Fandom

Гра Престолів

Королівські землі

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Королівські землі — одна з дев'яти складових частин Семи Королівств.

Опис Редагувати

Цей регіон ніколи не був незалежним, він переходив то до Річкових земель, то до Штормовим земель, то до інших регіонів, доки король Ейгон Завойовник у результаті вторгнення не захопив цю місцевість. Він зробив Королівські землі головною опорою континенту. Це сталося за 300 років до смерті короля Роберта Баратеона. Таким чином, це наймолодший регіон континенту, тому у нього немає своїх власних культурних особливостей.

Королівськими землями управляє король на залізному троні зі столиці, яка називається Королівська Гавань. Це найбільше місто на Вестеросі і столиця Семи Королівств. Протягом трьохсот років землями керувала династія Таргаріенів, поки їм не прийшов кінець, а вся влада не перейшла до Баратеонів.

Королівські землі розділені на дві частини. Однією з них керує безпосередньо король, інша, яка набагато менша, знаходиться під контролем спадкоємця престолу, який живе в Драконячому Камені.

Бастарди, народжені тут, отримують прізвище Уоттерс .

ГеографіяРедагувати

Королівські землі знаходяться на східному узбережжі Вестероса, на березі Вузького моря, північніше Штормових земель і південіше Долини Аррен. На південному заході межує з Простором, а на північному заході з Річковими землями.

Регіон поділяється на три великі частини. Основна частина розташовується між річкою Черноводной і Краклау Поінт. Черноводная — найповноводніша річка у Королівських землях. Королівська Гавань знаходиться на північ від Черноводной. Тут теплий м'який клімат, місцевість в основному рівнинна. На рівнинах знаходяться родючі поля, що забезпечують їжею столицю.

Що стосується Краклау Поінт, то це регіон на півночі, він покритий лісами і пагорбами. Там живуть лорди, між якими з часів перших людей відбуваються міжусобиці, але вони завжди підкоряються Таргариенам.

На південь від Черноводной знаходиться вузька малонаселена смуга землі, більшу частину якої займає Королівський ліс.

Так як у Королівських землях знаходиться столиця, туди ведуть основні головні дороги, які з'єднують ці землі з іншими частинами Вестероса. Королівський тракт веде на південь до Штормового Межі у Штормових землях і на північ, де веде до Річкових земель, Вінтерфеллна Півночі, і впирається в Стіну. Рожевий тракт веде до Старомєста, а Золотий тракт — до Ланниспорта. Також до Королівської гавані легко дістатися морем від Білої Гавані і Чаячьего міста. Також туди часто припливають торгові кораблі з вільних міст.

Виноски Редагувати

Королівські землі
Правителі Король Андалів і Перших Людей
Столиця Королівська Гавань (Блошине Дно · Бордель Мізинця · Велика септа Бейлора · Гільдія алхіміків · Брудні ворота · Драконяче Лігво · Червоний замок)
Поселення Грачиний Притулок · Драконячий Камінь · Дріфтмарк · Кіготь · Оленячі Роги · Росбі · Сутінковий Діл · Шепіт
Місця Дріфтмарк · Драконячий острів · Затока Крабів · Кіготь · Королівський ліс · Мис Роздвоєний Кіготь · Чорноводна · Чорноводна затока
Інше § Шаблон:Королівські землі
Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ

Випадкова вікі