Fandom

Гра Престолів

Кротове містечко

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Castle Black Pin.png

Кротовий містечко на карті Вестероса.

Кротове містечко (англ. Mole's Town) — поселення в Дарі на Півночі, знаходиться недалеко від Чорного замку.

Опис Редагувати

Дар знаходиться в юрисдикції Нічного дозору, і кілька сіл в цій області повинні підтримувати його життєдіяльність.

В серіаліРедагувати

Сезон 1Редагувати

Семвелл Тарле зазначив, що, незважаючи на клятви дозорних, багато з них частенько бігають в Кротове містечко, де відвідують повій. («Каліки, бастарди і зламані речі»)

Сезон 4Редагувати

  • Вирішивши, що перебування Джиллі у Чорному замку небезпечно для дівчини, Сем відправляє її жити в Кротове містечко. Там він знімає для неї кімнату в борделі і домовляється з господинею, що Джиллі буде допомагати їй по господарству. Господиня каже, що може запропонувати Джиллі та іншу роботу, але Сем висловлюється категорично проти цього.
  • Джиллі дуже засмучена, що їй довелося покинути Чорний замок і жити далеко від Сема. («Руйнівниця ланцюгів»)
  • Група здичавілих Стіра Тормунда, перебравшись через Стіну, нападає вночі на Кротове містечко і вирізає всіх його жителів, сподіваючись тим самим виманити дозорних з Чорного замку.
  • Ігрітт [1] виявляє Джилі, яка сховалася, бачить у неї на руках немовля, і робить їй знак вести себе тихо. («Гора і Змій»)

В книгах Редагувати

«По обидва боки дороги крізь дерева заблимали розкидані вогники. То було селище під назвою Кротовина. На Джона загавкав собака, з якогось стійла гучно заревів мул, але загалом селище не прокинулося від сну. Тут і там крізь зачинені дерев’яні віконниці жеврів вогонь з коминів; втім, таких було небагато.
Насправді Кротовина була більшою, ніж здавалася, бо три чверті її розташувалися під землею — в глибоких теплих печерках, з’єднаних плутаниною прокопаних ходів. Навіть бурдей — і той запхали під землю, лишивши нагорі тільки дерев’яну хатку завбільшки з нужник з червоним ліхтарем над дверима.
На Стіні Джон чував, як хлопці кликали хвойд «підземним скарбом»; зараз він спитав себе, чи не шукає собі тих скарбів хтось із його чорних братчиків цієї самої ночі. Вважалося, що то порушення обітниці, та ніхто не зважав.»
~

Північ Карта Кротове містечко 02.png
  • Кротове містечко значно більше, ніж це здається спостерігачу з поверхні. Три чверті села лежить під землею в глибоких вологих теплих підвалах, з'єднаних лабіринтом тунелів.
  • Існує бордель, розташований в підвалах, просторий, зовсім не схожий на халупи, що стирчать на поверхні, і розміром не більше людських вбиралень. Він має червоний ліхтар, який висить над дверима.
  • Кажуть, що брати Нічного дозору йдуть в містечко «рити скарби» (себто, користуватися послугами повій)

Цікаві фактиРедагувати

  • За інформацією з книг, Кротове містечко [2] отримав свою назву із-за того, що три чверті всіх будівель, побудованих там, під землею. Це рятує його мешканців від холоду, а також може служити захистом від інших небезпек.

Виноски Редагувати

  1. Що перебуває серед тих, хто напав на Кротову містечко.
  2. В українському перекладі Кротовина
Стіна і Дар
Правителі Нічний дозор
Центр Чорний замок
Замки на Стіні Східна варта біля моря · Брама Королеви · Глибоке озеро · Довгий Курган · Сірий Страж · Сутінкова вежа · Твердиня Ночі · Чорний замок
Поселення в Дарі Кротове містечко · Корона Королеви

Випадкова вікі