FANDOM

Dragonglass Spear

Вістря списа, зроблене з драконячого скла.

Драконяче скло — назва, якою на Вестеросі зазвичай називають обсидіан, гірська порода, що складається з вулканічного скла [1]. Це один з двох відомих матеріалів, якими можна убити білих ходоків. Велику кількість драконячого скла можна знайти на Драконячому острові.

ІсторіяРедагувати

Сезон 1Редагувати

Дореа говорить Візерісу, що одного дня бачила людину з Асшая із справжнім кинджалом з драконячого скла.

Сезон 2Редагувати

Гренн, Едд і Сем знаходять на Кулаці Перших Людей закопаний в сніг сховок з наконечників стріл, зроблених з драконячого скла. Сем не розуміє, чому усе це виявилося захованим в снігу. Едд припускає, що цей «хтось» хотів, щоб сховок був виявлений кимось іншим.

Сезон 3Редагувати

Після втечі з замку Крастера Сем показує Джиллі знайдений ним накінечник із «драконячого скла». Він говорить, що не знає, навіщо він потрібний, але відмічає його красу. Пізніше на них нападає білий ходак, і Сем вбиває його драконячим склом. Сем ударяє білого ходака клинком в плече, той починає замерзати і врешті-решт розсипається на дрібні шматочки снігового пилу.

Сезон 5Редагувати

Після повернення в Чорний замок Сем починає переглядати книги і рукописи з бібліотеки замку, бажаючи знайти щось корисне про драконяче скло. Але він дізнається тільки те, що діти лісу полювали, використовуючи зброю з обсидіану.

Станніс Баратеон також цікавиться драконячим склом, оскільки розуміє, яку небезпеку несе в собі можливий напад білих ходоків. Станніс каже Сему, що в Драконячому Камені обсидіану багато, і просить продовжити шукати про нього інформацію.

Сем передає усі запаси щодо драконячого скла Джону, коли той прямує в Суворий Будинок, щоб врятувати там здичавілих. Прибувши в Суворий Будинок, Джон проводить переговори з представниками вільного народу. Він наводить їм декілька аргументів того, що вони повинні сховатися в землях на південь від Стіни, у тому числі показує їм драконяче скло, єдину відому зброю [2] проти білих ходаків. Пізніше приходять віхти і білі ходаки. Драконяче скло залишається в одному з приміщень, Джон не устигає до нього добратися, і в битві ця зброя не використовується. Як з'ясовується пізніше, усе драконяче скло залишається в Суворому Будинку, зайнятому білими ходаками.

У книгахРедагувати

У книгах Пісня льоду й полум'я говориться, що велику кількість драконячого скла можна знайти в Драконячому Камені і в руїнах Валірії, де його використовували навіть при створенні різних орнаментів, і навіть спеціальних свічок. Драконяче скло експортували з Асшая.

Згідно з легендою, діти лісу уміли виготовляти драконяче скло, вони також забезпечували ним Нічна варта, щоб ті могли битися з білими ходаками.

Зброя з драконячого скла гостріша, ніж із сталі, але воно також крихкіше, тому з нього не роблять мечі. Кинджали з драконівського скла ефективніші, також з нього виходять хороші наконечники стріл.

У книгах закопаний сховок знайшов не Сем, а Джон Сноу.

У книзі Пісня льоду й полум'я говориться, що в Древній Валірії драконяче скло називали "замороженим вогнем".

ВиноскиРедагувати

  1. Обсидіан, чи скло вулканічного походження. Той фактор, що таким матеріалом можна замочити білго ходока, виявили, мабуть, діти лісу ще в першу війну із ходоками. Діти лісу не знали обробітку металів, а обсидіан використовували в побуті і в бойових діях.
  2. Оскільки мечі з валірійської сталі, звісно, були недоступні широкому загалу.