Fandom

Гра Престолів

Землі за Стіною

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Westeros - Byound the wall.jpg
Wildling territories.png

Території за Стіною

Землі за Стіною або просто за Стіною — загальний термін, який використовують у Семи Королівствах для назви області Вестероса, що лежить за межами Стіни. Це єдиний регіон континенту, який не є частиною Семи Королівств.

Опис Редагувати

Найбільш вивчені землі, що примикають до Стіни, куди часто вибираються розвідники Нічного дозору.

Тут починаються тайгові ліси, що тягнуться далеко на північ. У західній частині знаходиться гірська гряда під назвою Морозні Ікла. Незважаючи на те, що ці голі скелі є вельми негостинною областю, ходять чутки, що тут є долини, що обігріваються вулканічною активністю і це є найкращі райони за Стіною [1].

На заході регіону є вузька смужка землі, яка називається Заморожений берег. Вона затиснута між горами і затокою Льоду. Тут живуть особливо жорстокі і примітивні племена здичавілих.

Найпівнічнішу з відомих територій, за Морозними іклами називають Землі Вічної Зими. Це справжні полярні області, де ніколи не тане сніг.

За чутками, саме звідси з'являються білі ходоки.

Відомі місця Редагувати

Мешканці Редагувати

Основні мешканці цих територій — люди, які самі себе називають вільним народом, а в Семи Королівствах вони відомі як здичавілі.

У них немає єдиного правителя, і здичавілі утворюють безліч дрібних племен, які ведуть напівкочовий спосіб життя, воюючи між собою і здійснюючи набіги на південні землі. Частина племен досить високо розвинені і утворюють великі громади і навіть поселення.

Крім того, землі за Стіною — це місце, де живуть легендарні раси білих ходоків і гігантів.

Game of thrones by grr martin by marcsimonetti.jpg

Тіріон і Джон на краю стіни. Фан-арт (Ця робота захищена авторським правом, правовласник дав дозвіл на це зображення, яке буде використовуватися в вікі Пісня льоду і полум'я. Цей дозвіл не поширюється третім особам.

Арт Марк Симонетти (Марк Симонетти))

Цікаві факти Редагувати

  • Цікаво, що на південь від Стіни знаходиться регіон Семи Королівств, який називається Північ, але самі Здичавілі називають північчю регіон, де живуть вони самі, а всі землі на південь від Стіни називають південними землями.
  • Джордж Мартін говорив, що загальна площа території за Стіною величезна і за розмірами більше, ніж Канада.

Виноски Редагувати

  1. Схоже, в одній з таких вулканічних печер купалися і кохалися Джон Сноу та Іггріт
Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ
Шаблон:За Стіною

Випадкова вікі