Fandom

Гра Престолів

Джоффрі Баратеон

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Джоффрі Баратеон — син короля Роберта Баратеона і його дружини Серсеї Ланістер, хоча його справжнім батьком є Джеймі Ланістер. Після смерті Роберта Баратеона він зійшов на трон і став правити Сім'ю Королівствами.

Історія Редагувати

До подій серіалу Редагувати

Народився в сім'ї Серсеї і Роберта Баратеонів, після того як останній завоював трон Семи Королівств.

Справжнім батьком Джоффрі є Джеймі Ланістер, брат-близнюк королеви і лорд-командувач Королівської гвардії.

Молодші сестра і брат Джоффрі, Мірцелла і Томмен, також діти Джеймі.

Джоффрі розпещений і жорстокий, у нього є схильність до агресії і садизму. У той же час боязкий.

Сезон 1 Редагувати

Joffrey 1x02.png

Джоффрі захищається, у Арьи його меч.

Королівський син і спадкоємець престолу, Джоффрі супроводжує свого батька в поїздці до Вінтерфеллу, де батьки обох шляхетних родин оголошують про його заручини з Сансою Старк.

Якось принц запрошує свою наречену прогулятися околицями. Але прогулянка обертається жахом. Принц і Санса виявляють забіяк, що тренуються битися на дерев'яних мечах: Арью Старк і її друга Міку. Джоффрі наказує хлопцеві зупинитися і викликає на поєдинок, але Міку захищає Арья: вона сама нападає на Джоффрі. В результаті Арья викинула меч майбутнього короля в річку, а її саму захистила її лютововчиця Німерія: вкусила Джоффрі за руку. Джоффрі вирішує поскаржитися своєї матері Серсеї, а та чоловікові-королю. На раді Роберт не обирає нічию сторону, але все ж наказує стратити Німерію. Оскільки не без допомоги Ар'ї вона втекла, замість Німерії страчують лютововчицю Санси - Леді. А наостанок король каже, що Джоффрі не повинен був програти в сутичці дівчинці, яка ще й молодша за нього. Саме тому принц довго ображається на Сансу, але потім, після розмови зі своєю матір'ю вирішується вибачити її і дарує їй кулон.

Cersei-joffrey.png

Джоффрі з матір'ю. («» )

Після смерті Роберта Баратеона, за підтримки свого діда і матері, стає королем Семи Королівств, хоча не вважає, що це вони допомогли цьому. Еддард Старк, який знає, що Джоффрі не законний король, оскільки не є рідним сином Роберта Баратеона, схоплений і кинутий до темниці. Після цього, коли ніхто вже не може його стримувати, Джоффрі повною мірою виявляє свою жорсткість. Один з перших наказів - вбити всіх бастардів його батька.

Надалі він відхиляє прохання своєї нареченої Санса Старк про помилування її батька, і велить стратити його на сходах Великої септы Бейлора.

Сезон 2 Редагувати

Joffrey throne season 2.jpeg

Джоффрі на залізному троні. («» )

Поки йде війна, Джоффрі ховається за стінами Червоного замку і продовжує нікого не слухати. Він не прислухається до народу, який говорить про свої біди, у тому числі про голод. Тому після від'їзду сестри Джоффрі, Мирцелли, в Дорн, розлючений натовп на вулиці мало не вбиває його.

Під час битви у Черноводной намагається спочатку командувати армією, але трусить і повертається в замок. Після перемоги в цій битві Мала рада пропонує йому розірвати заручини з Сансой Старк і одружитися на Маргери Тіреллі, колишній нареченій Ренлі Баратеона, і король дає згоду.

Сезон 3 Редагувати

Jofrey Margaery waving S3E4.jpg

Джоффрі і Маргери махають щасливому натовпі.

Маргери намагається зробити короля ближче до його народу. Наприклад, відвідує дитячий притулок, але Джоффрі до неї не приєднується. Пізніше вона просить короля привітати народ на сходах Великої септы. Він погоджується, і щаслива натовп радісно зустрічає їх.

Тайвін Ланістер, новий десниця короля, переносить засідання Малої ради у Вежу десниці, ближче до своїх покоїв, це викликає невдоволення короля, він хоче повернути все, як було, але Тайвін непохитний.

Після Червоної весілля між Джоффрі і дідом виникає серйозний спір. Тайвін говорить, що він виграв війну для Джоффрі, а той чомусь пригадує Тайвіну, як той ховався в своєму замку протягом всього Повстання Роберта. Це ображає Тайвіна, він вимагає відвести короля в його покої, навіть якщо для цього доведеться приспати його. Серсея відводить сина.

Сезон 4 Редагувати

Файл:Джоффрі 2 (промо сезону 4).jpg

Перед весіллям Маргери і Джоффрі влаштовують традиційний сніданок, на якому їм дарують подарунки. Мейс Тіреллі дарує королеві весільну чашу, Тіріон Ланістер — книгу, Тайвін Ланістервалірійскій меч.

Файл:Маргери, Джоффрі на весіллі - сезон 4.jpg

Настає час церемонії одруження, а після неї всі збираються на розкішному бенкеті. Гості розважаються, але настрій багатьох затьмарює поведінку короля. Останньою краплею стає уявлення карликів, яке організував Джоффрі. Карлики виступають в ролі п'яти королів — Джоффрі, Станніса, Бейлона, Ренлі і Робба, які борються один з одним, відпускаючи жартики і шпильки. Деяким подання подобається, але більшість відчувають себе незатишно, розуміючи, наскільки це образливо.

Файл:4x02 Маргери і Джоффрі.jpg

Король, насміхаючись над Варіс, пропонує йому взяти участь, той відмовляється, ображаючи Джоффрі у відповідь. Джоффрі виливає на голову йому чашу з вином і вимагає від дядька, щоб він був його слугою. Маргери намагається розрядити обстановку і звертає увагу на принесений пиріг з живими голубами. Джоффрі мечем розрубує пиріг разом з птахами, так що частина з них вилітає, як і хотів Джоффрі, а кілька розрубаних залишається в пирозі. Молодята починають його є, тоді король скаржиться, що пиріг сухуватий, і просить Тіріона принести йому вина. Відсьорбнувши з піднесений йому чаші, Джоффрі починає кашляти і в кінці кінців задихається. Серсея, на руках якої помер юнак, звинувачує у смерті Джоффрі Тіріона. («» )

Родичі Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • За словами самого Джека Глісона, успіх Голлівуду протягом багатьох років залежить від добре зіграних негативних персонажів. Він сам черпав натхнення від ролі актора Хоакіна Фенікса у фільмі "Гладіатор".
  • На початку книги Джоффрі 12 років, у серіалі він десь на 2 роки старший.
  • Актор Юджин Саймон проходив прослуховування на роль Джоффрі, але пізніше йому дісталася роль Ланселя Ланністера

Виноски Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі