Fandom

Гра Престолів

Есенція пасльону

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
«Есенція пасльону так само небезпечна, як і ефективна.»
~ Великий Мейстер Піцель

Essence of Night Shade.png

Пляшечка «Нічної есенції» у серії "Чорноводна".

Есенція пасльону або «Нічна тінь» також «Нічна есенція» (англ. Essence of Nightshade) — ліки, які при розумному застосуванні застосовуються для зняття тривожності.

Опис Редагувати

При використанні у великих дозах призводить до смерті. Крапля «Нічної тіні» додана у келих вина - заспокоїть нерви, три - занурять в глибокий сон, десять - у "вічний сон".

У серіалі Редагувати

Сезон 2 Редагувати

Великий мейстер Піцель дає пляшечку «Нічної тіні» королеві Серсі перед штурмом Королівської гавані військами Станніса Баратеона. Коли битва здається програною, Серсея готова дати отруту своєму молодшому синові Томмену, щоб хлопчик не потрапив в полон. Однак Тайвін Ланністер оголошує про перемогу над Станнісом. Серсея розбиває пляшку «Нічної тіні» об підлогу.

Сезон 3 Редагувати

Дізнавшись на засіданні Малого ради про вбивство Старків під час Червоного весілля, король Джоффрі приходить у збудження і ображає свого діда і правицю короля Тайвіна Ланністера. Тайвін наказує королю відправитися відпочити і просить великого Мейстера Піцеля дати хлопчикові «Нічну тінь», щоб він як слід виспався.

Сезон 4 Редагувати

Санса Старк говорить Тиріону Ланністеру про те, що не спить вночі, думаючи про загибель своїх рідних. Тиріон натомість пропонує їй «Нічну тінь».

Випадкова вікі