Fandom

Гра Престолів

Еддард Старк

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Батько незворушно сидів на коні, довге каштанове волосся куйовдив вітер. У підстриженій бороді миготіли білі нитки, він виглядав старше своїх тридцяти п'яти років.
Сірі очі лорда нині дивилися похмуро, він не здавався схожим на того чоловіка, який вечорами біля вогню неголосно розповідав про вік героїв і дітей лісу.
Бран подумав: він зняв з себе личину батька і надів маску, належну лорду Старку, власникові Вінтерфелла.
 
— Бран про батька в день страти зрадника з Нічної варти. Перший опис Еддарда Старка.)

Еддард Старк (друзі звуть його просто Нед ) — представник великого будинку Старків з Вінтерфелла.

Одружений на Кейтілін з будинку Таллі, від якої у нього п'ятеро дітей. Також у Эддарда є позашлюбний син (бастард) Джон Сноу. Еддард Старк є давнім другом короля Роберта Баратеона.

Родичі Редагувати

Історія Редагувати

До подій серіалу Редагувати

Еддард Старк був молодшим, то є другим сином лорда Рікарда Старка, який служив королю Эйрису II Таргариену. У Эддарда є два брати: старший Брандон і молодший Бенджен, а так само молодша сестра — Ліанна. Він був відправлений воспитаником до лорда Джону Аррену в Орлине Гніздо, яке стало для нього другим домом. Також разом з ним виховувався і спадкоємець будинку Баратеонов - Роберт. У підсумку Роберт і Тижнів стали близькі наче брати.

Після турніру в Харренхолі і викрадення наслідним принцом Рейгаром Таргарієном Ліанни (і пов'язаних з цими подіями смерті батька і старшого брата) приєднується до повстання проти влади Таргарієнів. Після загибелі в Королівській Гавані Рікарда і Брандона стає лордом Вінтерфелла. За звичаєм поклонялися Старим Богам, після загибелі Брандона (помолвленного з Кейтілін Таллі), одружується на ній, що в тому числі допомагає повсталим зберегти союз з Хостером Таллі (батьком Кейтілін). Командує військом Півночі, прапороносцями Старков, проявляє себе як діяльний і талановитий командир. Після повалення Таргаріенов підтримує претензії Роберта на престол. Сам разом зі своїм бастардом Джоном Сноу повертається в Вінтерфелл.

Через 4 роки бере участь в придушення Повстання Грейджоя, після якого бере в заручники -вихованці єдиного, що залишився в живих спадкоємця Грейджоев - Теона.

Майже 10 років мирно управляє Північчю і ростить своїх дітей, яких у нього до того моменту народилося шестеро: п'ятеро законних і один бастард.

Сезон 1 Редагувати

«Але наш звичай давніший. Кров Перших Людей досі тече в жилах Старків: ми вважаємо, що той, хто виносить вирок, повинен нанести удар. Якщо ти збираєшся взяти людське життя, сам зазирни в очі засудженого. Ну а якщо ти не в змозі цього зробити, тоді людина, можливо, і не заслуговує смерті.»
~ Еддард Старк синові Брану про обов'язок і людське життя

Після таємничої смерті Джонна Аррена, на прохання свого друга і короля Роберта Баратеона стає його правицею і відправляється в Королівську Гавань.

Разом з собою він бере двох дочок.

У Королівській Гавані він розслідує смерть Аррена, в результаті чого відкриває таємницю дружини короля Серсеї Ланістер. Але з-за непродуманих і недалекоглядних дій підставляє Роберта під удар і сам стає жертвою інтриг.

У підсумку за наказом Джоффрі Баратеона страчений на сходах Великої септи як зрадник.

В образі Еддарда Старка перед нами постає чесна і благородна людина, яка живе у відповідності зі своїм внутрішнім кодексом честі і намагається у всьому керуватися саме честю. Борг, сім'я, правда — все це для нього не порожній звук. Він не готовий до інтриг і зрад Півдня, тому швидко гине, штовхнувши перед цим держава на поріг кривавої громадянської війни.

ГалереяРедагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Незважаючи на те, що смерть Еддарда Старка є одним з ключових подій в книзі, рішення повторити цю сюжетну лінію в серіалі викликало негативну реакцію в телевізійному співтоваристві США, де не прийнято вбивати головного персонажа так швидко по ходу розповіді. Коли на прес-конференції це питання поставили Шона Біна, він сухо запропонував глядачам надсилати скарги Джорджу Мартіну.
  • У книзі Эддарду в районі 35 років і, на відміну від серіалу, він відправляється на Південь на прохання дружини, щоб розслідувати смерть попереднього десниці, а не сам приймає це рішення.

Виноски Редагувати

Дім Старків
Глава Бран Старк Спадкоємець: Рікон Старк
House-Stark-heraldry.jpg
Замок: Вінтерфелл Землі: Північ
Титул(и): Королі Півночі · Верховні Володарі Півночі · Лорди Вінтерфелла · Хранителі Півночі
Предки: Брандон Будівельник · Родрік Старк · Карлон Старк · Торрхен Старк · Озрік Старк
Представники: Санса Старк · Арья Старк · Бенджен Старк · Джон Сноу
Померлі представники: Рікард Старк · Брандон Старк · Ліанна Старк · Еддард Старк · Робб Старк · Таліса Старк · Кейтілін Старк
Придворні, піддані: Родрік Кассель · мейстер Люмін · Джьорі Кассель · Вейон Куль · Джейні Куль · септа Мордейн · Оша · Ходор

Випадкова вікі