Fandom

Гра Престолів

Залізнонароджені

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
«Ми — Залізнонароджені. Ми не піддані і не раби. Ми не оремо землю і не ліземо в шахти. Ми беремо те, що належить нам.»
~ Бейлон Грейджой, 2x03

Залізнонароджені — корінні жителі Залізних островів, які розташовуються поруч із західним узбережжям Вестероса.

Це жорстокі незалежні мореплавці, які незадоволені тим, що їм доводиться підкорятися Королю Андалів і Перших людей.

ІсторіяРедагувати

Залізнонароджені століттями займалися тим, що грабували прибережні села. Приблизно за три покоління до поколінь часів Завойовницької війни залізнонароджені захопили територію Річкових земель, звідки був вигнаний Штормовий Король. У Річкових землях раби побудували Харренхол, який повинен був зміцнити становище залізнонароджених в цьому регіоні.

Замок був добудований при Харрене Чорному. До нещастя для нього, як раз в цей день на континент вторгся Ейгон I Таргарієн зі своїми драконами і армією. Дракони спалили і замок Харрена, і всю його сім'ю та людей живцем, поки ті ховалися в Харренхолі.

В цей же час лорди Річкових земель на чолі з Домом Таллі стали підтримувати Таргарієнів, оскільки вони не хотіли панування залізнонароджених в їхніх землях. Залізнонароджені відступили. Ейгон запропонував їм вибрати нового лідера, який відтепер буде підкорятися Таргарієнам і Залізному трону. Залізнонароджені вибрали Грейджоїв, які з тих пір і правлять на островах, їм належить замок Пайк.

Зараз главою будинку Грейджоїв є Бейлон Грейджой.

РелігіяРедагувати

Залізнонароджені походять і від перших людей, які спочатку заселяли Вестерос, і від андалів, які вторглися в ці землі 6000 років тому. І якщо на континенті вірять в Старих Богів, Залізнонароджені поклоняються Богу, який потонув. Кажуть, що Бог, який потонув створив Залізнонароджених, щоб ті грабували і ґвалтували, і домагалися слави кров'ю і піснями.

Коли андали вторглися на Вестерос, вони захопили все, в тому числі й Залізні острови, але, замість того, щоб передати Залізнонародженим свою релігію, андали, які оселилися на островах, самі прийняли їх місцеву релігію і стиль життя.

Культура і економікаРедагувати

Традиційний стиль життя Залізнонароджених заснований на піратстві і мародерстві.

Хлопчики стають чоловіками тільки після того, як вбивають свого першого ворога. Залізнонароджені стають багатими, крадучи у тих, кого вони особисто вбили.

Вони не зобов'язані займатися сільським господарством і працювати на шахтах. Така робота покладена на рабів.

Цікаві фактиРедагувати

  • Джордж Мартін порівнював Залізнонароджених із вікінгами. А якщо проводити аналогію і вважати Вестерос в кілька разів збільшеним варіантом Британських островів, Залізнонароджені схожі на кельтські племена середньовічної Ірландії, а також на інших мародерів з островів.

Виноски Редагувати

Народи
Людські раси Андали · Болотні жителі · Валірійці · Гіскарці · Гірські племена · Дорнійці · Дотракійці · Іббенійці · Перші люди · Залізнонароджені · Жителі Кварта · Жителі Літніх островів · Лхазаріани · Здичавілі · Ройнари
Нелюдські раси Білі ходоки (Віхти) · Гіганти · Діти лісу

Випадкова вікі