Fandom

Гра Престолів

Гра Престолів/Книги

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
ГраПрестолів Обкл01.png
«Гра престолів» (англ. «A Game of Thrones» — перший роман (1996) з циклу «Пісня льоду й полум'я» американського письменника Джорджа Мартіна.

АнонсРедагувати

Жанр — епічне фентезі з елементами жаху. Отримав у 1997 році премію Локус як найкращий фантастичний роман і був номінований у тому ж 1997 році на премію Неб'юла та на Всесвітню премію фентезі (WFA). Новела «Кров дракона», що включає розділи з роману про Дейенеріс Таргарієн, виграла в 1997 році премію Г'юґо як найкраща новела.

Короткий змістРедагувати

Світ Семи Королівств — це світ лицарів та вбивць, турнірів та битв, героїв та лицедіїв, інтриг та пригод, вічного холоду та вічного літа. Світ, в якому зникла магія та давно загинув останній дракон.

Світ, єдність якого тримається на владі короляРоберта Баратеона, котрий захопив престол, відібравши його у династії Таргарієнів із Валірії, що правила у Вестеросі майже триста років. Проте могутній воїн часто виявляється слабким королем. Після таємничої загибелі свого десниці (правої руки короля) — Джона Аррена, Роберт призначає на цей пост свого вірного товариша — Еддарда Старка — правителя Півночі. Старк змушений відправитись в столицю — Королівську Гавань, залишивши Вінтерфелл на свого чотирнадцятирічного сина Роба.

«Завдяки» підступам власного оточення, яким заправляє його дружина, королева Серсея Баратеон (Ланістер), Роберт гине на полюванні, а в країні спалахує жорстокий конфлікт: Старки, як найближчі союзники короля, виступають проти Ланістерів — Хранителів Заходу, що і не приховують своїх планів щодо вільного престолу. Свої амбіції стосовно трону мають також і два брати загиблого короля — Станніс та Ренлі.

Граючи в ігри престолів лорди Вестеросу забувають про існування за океаном нащадків ТаргарієнівВізеріса Таргарієна та його сестри Дейєнеріс, що дивом врятувались після перемоги Роберта і тепер палають жагою помсти.

…Захоплені міжусобною війною, люди не звертають уваги на події, що розгортаються на далекій Півночі, за Стіною, де потрохи набирає сили нелюдь. До того ж, як гласить гасло Старків — «Зима Близько…»

Великі доми ВестеросуРедагувати

Послідовність книжкової серіїРедагувати

Українські перекладиРедагувати

Видавництво «Країна мрій» видало українською мовою книгу Джорджа Р. Р. Мартіна «Гра престолів» у лютому 2013 року. Переклад здійснила Наталя Тисовська.

Випадкова вікі