікі