FANDOM

ChildrenOfTheForestGreenseer

Зеленовидці Дітей Лісу

«Їх мудреці називаються Зеленовидці й володіють могутньою магією.»
~ Бран Старк про Дітей Лісу

Зеленовидці або Древовидці (англ. Greenseer) — мудреці Дітей Лісу, котрі володіли надприродними здібностями. Вони - надзвичайно сильні перевертні, здатні залишати свої тіла і вселятися в будь-яку живу істоту, але цим талант зеленобачення не вичерпується: вселяючись в чардрева, древовидці можуть бачити, що відбувається в інших місцях і в інший час, і творити інші чудеса - згідно з переказами, магія древовидців зруйнували Руку Дорна і затопила Перешийок. Древовидці тісно пов'язані зі Старими Богами, і можливо, що Старі Боги і є безсмертні духи древовидців, що живуть усередині чардрев. У книгах з'являвся тільки один древовидець-людина, триокий крук («Лорд Бринден»), і Бран Старк став його учнем.

Мейстер Лювін, не вірить в магію і вважав, що древовидці володіли «знанням особливого роду».

«Діти Лісу пішли зі світу, і мудрість їх пішла з ними. Ми думаємо, що це було якось пов'язано з ликами на деревах. Перші Люди вірили, що зеленовидці якимось чином здатні дивитися очима чардрев. Тому-то люди і рубали дерева, коли воювали з Дітьми Лісу. Вважається також, що древовидці мали владу над лісовими звірами, птахами і навіть рибами.»
~ Битва королів, Бран IV

Дар древовидця надзвичайно рідкісний, і серед Дітей Лісу відзначається незвичайним кольором очей - червоним або зеленим, на відміну від природного для Дітей Лісу - жовтого кольору очей. Древовидцем може стати і людина:

««Лише одна людина на тисячу народжується перевертнем, - сказав лорд Бринден, коли Бран навчився літати, - і лише один перевертень на тисячу може стати древовидцем». «Я думав, що древовидці - це чарівники з числа Дітей Лісу. Тобто співаючих». «У якомусь сенсі так. У тих, кого ти називаєш Дітьми Лісу, очі золоті як сонце, але зрідка народжується хтось з криваво-червоними або зеленими очима, як мох на дереві в серці лісу. Так боги мітять тих, кого наділяють даром. Обранці слабкі здоров'ям і живуть на землі недовго, бо у кожної пісні своя ціна... але всередині дерев їх вік може бути дуже довгий. Тисяча очей, сотня шкур, мудрість, що йде глибоко, як коріння. Древовидці».»
~ Танець з драконами, Бран III

Відносини між зеленими провидцями Дітей Лісу і орденом, що охороняє Острів Ликів на Божому Оці, не розкриті.

Випадкова вікі