FANDOM

Долина Аррен (англ. The Vale of Arryn) — одна з частин Семи Королівств. Раніше цей регіон був незалежним, тут правив Король Гори і Долини, але потім був захоплений Таргарієнами.

Опис Редагувати

ДолинаАренів02.png

Тут править дім Аренів, їм належить замок Орлине Гніздо. Більшу частину регіону займають Місячні гори, вони його оточують і захищають, сюди можна потрапити тільки в теплу пору року.

Бастарди, народжені тут, отримують прізвище Стоун.

Долина Аренів — це місце, де вперше висадилися андали на початку свого вторгнення на Вестерос шість тисяч років тому. І хоча культурним центром і столицею андалів став Простір, благородні родини продовжували жити в Долині, кажуть, що там зберігся чистий родовід андалів, мало хто з благородних сімей з інших регіонів може цим похвалитися.

ГеографіяРедагувати

Vale.PNG

Долина Аррен на карті Вестероса.

Vale knights.jpg

Лицарі в Долині.

Гори Долини Аренів не такі гостинні і пологі як, наприклад, гори Західних земель, їх дуже важко переходити. Також, знову ж на відміну від гір Західних земель, там дуже мало ресурсів, в тому числі і золота. Але долини між гір родючі як долини Річкових земель.

ЗамкиРедагувати

МістаРедагувати

РегіониРедагувати

  • В долоні, півострова в північній частині Долини
  • Місячні гори, гірська ланцюг, який покриває велику частину Долини.

УзбережжяРедагувати

КнижкиРедагувати

В серії романів Пісня льоду і полум'я Долиною називається весь регіон, яких знаходиться під контролем Аренів. До вторгнення андалів регіон називався Королівство Гори і Долини. А під час правління Арренів регіон називали Королівством Долини і Неба.

Жителі Долини прославилися як чесні і відважні воїни. Там переважає Віра в Сімох.

Також деякі живуть на схилах гір і не підкоряються Орлиному Гнізда, а живуть в своїх племенах і кланах. Вони часто нападають на мандрівників, але для того, щоб влаштувати повноцінне вторгнення на поселення, у них не вистачає ресурсів.

Пов'язані події Редагувати

Гра Престолів
  • Після того, як Лорд Джон Арен зазнає раптової смерті, його вдова Ліза Арен біжить зі своїм сином Робертом Ареном від Королівської Гавані до Гнізда.
  • Її сестра Кейтілін Старк викрадає Тіріона Ланністера [1] на перехресті і привозить його в полон до Гнізда замість Вінтерфелла, що призводить до ескалації напруги між найбагатшими родинами і дає привід лорду Тайвіну Ланністеру почати війну в Поріччі.
  • Малий Роберт пропонує «чоловічкові політати крізь Місячні двері» [2]. Проте Бронн, що виступає за Тіріона на «суді богів», перемагає представника Аринів і Старків, і Тіріона змушені відпустити.
Битва королів
  • Ліза відмовляється виділити війська Долини на будь-якій стороні війни п'яти королів.
Буря мечів
  • Після смерті короля Джоффрі Баратеона, Петір Бейліш допомагає Сансі Старк втікти від короля і привозить її до Гнізда.
  • Ліза одружується із Петіром. Проте її постійно терзають ревнощі щодо чоловіка і Санси. В черговому приступі ревнощів Петір рятує Сансу від неадекватної дружини і зіштовхуй саму Лізу у Місячні двері
Бенкет стерв'ятників
  • Петір після смерті дружини стає законним лордом - протектором Орлиного Гнізда і опікуном пасинка лорда Роберта Арена, до жаху правлячих лордів Долини. Вони підозрюють Мізинця в незаконному оволодінні владою в Долині і організовують суд, який, в принципі, не доводить провини Петіра Бейліша і лише узаконює його право як лорда Долини і правителя Гнізда.

Виноски Редагувати

  1. Оскільки підозрює його у спробі вбивства її сина, так як у найманого вбивці був ніж, опізнаний саме як ніж Тіріона
  2. Місячні двері — спеціальна замаскована дірка у тронній залі Аринів, яка відчиняється під ногами жертви і та летить у гірську прірву, розбиваючись внизу об гострі камені.
Долина Аренів
Правителі Арени
Столиця Орлине Гніздо
Поселення Криваві Ворота · Рунний Камінь · Систертон · Уїкендон · Чаяче місто
Місця Місячні гори · в Долоні
Узбережжя та острови Укус · Три Сестри · Затока Крабів
Відомий світ
Вестерос Дар · Видола Аринів · Дорн · Залізні острови · Землі за Стіною Західні землі · Королівські землі (Королівська гавань) · Північ· Простір · Річкові землі · Сім Королівств · Стіна · Тор · Туманний ліс · Штормові землі
Ессос Асшай · Бухта Работоргівців · Вільні міста · Дотракійське море · Лхазар · Кварт · Іббен · Йі Ти · Землі Тіней · Півострів Валірія · Червоні пустки
Соторос Літні острови · Наат · Острови Василіска
Інше Шаблон:Відомий світ

Випадкова вікі