Fandom

Гра Престолів

Літній палац

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Літній палац - замок, а зараз вже руїни, знаходяться у Штормових землях, на кордоні з Дорном і Простором. Раніше він був літньою резиденцією Таргарієнів, і третім замком цієї династії, після Червоного замку та Драконячого Каменю.

Історія Редагувати

Літній палац був зруйнований приблизно за 40 років до початку подій серіалу. Там була величезна пожежа, в якій загинули Ейгон V Таргарієн і його спадкоємець. Ходять чутки, що батько з сином хотіли зробити так, щоб з древніх яєць нарешті вилупилися дракони, але спроба виявилася невдалою.

У серіалі Літній палац згадується Робертом Баратеоном. Під час повстання він вперше вбив людину, солдата дому Тарлі, під час Битви у Літнього замку.

У книгах Редагувати

У книгах про замок сказано набагато більше. Відомо, що Дейрон II Таргарієн побудував замок як місце для відпочинку і релаксації своєї сім'ї. Один з його дітей, принц Мейкар, зробив замок своєю резиденцією. Під час пожежі загинули не тільки Дейрон і його син Дункан, але і безліч придворних і слуг. І інші відомі особистості, такі як Дункан Високий. Після Дейрона королем став Джайхайріс II Таргарієн, але, мабуть, пожежа виявився для нього психологічною травмою, і він помер через два роки після початку правління в досить юному віці. І потім королем став Ейріс II Таргарієн (Божевільний Король). У день пожежі народився син Ейріса, Рейгар Таргарієн, він захоплювався руїнами Літнього замку і часто відвідував їх.

Випадкова вікі