Fandom

Гра Престолів

Дейенеріс Таргарієн

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Чому люди повинні вірити королеві, що не тримає своїх обіцянок?
 
Дейенеріс Таргарієн)

Дейенеріс Таргарієн є однією з головних героїнь першого, другого та третього сезонів. Роль виконує Емілія Кларк, хоча в пілотній серії її зіграла Тамзін Мерчант.

Біографія Редагувати

Вона є єдиною вцілілою дитиною короля Ейріса Таргарієна II, який втратив Залізний трон під час повстання Роберта.

Мати Дейенеріс задля безпеки була відправлена на Драконів острів. Дейенеріс народилася під час великої бурі (звідси виникло ім'я "Дейенеріс чи Народжена Бурею"), яка зруйнувала флот Таргарієнів, що стояв на якорі. Її мати померла невдовзі після пологів. Коли мати померла, Дейенеріс і Візеріс втекли у вільні міста, розраховуючи знайти союзників, які допоможуть повернути Залізний трон. Вони знаходять притулок у магістра міста Пентос Іллірії Мопатіса.

Сезон 1 Редагувати

Довгий час вона живе у вигнанні на Сході, поки брат Візеріс не продає її дотракійському кхалові Дрого.

Від Ілліріо Мопатіса, в домі якого жили Дейенеріс і її брат до весілля Дені (скорочене ім'я Дейенеріс, часом вживається як Дані) із халом Дрого, дівчина отримує подарунки - 3 драконячих яйця і 3 рабині.

Хал Дрого теж робить подарунок своїй нареченій - кобилу Сріблянку. Разом із своїм чоловіком Дейенеріс їде до міста дотракійців, де має народити сина, якому пророкували долю великого завойовника. Під час подорожі її брат стає все більш нетерплячим і вимагає від хала Дрого виконати умови, на які той погодився, купуючи Дейнеріс - допомогти Візерісу відвоювати Залізний трон. Однак його вимоги дедалі більше дратують хала, і той виливає йому на голову розплавлене в казані золото від чого Візеріс і гине, що наводить Дейенеріс на думку, що Візеріс не справжній Таргарієн, адже у справжніх Таргарієнів тече кров Дракона і температура і полум'я не можуть їм нашкодити.

Трохи згодом дотракійці захоплюють невелике село, в якому Дейенеріс знайомиться з ворожкою на ім'я Міррі Маз Дуур. Вона зберігає ворожці життя, а потім просить її врятувати життя її чоловіку. Справа в тому, що деякі рішення Дейенеріс суперечили культурі і звичаям дотракійців, однак її чоловік відстоював честь своєї дружини зі зброєю в руках. Небагато було тих, хто насмілився б кинути виклик халу, однак зрештою його поранили отруєним мечем. Чаклунка намагається врятувати Дрого, однак ритуал призводить до того, що Дейенеріс втрачає дитину, а хал залишається в стані рослини. Вже пізніше з'ясовується, що Міррі Маз Дуур елементарно помстилася за зруйновані дотракійцями в її рідному селі святині. Впавши у відчай, Дейенеріс душить свого чоловіка, страчує ворожку і лягає в вогонь до свого чоловіка, взявши із собою яйця дракона. Однак вогонь не може їй зашкодити, і вона виходить з полум'я разом із трьома маленькими драконами, які вилупились із яєць.

Сезон 2 Редагувати

Дейенеріс і невеликі залишки її кхаласара перетинають Червоні пустки. Дракони разом з нею, вона ставиться до них, як до дітей. Дейенеріс впадає у відчай і посилає трьох своїх людей в різні боки, щоб вони знайшли хоч якийсь притулок. Кінь одного з них, Ракхаро, повертається без вершника. Джорах Мормонт каже, що його вбили, тому що багатьом не подобається, що жінка веде кхаласар. Коварро повертається із запрошенням з Кварту.

В книгах Редагувати

«Тільки смертю можна заплатити за життя.»
А далі хряснуло так голосно й різко, наче гром вдарив, і навколо неї завихорився дим, і багаття зрушило з місця, і колоди почали вибухати, коли вогонь торкався їхніх потаємних сердець. Вона чула вереск переляканих коней, голоси дотракійців, повні жаху й переляку, голос пана Джорага, що кликав її та сипав прокльонами. «Ні», прагнула вона закричати до нього, «ні, мій добрий лицарю, не бійтеся за мене! Вогонь-бо належить мені. Я Даянерис Буреродна, дочка драконів, наречена драконів, матір драконів, хіба ви не бачите? Як ви можете НЕ БАЧИТИ?!»
Багаття відригнуло у небо язик полум’я і диму сажнів зо п'ять заввишки, а тоді завалилося навколо неї. Дані без жодної тіні страху ступила у вогняну бурю, закликаючи до себе своїх дітей.
Втретє хряснуло так гучно і страшно, мовби цілий світ тріснув навпіл.
Коли вогонь нарешті згас і земля вистигла до того, щоб по ній стало можна ходити, пан Джораг Мормонт знайшов дівчину посеред вугілля, оточену зчорнілими колодами, червоним жаром, спаленими кістками чоловіка, жінки та коня. Вона була вся гола, вкрита попелом; одяг перетворився на порох, дивовижне волосся вигоріло дощенту… але сама вона лишилася неушкоджена.
Вершково-золотий дракончик смоктав її ліву грудь, спижево-зелений — праву. Руками вона колихала їх коло себе. Чорно-полум’яне звірятко розташувалося на плечах, закрутивши довгу жилаву шию кільцями під Даніним підборіддям. Коли воно побачило пана Джорага, то підняло голову і зиркнуло очами, схожими на червоні жарини.
Втративши мову, лицар впав навколішки. Воїни її хасу стали позаду нього. Джохого першим поклав араха до її ніг.

Жива в поховальному полум'ї

ГалереяРедагувати

Сезон 1Редагувати

Сезон 2Редагувати

Сезон 3Редагувати

Виноски Редагувати

Таргарієни
Титули Королі Андалів і Перших людей, Лорди Семи Королівств, Захисники Королівства
Ранні роки:
Герб Таргарієнів.png
Ейгон I (Завойовник) · ВісеньяРейнісЕйніс IМейгор I (Жорстокий)Джейхейріс I (Миротворець)Визерис I
Танець драконів: Чорні: РейніраДеймонДжекейрісЛюцерісДжоффріЕйгонВізерісРейніс
Зелені: АлісентаЕйгон IIЕймондХелейнаДжейхейрісДжейхейраМейлор
Після Танцю драконів: Ейгон III (Драконова Погибель)Дейрон I (Молодий Дракон)Бейлор I (Благословенний)Візеріс IIЕйгон IV (Негідний)НейрісЕймон Таргарієн (Лицар-Дракон)ДейнаРейнуЕлейнаДейрон II (Добрий)Дейнеріс МартеллМирия МартеллБейлор Таргаріен (син Дейрона II)Эйрис I (Книжник)ЕйлінорРейгелМейкар IЕйріон (Яскраве Полум'я)Ейгон V (Неймовірний)Дункан
Представники Еймон ТаргаріенВізеріс ТаргаріенДрого ·
Глава дому Дейнеріс Таргарієн
Придворні Джорах МормонтБаррістан СелміРакхароКоварроАггоІрріДореаЧхікуМалакхоМіссандеяСірий ХробакДааріо НахарісВарісТіріон Ланістер

Випадкова вікі