FANDOM

Ланністери з Кручі Кастерлі — одна із Шляхетних родин Вестероса. Керують у Західних землях.

Загальна характеристика Редагувати

Це одна з найбагатших і найвпливовіших родин континенту, а також одна з найдавніших династій. Хоча головним девізом будинку є фраза «Почуй мій рев!», вона рідко згадується. В основному, всі знають приказку: «Ланністери завжди платять свої борги».

Їх землі знаходяться в західній частині континенту, лорди родини займають замок Скеля Кастерлі, побудований на скелястому мисі.

Глава будинку носить титул верховного лорда Західні землі Західних земель і зберігача Заходу. На момент серіалу є правлячою династією Семи Королівств після смерті Роберта Баратеона.

Історія Редагувати

До подій серіалу Редагувати

Ланністери високі, красиві і светловолосы, вони ведуть свій родовід від андалов, які змогли знищити могутнє королівство Західні землі Західних землях, по чоловічій лінії і від Ланна Розумного, легендарного пройдисвіта і шахрая, який зміг заволодіти Кручею Кастерли, по жіночій лінії. Довгий час Ланністери правили Західними землями як Королі Скелі. Останнім з цієї королівської династії став Лоран Ланністер. Об'єднавшись з Королем Простір Мірному Гарднером, він виставив проти Эйгона Таргариена шістдесят тисяч воїнів, але зазнав поразки в битві, відомої як Поле вогню. З цього часу Ланністери служать королю на залізному троні в якості верховних лордів Західних земель та зберігачів заходу.

Золоті копальні Скелі Кастерли і Золотого Зуба зробили Ланністеров найбагатшим з великих будинків.

Тітос Ланністер, батько нинішнього глави дому Тайвина Ланністеров, привів будинок в занепад, розгубивши значні кошти на неблагонадійних вкладеннях. В результаті вассальный будинок Рейнов підняв повстання. Тайвін Ланністер зумів не тільки придушити його, але і відновити колишню репутацію будинку. Влаштувавши шлюб своєї дочки Серсеи з Робертом Баратеонов в обмін на підтримку у війні проти Божевільного Короля, Тайвін в результаті поріднився з майбутнім королем. У Серсеи народилося троє дітей, батьком яких був не король, а її брат Джеймі.

Сезон 1 Редагувати

Кейтілін Старк бере в полон Тіріона Ланністеров, звинувачуючи його в замаху на вбивство Брана. Незважаючи на неприязнь до сина, Тайвін Ланністер скликає армію і збирається звільнити Тіріона. Король Роберт помирає від рани, Эддарда Старка помилково звинувачують у зраді, заарештовують, а потім страчують, починається Війна п'яти королів. Тайвін підтримує короля і свого онука Джоффрі Баратеонова, після кількох боїв з армією жителів півночі він виявляється в невигідному положенні і приймає рішення відступити до Харренхолу. А після поразки в одній з битв в полон до Старкам потрапляє Джеймі Ланністер.

Сезон 2 Редагувати

У Харренхоле Тайвін вичікує, сіверяни продовжують здобувати перемоги у Західних землях. В цей час Тіріон, призначений правицею короля, готує до оборони Королівську Гавань, на яку збирається напасти Станніс Баратеонов. Армія Тайвина може або спробувати звільнити Джеймі і повернутися в Стрімчак Кастерли, або податися до столиці і дати Станнісу відсіч. Тайвін вирішує, що Робб не так небезпечний, і веде свою армію до столиці, де, об'єднавшись з силами Тіреллов, завдає Станнісу нищівної поразки.

Сезон 3 Редагувати

Тайвін стає десницею і твердо має намір впливати на поведінку Джоффрі, який виходить з-під контролю, а його мати, Серсея, не в силах з ним впоратися. Також, щоб зміцнити стан свого роду, Тайвін укладає два шлюбних контракту — він видає Тіріона за Сансу Старк, і організує заручини Серсеи з Лорасом Тиреллом. Фреї і Болтоны зраджують Старков і переходять на бік Ланністеров, в результаті різанини в замку Близнюки вбивають Робба, його матір, дружину, безліч північних лордів і майже всю північну армію. Молодших братів Робба всі вважають загиблими. Таким чином успадкувати Вінтерфелл має майбутня дитина Санса і Тіріона. Так Тайвін збирається отримати контроль над Північчю, його планам заважає лише те, що Тіріон категорично відмовляється зачати дитину — він не хоче примушувати до чого-небудь свою молоду дружину, яку так і видали за нього заміж проти її волі.

Сезон 4 Редагувати

Тайвін неодноразово намагається переконати свого сина Джеймі залишити Королівську гвардію і відправитися в Стрімчак Кастерли, щоб правити замість нього Західними землями, але Джеймі відмовляється. Короля Джоффрі вбивають, в цьому звинувачують Тіріона, його заарештовують, судять і засуджують до смерті, але йому вдається втекти. Перед втечею Тіріон вбиває Тайвина. Санса також збігає зі столиці.

Сезон 5 Редагувати

Тіріон продовжує залишатися в бігах, Джеймі так і не покидає Королівську гвардію, а Серсея залишається в столиці біля сина. Деякий час Кручею Кастерли управляє Киван Ланністер, але і він їде в Королівську Гавань, щоб служити правицею короля.

Сезон 6 Редагувати

Джеймі Ланністеров виключає з Королівської гвардії король Томмен. Незабаром після цього Джеймі очолює військо Ланністеров в облозі Риверрана.

Серсее чекає суд Семи Септонов. Маючи союзників, Серсея дізнається про чутку, який вона звертає на свою користь. Під час Суду Сімох під септой відбувається потужний вибух дикого вогню, який повністю знищує Святе воїнство. Також від вибуху гине Киван Ланністер та син, Тірелли і безліч городян. Шокований тим, що сталося, король Томмен здійснює самогубство. Серсея проголошує себе королевою.

Тим часом Тіріон знаходиться в Миэрине і стає радником Дейнерис Таргаріен. Згодом він стає десницею королеви.

Представники Редагувати

Гілки будинку Редагувати

Дім Ланістерів
Голова: Серсея Ланістер або Тіріон Ланістер (оскаржується)
Спадкоємець: (невідомо)
Герб дому Ланістерів.png
Замок: Кастерлі Рок
Землі: Західні землі
Титул(и): Верховні Лорди Західних ЗемельЛорди Скелі КастерліХранителі ЗаходуКоролі Скелі (раніше)
Предки:Ланн РозумнийТоммен II ЛаністерЛоран Ланістер
Представники:Кеван ЛаністерДжеймі ЛаністерДорна ЛаністерЛансель ЛаністерРеджинальд ЛаністерСінда Ланістер
Померлі представники:Тітос ЛаністерДжоанна ЛаністерОрсон ЛаністерСтафорд ЛаністерЕлтон ЛаністерМартин ЛаністерВіллем ЛаністерТайвін Ланістер
Придворні, піддані:Подрік ПейнБронГригор КліганАморі ЛорхПолівер
Сюзерен:Баратеони з Королівської Гавані

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Випадкова вікі