FANDOM

Дотракійці — раса воїнів-кочівників, які проживають на центральних рівнинах Ессоса, відомих як Дотракійське море. Кажуть, що вони народжуються, б'ються і вмирають в сідлі.

Суспільство Редагувати

  • Дотракійці діляться на кілька безіменних кланів, які називаються кхаласари.
  • На чолі кхаласара його лідер, кхал.
  • Клани знаходяться в безупинному русі, кочуючи по Дотракійському морю у пошуках пасовищ і цілей для грабежу.
  • Дотракійці часто нападають на сусідні регіони: Лхазар на південному сході і вільні міста на заході. Однак, ці набіги не завжди супроводжуються кровопролиттям, так як кочівники охоче беруть данину з міст у вигляді цінностей і рабів в обмін на те, що не будуть втручатися в місто.
  • Дотракійці поважають силу, а тому вони поважають тільки тих, хто здатний протистояти їм, відповідно полонені раби, на їхню думку, гідні тільки презирства.
  • Також Дотракійці досить зневажливо ставляться до піших воїнів.
  • Єдине місто, яке є у дотракійців — це Ваес Дотрак, розташований на північному сході Дотракійського моря [1]. У місті правлять дош кхалін — «мудрі бабусі», дружини вбитих кхалів.
  • Ваес Дотрак являє собою скоріше велике поселення, а не повноцінне місто. В основному він складається з павільйонів і наметів, між якими прокладені немощені вулиці.
  • Там дотракійці торгують і проводять свої ритуали.
  • У Ваес Дотрак заборонено застосовувати сталеву зброю і проливати кров, так як місто вважається священним місцем. Однак існують способи обійти ці правила. Якщо кара необхідна, то жертву можуть задушити або спалити. Ритуальних тварин забивають кам'яними ножами (із книг).
  • За традицією, усі важливі і значущі події життя дотракійців проходять під відкритим небом.
  • Дотракійці бояться солоної води, яку не можуть пити їх коні. У перекладі з Дотракійської «океан» означає «отруйна вода».
  • Дотракійці відмовляються плавати на кораблях. Тому на Вестеросі цей народ не вважають загрозою, так як всі знають, що вони не зможуть переплисти Вузьке море.

Воїни Редагувати

Традиційно зброєю дотракійців є короткий меч під назвою аракх. Крім цього вони використовують ласо, кинджали, хлисти та величезні луки, з яких дотракійці здатні стріляти навіть сидячи в сідлі.

Вони не носять захисних латів, воліючи мати в бою швидкість і спритність. Атаки дотракійців швидкі і жорстокі, але вони досить уразливі для лучників, а в пішому бою менш ефективні проти воїнів в обладунках.

Втім, дотракійці рідко б'ються на землі, воліючи залишатися в сідлі.

Важливою частиною воїна є його коса на голові. Воїн зрізає її тільки, коли зазнає поразки в бою, щоб всі бачили його ганьбу.

Релігія Редагувати

Релігія відображає величезне значення коней у культурі дотракійців. Кочівники поклоняється божеству, відомому як Великий Жеребець.

Релігія дотракійців не сприймає використання магії крові. З цієї причини кочівники ненавидять і зневажають мейг — жінок, що займаються чаклунством.

Дотракійська мова Редагувати

У дотракійців своя власна мова, яка досить сильно відрізняється від спільної мови, на якій говорять у Вестеросі. Проте ця мова має лише усну форму, так як системи письма кочівники не мають.

Цікаво, що в дотракийській мові немає слова «дякую».

Дотракійська мова була створена Девідом Дж. Петерсоном з Товариства по створенню мов, і в даний момент містить 2500 слів. Для дотракійської мови була створена спеціальна вікі — http://wiki.dothraki.org (пізніше вона перетворилася в енциклопедію по всім мовам Ессоса).

Важливі терміни мовою дотракійців:

  • Кхал — дотракійський воєначальник (типу хана у тюркських народів).
  • Кхалісі — дружина кхала.
  • Кхаласар — дотракійська орда чи клан.
  • Ко — лейтенант. Ко командують підрозділами військ кхала, які називаються кхаси. Після смерті кхала ко може спробувати стати новим кхалом або разом зі своїми вершниками відділитися і створити новий, менший кхаласар.
  • Дотрахкої (Кровні вершники) — воїни, які заприсяглися життям служити кхалу. Кхал і кровні вершники звертаються один до одного «кою коі» («кров моєї крові»)
  • «Мо ньому неса» — «це всі знають».

Відомі дотракійці Редагувати

  • Дрого, син Бхарбо, кхал найбільшого дотракийского кхаласара. Отримав поранення, довгий час перебував у непритомному стані, задушений своєю дружиною, Дейнеріс Таргарієн, з милосердя.
    • Рейго, син Дрого, народився мертвим.
  • Квото, кровний вершник Дрого, був убитий Джорахом Мормонтом.
  • Кохолло і Хагго, кровні вершники Дрого, їх місцезнаходження невідоме.
  • Маго, один з ко. Убитий Дрого.
  • Чхако, колишній ко в кхаласаре Дрого, тепер кхал.
  • Поно, колишній ко в кхаласаре Дрого, тепер кхал.
  • Чхику, служниця Дейнерис, місцезнаходження невідомо.
  • Агго, після смерті Дрого став кровним вершником Дейнерис.
  • Коварро, після смерті Дрого став кровним вершником Дейнерис.
  • Ракхаро, після смерті Дрого став кровним вершником Дейнерис, убитий і обезголовлений одним з ворожих кхаласаров.
  • Малакхо, дотракийский воїн.
  • Ирри, служниця Дейнерис, була убита під час викрадення драконів Дейнерис.

Цікаві факти Редагувати

  • Як зазначалося самим Джорджем Мартіном, дотракійці створені за образом монголів, індійців та інших кочових народів степів.

Виноски Редагувати

  1. Хоча це досить спірна думка, оскільки автор книг серії Гра престолів до початку серіалу не визначив точно місцязнаходження столиці дотракійців. Є думка, що воно розташоване в середині Дотракійського моря далеко від моря.

ГалереяРедагувати

Народи
Людські раси Андали · Болотні жителі · Валірійці · Гіскарці · Гірські племена · Дорнійці · Дотракійці · Іббенійці · Перші люди · Залізнонароджені · Жителі Кварта · Жителі Літніх островів · Лхазаріани · Здичавілі · Ройнари
Нелюдські раси Білі ходоки (Віхти) · Гіганти · Діти лісу

Випадкова вікі