FANDOM

John Stark.png

Джон Сноу - новый король Півночі

Король Півночі (англ. King in the North) — титул, який носили правителі Північі до того, як цей регіон увійшов до складу Семи Королівств. Часто їх також називали Королями Зими. Протягом декількох тисяч років королями Півночі були Старки. На даний момент королем Півночі проголошений Джон Старк (Джон Сноу).

ІсторіяРедагувати

Стародавні часиРедагувати

Старки стали королями Півночі давним-давно. Про їх давню історії мало що відомо, так як в ті часи нічого не записували, це почали робити 6000 років тому. Відомо, що коли на Вестерос вторглися Андали, Старки вже правили в Вінтерфеллі. Згідно з легендою, один з перших Старків, Брандон Старк, більш відомий як Брандон Будівельник, жив 8000 років тому. Він зібрав величезну армію, щоб боротися проти білих ходоків, а також побудував Стіну, щоб захищатися від них. Королям Півночі успішно вдалося захиститися від Андалів, і вони залишилися правити територією на північ від перешийки. На них не вплинули культурні особливості Андалів, і вони зберегли звичаї і традиції перших людей, а також віру в Старих Богів.

Нашестя ТаргарієнаРедагувати

За часів вторгнення Ейгона Завойовника королем Півночі був Торрхен Старк. Ейгон захопив більшу частину континенту. Торрхен розумів, що йому не перемогти армію Таргарієнів і їх драконів, тому прийняв рішення здатися, чим зберіг життя своїм людям. На знак подяки Ейгон залишив Старків правити Північчю, вони отримали титули хранителів Півночі і верховних лордів Півночі, і повинні були зберігати вірність Залізному Трону.

Новий Король Півночі Редагувати

Молодий Вовк (Робб Старк) Редагувати

На початку Війни П'яти Королів Робб Старк був проголошений новим королем Півночі своїми прапороносцями. Розгнівані стратою батька Робба Еддарда Старка лорди Півночі відмовилися підкорятися королю Джоффрі Баратеону.

Стративши Еддарда, Джоффрі сподівався, що лорди Півночі злякаються і будуть вірні йому. Але ефект був прямо протилежним. На раді, який зібрав Робб, багато хто сумнівався, чи варто підтримувати домагання на трон молодших братів Роберта. Великий Джон Амбер зауважив, що Північ поклявся зберігати вірність Таргаріенов і їх драконам, але Таргаріен давно мертві. Роберт Баратеон був їхнім союзником, але тепер і він мертвий, а його діти нічого для них не значать. Джон Амбер оголосив, що не буде служити ніякому королю, крім Короля Півночі. Прапороносці приєдналися до Амбер і проголосили Королем Півночі Робба. Трохи пізніше він направив королеві-регенту Серсеї Ланністер офіційний лист, в якому повідомив, що відтепер Північ - незалежне королівство.

Крім північних лордів Робба підтримали також лорди Річкових земель, які армія Робба звільнила від армії Ланністерів. А мати Робба була дочкою верховного лорда Річкових земель хостера Таллі. Таким чином, королівство Робба включало не тільки Північ, а й Річкові землі. Хоча фактично в ході війни Робб контролював тільки частину річкових земель на північ від річки Тризуб. Територія на південь була зоною військових дій, іноді війська півночі і союзних їм річкових лордів вторгалися в Західні і Королівські землі.

Білий вовк (Джон Сноу) Редагувати

Коли армія Старків і лицарі Долини здолали війська Болтона і їх союзників, в Вінтерфеллі зібралися лорди Півночі. Ліанна Мормонт звернулася до лордів, запевнивши їх, що будинок Мормонт завжди буде вірний Старкам і готовий визнати своїм королем лише Старка. Ліанна присоромила Вімана Мандерлея, син якого загинув на Червоному весіллі, борючись за Робба Старка, Робетта Гловера, який в годину потреби не прийшов на поклик і Клея Сервіні, з батька якого здер шкіру Рамсі, але і він не надав допомогу. Віман Мандерлей визнав, що помилився, коли не послав людей в бій, а після схилив коліно перед Джоном Сноу, проголосивши його «Білим Вовком». Робетт Гловер вибачився за те, що не бився разом з Джоном на поле бою і також визнав його своїм королем. Решта лордів, включаючи представників Долини, вийняли мечі з піхов і підтримали їх.

Відомі Королі Півночі Редагувати

Виноски Редагувати

Дім Старків
Глава Бран Старк Спадкоємець: Рікон Старк
House-Stark-heraldry.jpg
Замок: Вінтерфелл Землі: Північ
Титул(и): Королі Півночі · Верховні Володарі Півночі · Лорди Вінтерфелла · Хранителі Півночі
Предки: Брандон Будівельник · Родрік Старк · Карлон Старк · Торрхен Старк · Озрік Старк
Представники: Санса Старк · Арья Старк · Бенджен Старк · Джон Сноу
Померлі представники: Рікард Старк · Брандон Старк · Ліанна Старк · Еддард Старк · Робб Старк · Таліса Старк · Кейтілін Старк
Придворні, піддані: Родрік Кассель · мейстер Люмін · Джьорі Кассель · Вейон Куль · Джейні Куль · септа Мордейн · Оша · Ходор

Випадкова вікі