Fandom

Гра Престолів

Кейтілін Старк

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

«Тутешній богогай ніколи не подобався Кейтілін. Вона народилася на півдні – в Ріверрані, далекому тепер Швидкоріччі, біля Червоного Зубця, однієї з трьох річок, що зливалися в Тризуб. Там богогай був садом, яскравим і повітряним... там високі червонодерева розкидали плямисті тіні над дзвінкими струмками, там птахи співали в гніздах, там повітря пахнуло квітами.
Боги Вінтерфелла любили інші ліси. Похмурий первісний куточок, три акри старого лісу, незайманий протягом десяти тисяч років, і похмурий, як гніздо хижої птиці, замок над ним. Тут пахло вологою землею і гниттям. Тут не ріс червоний ліс. Вперті страж-дерева в сіро-зелених голчастих шубах змінювалися могутніми дубами і колонами залізоствола, древніми, як сама округа. Тут товсті чорні стовбури тіснилися один до одного, кострубаті гілки спліталися в щільний навіс над головою, а потворні коріння виповзали з-під землі. Тут панувало глибоке мовчання, панувала задумлива тінь, і боги, жили в лісовому краю, імен не мали.
Але сьогодні вона знала, де шукати свого чоловіка.
Відібравши життя людини, Еддард завжди йшов у тишу богогаю.
Кейтілін була помазана сім'ю єлеями, вона отримала ім'я у веселці світла, що наповняло септу Ріверрана. Її боги мали імена, і обличчя їх були знайомі їй, як обличчя батьків.
Цю віру сповідували і дід, і прадід. Під час служби септон кадив пахощами, семигранний кристал наповнювався живим світлом, співали голоси.
Як личить великому будинку, Таллі мали і богогай, але тільки гуляли там, або читали, або лежали на сонці.
Поклоніння відбувалося в септі. Для неї однієї Еддард спорудив невелику септу, щоб вона могла співати перед сім'ю ликами Бога, але в жилах Старків досі текла кров Перших Людей, і чоловік її поклонявся старим богам, безіменним і безликим божествам зеленого лісу, запозиченим у давно зниклих Дітей Лісу.»
~

Кейтілін Старк, уроджена Таллі — дружина Еддарда Старка і леді Вінтерфелла.

Від Неда у неї п'ятеро дітей. Кейтілін розумна і любляча дружина, яка всіма силами прагне захистити свою сім'ю.

Історія Редагувати

До подій серіалу Редагувати

Кейтілін Старк — дочка Хостера Таллі з дому Таллі. Вона повинна була вийти заміж за Брандона Старка, але Божевільний Король його вбив, і Кейтілін вийшла заміж за брата Брандона Еддарда.

Хоча до моменту весілля вони майже не знали один одного, вони полюбили один одного, і їхній шлюб був дуже міцним. У них народилося п'ятеро дітей, Робб, Санса, Арья, Бран і Рікон.

Також разом з ними в Вінтерфеллі виховувався син-бастард Еддарда Джон Сноу. Кейтілін його ненавиділа, хоча і розуміла, що хлопчик не винен у тому, що його батько їй зраджував. Одного разу в дитинстві Джон Сноу дуже сильно захворів і був при смерті. Кейтілін молилася Сімом та обіцяла їм, що, якщо Джон виживе, вона прийме його в сім'ю як законного сина, у Джона більше не буде ганебною прізвища «Сноу», і він стане законним спадкоємцем Еддарда. Джон одужав, але Кейтілін не стримала свою обіцянку.

Нещастя, які відбулися з її родиною після цього, Кейтілін вважає карою богів за те, що вона не стримала своє слово.

Сезон 1 Редагувати

Catandned.png

Кейтілін і Еддард спостерігають за Браном.

Ворони приносять в Вінтерфелл звістку про смерть Джона Аррена і приїзд короля Роберта Баратеона. Кейтілін повідомляє про це чоловікові, вони розуміють, що король хоче запропонувати Еддарду місце правиця короля.

Кейтілін не хоче, щоб її чоловік їхав у столицю, Неда ця пропозиція теж не дуже надихає. Вже після приїзду короля Кейтілін отримує листа від своєї сестри Лізи, яка впевнена, що до смерті її чоловіка причетні Ланністери. Кейтілін каже, що Еддарду потрібно їхати в столицю і провести розслідування.

Пізніше відбувається нещастя, Бран [1]падає з високої вежі і знаходиться при смерті. Кейтілін не відходить від нього не на крок, молиться, спить в її кімнаті. На Брана здійснює напад найманий вбивця, Кейтілін намагається його зупинити, неуспішно, життя хлопчика рятує лютововк Брана, Літо. Знайшли кинджал вбивці. Кейтілін порахувала, що замах на Брана і вбивство Джона Аррена пов'язані, і вирішує таємно відправитися в столицю, щоб дізнатися подробиці.

Catelyn-arrive.png

Кейтілін і Родрік приїжджають в Королівську Гавань.

Кейтілін і супроводжуючий її Родрік Кассель добираються до столиці і зустрічаються з Петіром «Мізинцем» Бейлішем, другом дитинства Кейтілін, який виховувався разом з нею. Він заявляє, що кинджал раніше належав йому і що він програв цю зброю Тіріону Ланністеру. Мізинець, якому належить бордель у місті, влаштовує Кейтілін зустріч з Еддардом.

Розповівши чоловікові все, що знає, Кейтілін відправляється назад. Вони з Родріком Касселем зупиняються в готелі на перехресті, куди приїжджає і Тіріон, який впізнає Кейтілін. Серед гостей було багато васалів Таллі, Кейтілін встала і голосно заявила, що Тіріон робив замах на життя її сина, і його потрібно заарештувати, що і роблять.

Вона просить допомоги, щоб доставити Тіріона в Вінтерфелл, до неї приєднуються кілька постояльців. Але вона вирішує везти Тіріона не додому, а в Долину Аррен, в замок сестри Лізи.

Catveil.png

Кейтілін, Родрік і взятий в полон Тіріон.

У Орлиному гнізді Тіріона тримають у камері, потім він з допомогою Бронна виграє випробування боєм і залишає Долину.

Кейтілін приєднується до армії Робба. Вона допомагає йому в переговорах з Уолдером Фреєм, коли армії потрібно перетнути річку, і єдина переправа через неї розташовується в замку Уолдера Близнюки. Уолдер Фрей погоджується, але вимагає, щоб Арья вийшла заміж за його сина, коли виросте, а Робб має одружитися на одній з його дочок.

Армія успішно переходить річку, відбувається битва в Шепочучому лісі, в полон беруть Джеймі Ланністера.

Кейтілін присутня на військовій раді. Лорди Півночі і Річкових земель відмовляються присягати Баратеонам і проголошують Робба королем Півночі.

Сезон 2 Редагувати

Robb confronts Catelyn.jpg

Робб заарештовує Кейтілін за зраду.

Далі Кейтілін не їде в Вінтерфелл, а супроводжує сина. Вона виступає в якості посла в переговорах з Ренлі Баратеоном. Під час її перебування в таборі Ренлі той був убитий тінню. Підозра падає на Кейтілін і Брієнну Тарт. Жінки біжать. Брієнна присягає Кейтілін, та просить її відвести Джеймі Ланністера в Королівську Гавань і обміняти його там на дочок Кейтілін. Дізнавшись про вчинок матері, Робб називає її зрадницею і заарештовує.

Сезон 3 Редагувати

Помирає батько Кейтілін, вона, Робб і їх люди відправляються в Ріверран на похорон. Там Кейтілін краще дізнається дружину Робба Талісу. Пізніше вони присутні на страті Рікарда Карстарка. Армія Робба, хоч і виграє всі битви знаходиться в не дуже виграшному становищі, їм не вистачає людей. Робб не виконав свою обіцянку, дану Уолдеру Фрею і одружився на іншій. Кейтілін знову намагається провести переговори з Уолдером. В кінці кінців вона вмовляє свого брата Эдмура одружується на одній з дочок Уолдера.

Catelyn dies.jpg

Смерть Кейтілін.

На весіллі всі веселяться, але Кейтілін поступово починає підозрювати, що щось не так. Музиканти починають грати гімн Ланністерів - Дощі в Кастемері. Вона зауважує Русе Болтон, що сидить поруч з нею, надів кольчугу. Стає ясно, що перемир'я не буде. Починається різанина. Люди Фрея і Болтона вбивають беззбройних сіверян. Кейтілін благає Уолдера пощадити Робба, той цього не робить. Кейтілін вбиває його дружину, а після цього їй перерізають горло.

Родичі Редагувати

ГалереяРедагувати

Цікаві факти Редагувати

  • В серіалі роль Кейтілін Старк спочатку повинна була грати Дженніфер Ель, однак після зйомок пілотної серії, актриса пішла і на її місце була обрана Мішель Фейрлі.

Виноски Редагувати

  1. Що став свідком акту інцесту королеви Серсеї і її брата Джеймі Ланністера. Мати про це нічого не знала. Всі думали, що падіння — просто нещасний випадок.

Дім Старків
Глава Бран Старк Спадкоємець: Рікон Старк
House-Stark-heraldry.jpg
Замок: Вінтерфелл Землі: Північ
Титул(и): Королі Півночі · Верховні Володарі Півночі · Лорди Вінтерфелла · Хранителі Півночі
Предки: Брандон Будівельник · Родрік Старк · Карлон Старк · Торрхен Старк · Озрік Старк
Представники: Санса Старк · Арья Старк · Бенджен Старк · Джон Сноу
Померлі представники: Рікард Старк · Брандон Старк · Ліанна Старк · Еддард Старк · Робб Старк · Таліса Старк · Кейтілін Старк
Придворні, піддані: Родрік Кассель · мейстер Люмін · Джьорі Кассель · Вейон Куль · Джейні Куль · септа Мордейн · Оша · Ходор
Шаблон:Таллі

Випадкова вікі