FANDOM

Гіганти, чи Велетні (англ. Giants) — раса розумних гуманоїдів , які живуть на крайній півночі Вестероса.

Опис Редагувати

Гіганти, як правило, від десяти до дванадцяти футів у висоту [3], але окремі можуть бути і вищими. Вони здатні на прояви могутності і фізичної сили, як, скажімо, відгинання кованих прутів воріт один від одного, піднімання важких вхідних воріт руками [4]. Вони покриті волохатим хутром, яке дещо густіше нижче талії.

Хутро старих гігантів стає сірим і сивим. Їх голови нахилені вперед в порівнянні з лопатками. Мають стислі обличчя із квадратними зубами і маленькими очима серед складок рогової плоті. Їх зір залишає бажати кращого, і вони постійно соплять, від них неприємно тхне.

Їх тіло ширше донизу, аніж зверху [5]. Їх руки висять нижче , ніж у середнього чоловіка, в той час як їх ноги коротше, ніж їх руки, закінчуючись розчепіреними і вкритих роговими наростами стопами, які не потребують взуття навіть в саму холодну погоду. Самиці гіганти схожі на чоловіків. Вони розмовляють на спрощеній Старій мові.

Культура Редагувати

  • Гіганти не використовують складних технологій.
  • Вони озброєні величезними палицями, утовщеними на кінці. В серіалі показано, як велетні стріляють із величезних луків, де стріла розміром із людський спис. В книгах такого нема.
  • Вони їздять на мамонтах верхи, як люди як конях.
  • Мова гігантів — фонетично адаптована Стара мова Перших Людей. Вони звуть її Маг Нук, чи Велика Мова. В цій мові всі багатоскладні слова зі Старої Мови були скорочені до одного складу і фонетика була спрощена [6].
  • У легендах і піснях здичавілі сказано, що гіганти були свого часу більш численні, але вони вели війни з людьми і були вигнані зі своїх кам'яних залів.
  • На той час, коли Макс Нальотчик став Королем за Стіною, живих велетнів, що вже жили в мирі із рештою вільного народу, залишилися кілька сотень.
  • Гіганти не мають ні лордів, ні королів, але Маг Могутній вважався їх наймогутнішим і шанованим воїном.
Гігант 01

В таборі "здичавілих"

  • Деякі здичавілі вважають, що особливо великі чоловіки на півночі виростають до такого зросту, оскільки в них є частка крові велетнів, але не було зареєстровано ні одного випадку схрещування гігантів з людьми.
  • Існує пісня про велетнів, що її співають здичавілі, із назвою «Останній з гігантів».
Гігант 03

Донго про осаді Чорного замку

Гігант 04.

Атака тунелю Стіни Магом Могутнім

Відомі Гіганти Редагувати

  • Маг Мар Тун Дох Вег (Mag Mar Tun Doh Weg), званий "Маг Могутній". Король гігантів [7]. Загинув під час битви за Чорний Замок, після прориву через нижні ворота, щоб звільнити шлях в тунель через Стіну.
  • Донго , убитий під час битви за Чорний Замок.
  • Вун Вег Вун Дар Вун, скорочено "Вун Вун". Є одним з небагатьох лідерів здичавілих, які пережили різанину в Хардхоумі, глядач спостерігає його, коли він іде через протоку під стрілами віхтів і надає прискорення човнам тих, хто врятувався, щоб захистити їх від ворожих стріл і наблизити до Стіни.

Історія Редагувати

  • Майже нічого не відомо про самих гігантів і їх спосіб життя.
  • За легендами, в стародавні часи у них були конфлікти з дітьми лісу, а після війни з білими ходоками вісім тисяч років тому вони допомагали зводити Стіну.
  • Ймовірно, з тих пір рівень розвитку гігантів мало змінився, і так і залишився примітивним.

Сезон 1 Редагувати

Гігант 05

Робота Майка Міллера для книги «Пісня льоду і полум'я», роботи можна знайти на його Facebook

  • Побачивши голого Ходора, Оша говорить Брану, що в нього точно є кров гіганта, і наполягає, що гіганти мешкають на північ від Стіни. («Гострий кінець»)

Сезон 2Редагувати

  • У розмові з Браном мейстер Люмін стверджує, що гіганти вимерли. («Що мертве, померти не може»)

Сезон 3 Редагувати

  • Потрапивши в табір Манса Нальотчика, Джон Сноу, ймовірно, став першим жителем Семи Королівств, хто побачив живого гіганта.
  • У таборі здичавілих гігант переносив важкі стовбури дерев і не був чимось дивним для мешканців табору. За словами Ігрітт, гіганти дуже сором'язливі, і не люблять, коли на них витріщаються. З-за цього вони можуть швидко впасти в лють.
  • Ігрітт каже, що бачила, як гігант одним ударом вбив людину в землю. («Валар Дохейріс»)

Сезон 4 Редагувати

  • Гіганти знову з'являються під час нападу здичавілих на Чорний замок.
  • Один з гігантів їде верхи на мамонті.
  • Гіганти і здичавілі з допомогою мамонта намагаються зламати ворота, що ведуть в тунель крізь Стіну, але дозорні кидають зверху палаючу бочку з маслом, мамонт лякається і тікає, один з гігантів біжить за ним, йому стріляють в спину.
  • Інший гігант в люті ламає ворота, всередині відбувається сутичка між ним і дозорними на чолі з Гренном. Всі дозорні гинуть, але їм вдається вбити гіганта. («Дозорні на Стіні»)

Сезон 5 Редагувати

У Суворому Будинку жив як мінімум один гігант, Вун Вун. Він брав участь у битві з армією мертвих, а після поразки врятувався разом з деякими іншими здичавілими морем.

  • При цьому Бун Бун допомагає кораблям тих, хто врятувався, швидше досягти протилежного берега протоки. («Суворий Дім»)

Виноски Редагувати

  1. За книгами, в серіалі не помітно
  2. В порівнянні із пропорціями людини
  3. 3,0 - 3,8 м
  4. Як в епізоді прориву воріт Стіни.
  5. За книгами. У серіалі велетні навпакі людиноподібні атлети із широченними плечима.
  6. Причина оспорюється: можливо, за способом існування гігантам не потрібна була складніша фонетика, а, можливо, їх розумові здібності щодо членороздільної мови сильно відрізняються від людських
  7. У велетнів немає офіційних титулів. Маг Могутній — наймогутніший воїн навіть серед гігантів, за що решта його поважають, слухаються і вважають своїм лідером.

ГалереяРедагувати

Народи
Людські раси Андали · Болотні жителі · Валірійці · Гіскарці · Гірські племена · Дорнійці · Дотракійці · Іббенійці · Перші люди · Залізнонароджені · Жителі Кварта · Жителі Літніх островів · Лхазаріани · Здичавілі · Ройнари
Нелюдські раси Білі ходоки (Віхти) · Гіганти · Діти лісу

Випадкова вікі