Fandom

Гра Престолів

Зеленокровна

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Зеленокровна — найважливіша річка Дорна, тече з заходу на схід.

Опис Редагувати

  • Впадає в Літнє море трохи північніше Лимонного Гаю.
  • Зеленокровна формується завдяки злиттю двох інших річок, Батога і Вейт, які з'єднуються поруч із замком Божа Благодать.
  • Враховуючи гірські і пустельні райони Дорна і його скелясті морські побережжя, більшість населення проживає саме по берегах річок. Оскільки Зеленокровна найбільша ріка Дорна, то на її берегах проживає найбільший відсоток усіх дорнійців.

КнижкиРедагувати

  • Згідно серії романів Пісня льоду і полум'я, Зеленокровна — найважливіший транспортний і торговий шлях Дорна.
  • Також на берегах Зеленокровної був дім «Сиріт Зеленокровної» [1]. Це група людей, нащадків ройнарів, які перебралися на Вестерос з Ессоса, і відмовлялися асимілювати та жили в замкнутому суспільстві. Вони не укладали шлюби з андалами і першими людьми і жили, жорстко дотримуючись традицій і звичаїв ройнарів.
  • Не зважаючи на сучасну асиміляцію «сиріт», вони мають також свою оригінальну релігію, поклоняючись богині Матері Ройни (матері всіх річкових богів). У цьому сенсі Зеленокровна як найбільша річка Дорна стала їм сакральною заміною ріки Ройни — найбільшої ріки Ессоса і Відомого світу.

Виноски Редагувати

  1. Культура, за словами автора серії, подібна до циганської
Дорн
Правителі Мартелли
Столиця Сонячний Спис
Поселення Айронвуд · Блекмонт · Божа Благодать · Віл · Водні Сади · Вейт · Дощане місто · Зорепад · Королівська Гробниця · Лимонний Гай · Сідало Стерв'ятника · Піщаник · Піднебесся · Примарний Пагорб · Солоний Берег · Тор · Хелхолт
Місця Вейт · Зеленокровна · Червоні гори · Батіг · Сірка · Торентин

Випадкова вікі