FANDOM

Вітри зими10 остання серія 6 сезону.

Анонс Редагувати

  • 10 серія починається із суду його Горобчості та «7-ми Богів». На суді Лорас Тірелл, розуміючи, що смертної кари йому не уникнути, прийняв рішення приєднатися до братства, але коли настала черга суду над Серсеєю, трапляється просто неймовірне.
  • Будучи сильною, владною і підступною жінкою, Серсея не могла допустити ще однієї ганьби, і тікає разом з королем (своїм сином Томменом), із замку, але просто втеча - це для боягузів, Серсея приготувала вогненний сюрприз для всіх хто залишився в замку
  • Найпотужніший вибух спопеляє все на своєму шляху, так що про його Горобчість, братство, Лорас і королеву Марджері відтепер можна забути, ми їх більше не побачимо!
  • Не витримавши смерті коханої, Томмен викидається з вікна, а значить ще мінус один персонаж з Гри Престолів. Так, це сумно, але зараз не час для сліз! Серсея досягає бажаного результату і займає трон семи королівств!
  • Що стосується Джона Сноу і Санси, то тут все без сюрпризів. Не дивлячись на те, що Джон є бастардом і ніяк не може за традиціями бути королем півночі, отримати трон йому все ж вдається, і нехай трапляється це завдяки надихаючою мовлення маленької дівчинки Ліани Мармонт, але так і повинно було бути! Відпочивати немає часу, рухається страшна сила якої треба дати відсіч, але на жаль з Білими Ходоки ми побачимося знову в сьомому сезоні!
  • Що стосується Дейнеріс і її драконів, то ми нарешті побачимо все військо і міць яку вдалося зібрати білявої красуні: весь кхаласар, тисячі бездоганних, сотні кораблів железорожденных і звичайно ж 3 могутніх дракона. Вся ця грізна компанія відправляється в шлях і готова повернути, по праву належить, трон своїй королеві.

Серія вийшла на телеекрани США 26 червня 2016 року.

Докладніше Редагувати

Королівська гаваньРедагувати

Лорас Тирелл и Его Ворбоейшество 6x10.jpg

Лорас Тірелл на Суді Сімох

У Королівській гавані все готово для суду сімох над Лорасом Тіреллом і Серсеей Ланністер. Велику септу Бейлора заповнює народ. Початку процесу чекають королева Маргері Тіреллі, Мейс Тірелл і Киван Ланністер. У септу спрямовується і мейстер Пицель, який провів ніч з Мареей, але маленька дівчинка зупиняє його, і щось шепоче на вухо.

Горобці першим приводять Лораса. Він хоче уникнути суду і зізнається Верховному Горобцю у скоєних злочинах. Лорас каже, що хоче присвятити життя служінню Сімом, а також готовий відректися від свого імені і титулу лорда Хайгардену. Горобці вирізують у нього на лобі семиконечну зірку. Маргері незадоволена тим, що верховний септон знівечив її братові, але той обіцяє відпустити Лораса після суду над королевою-матір'ю.

Король Томмен готується покинути Червоний замок, щоб вирушити у Велику септу на суд, однак Калінін Клиган не випускає його із покоїв. Лансель Ланністер повідомляє Його Воробейшеству, що паланкін Серсеи не залишав Червоний замок, і септон велить ему призвести Серсо. На вулиці Лансель звертає увагу на маленького хлопчика і слід за ним в підземеллі під септой.

Тим часом Пицель слід для пташкою і потрапляє в кімнату, де в залі Квиберн. Він вибачається за незручності. Піцеля оточує кімнату дітлахів, які вбивають його за допомогою ножів.

Серсея Ланнистер 6x10.jpg

Серсея спостерігає за знищенням Великої Септи Бейлора

Маргери, стурбована тим, що Серсея і Томмен не з'явилися в суді, звертається до Его Воробейшеству і каже, що вони в пастці, але септон не слухає її. Лансель продовжує слідувати за хлопчиком під септой. Він підбирає загублений дитиною факел, а хлопчик ранить Ланселя в ногу. Він бачить, що всі полиці в підземеллі заставлені пляшками з диким вогнем, і намагається доповзти до свічок, встановлених в калюжі дикого вогню. Маргери привселюдно оголошує, що назавжди в терміновому покинути септу, однак горобці зупиняють публіку. Лансель не встигає загасити свічки. Відбувається потужний вибух, і всі люди, що знаходилися в септе і захоплююча нах, гинуть.

Sept of Baelor Destruction Wider Shot, Season 6 Episode 10..jpg

Велика септа Бейлора йде по одному місцю стараннями пані Серсеї

Серсея милується тим, що відбувається. Вона відвідує септу Юнеллу, прив'язану до столу, і виливає на голову глечик вина, вимагаючи покаятися. Серсея пригадує Юнелле, як диски морив її голодом, залякувала і принижувала, причому робила це не сич спокутування гріхів, а сич задоволення. Серсея зізнається, що вбила свого чоловіка і спить зі своїм братом, тому що їй було приємно. Вона також задоволена тим, що знищила Його Воробейшество разом з усіма горобцями. Септа Юнелла каже, що не боїться смерті. Серсея відповідає, що смерть Юнеллы буде довгою і болісною, і видає септу Григору Клигану на повільну розправу. Йдучи, Серсея тричі говорить «Ганьба», точно так само, як Юнелла під час Ганебного ходи.

Король Томмен шоковано дивиться на зруйновану септу. Слуга висловлює жаль з приводу події. Томмен знімає з себе корону і викидається через вікна, кінчаючи життя самогубством. Так справдилося пророцтво Мейеги Жаби.

Радість Серсеи з приводу свого тріумфу потім зникає виявлення тіла сина. Вона вимагає від Квиберна дозволити гей, востаннє глянути на обличчя сина. Квиберн пропонує провести церемонію похорону в тронному залі, так як Велика септа Бейлора знищена. Серсея відповідає, що Томмен повинен бути зі своїм дідом, братом і сестрою. Вона розпоряджається спалити тіло, а попіл поховати в місці септы.

Трохи пізніше Джеймі прибуває в Королівську Гавань, де в тронному залі бачить коронацію Серсеи.

БлизнюкиРедагувати

Джейме Ланнистер и Уолдер Фрей 6x10.jpg

Джеймі і Уолдер Фрей.

Джеймі Ланністер і Бронн прибувають в Близнюки, щоб відсвяткувати взяття Риверрана і союз між Ланністеров і Фреями. Уолдер Фрей повідомляє Джеймі, що Эдмур Таллі знову поміщений в темницю. До видимого подразнення Джеймі він називає його і себе царевбивцями, перед якими всі запобігають. Джеймі нагадує, що Ланністери допомагали Фреям Річкові землі, щоб voni ih утримували, однак, якщо їм доведеться їздити на північ, кожен раз і знову ih відбирати, то навіщо Фреї їм потрібні. Він встає з-за стільця і йде.

Tommen Baratheon(Lannister) jumps out of his window, Season 6 Episode 10..jpg

Томмен плигає у вікно, не витримавши загибелі дружини

Уолдер Фрей в самоті обідає в залі. Служниця, на яку задивлявся Броня, приносить ему медведєв. Він запитує, де вештаються його сини Чорний Уолдер і Лотар Фрей. Дівчина відповідає, що вони вже тут. Уолдер знімає скоринку з пирога, і бачить великий палець одного з синів. Дівчина особа змінює, і з'ясовується, що вона — повернулася з Браавос Арья Старк. Шокований Уолдер намагається втекти, але Арья перерізає ему глотку і, посміхаючись, дивиться, як він спливає кров'ю.

Староміст Редагувати

Sam in tower library.png

Сем в бібліотеці Старомоста

Сем, Джиллі і її син прибувають в Староміст. У стільця реєстратора Сем інформує про мету свого прибуття: він відправлений Лордом-командувачем Нічного дозору Джоном Сноу сюди, щоб стати мейстером. Сем також розповідає про смерті колишнього лорда-командувача Джиора Мормонта і мейстера Эймона. Реєстратор дозволяє Сему увійти в бібліотеку Цитаделі, але забороняє слідувати за ним Джиллі і її синові. Сем, увійшовши до бібліотеки, здивований її простором і величезною колекцією книг.

ПівнічРедагувати

The Winds of Winter 22.jpg

Бран спостерігає, як юний Нед приймає у тітки Ліани мабутнього Джона Сноу

Давос Сіворт, в присутності Джона Сноу, вимагає пояснень у Мелісандри з приводу того, що сталося з Ширен Баратеон. Червона жриця визнає, що спалила дівчинку живцем, так як Станнісу Баратеону була потрібна допомога Владики Світла. Давос називає його злим богом, і каже, що любив Ширен, як власну дочку.

Розсерджений Давос просить Джона стратити Мелісандру. Джон наказує Мелісандре відправитися на південь і обіцяє повісити її, якщо вона знову з'явиться на Півночі. Давос від себе додає, що в такому випадку особисто вб'є червону жрицю.

Джон спостерігає, як Мелісандра покидає Вінтерфелл. До нього приєднується Sansa Stark. Джон повідомляє Сансі, що їй приготували покої батька і матері, проте та вважає, що в них повинен оселитися Джон. Санса вибачається за те, що не сказала братові про те, що покликала на допомогу Мізинця і лордів Долини. Джон запитує, чи довіряє вона Мізинцю, на що Санса відповідає негативно. Вона також повідомляє, що із Цитаделі прилетів білий ворон. Це означає, що зима вже прийшла. Джон з посмішкою каже, що батько завжди це обіцяв.

Петир Бейлиш и Санса.jpg

Петір Бейліш і Санса Старк зустрічаються в богогаї Вінтерфеллу поруч з чардревом. Мізинець приносить свої вибачення на той випадок, якщо перервав молитву. Санса відповідає, що вона вже давно не молиться. Санса запитує Мізинця, що він від неї хоче. Петір повідомляє, що всі рішення приймає тільки з однією метою — опинитися на Залізному троні, і правити Сімома королівствами разом з Сансою. Він намагається поцілувати дівчину, але вона усуває Петіра і йде.

Навздогін Петір повідомляє їй, що звістки про битву незабаром рознесуться по Семи Королівствах, і всі дізнаються що Петір відкрито підтримав дім Старків. Санса у відповідь нагадує, що він і раніше підтримував доми, але це не заважало йому служити тільки самому собі. Петір називає Сансу своєю любов'ю і майбутнім дому Старков. Він риторично запитує, кого підтримає Північ, законнорожденну дочку Неда і Кейтілін Старк, народжену в Вінтерфеллі, або бастарда без матері, народженого на півдні. Санса нічого не відповідає і йде.

У залі Вінтерфелла проходить збори лордів Півночі і Долини. Деякі лорди не готові битися на стороні Джона, оскільки він пустив здичавілих на Вінтерфелл. Слово бере Ліанна Мормонт. Вона нагадує Виману Мандерлі Робетту Гловеру і Клеї Сервину, що в тяжку годину вони не прийшли на заклик Старків. Однак, за словами Ліанни, Північ пам'ятає, і вона визнає тільки короля Півночі з іменем Старк. Ліанну не хвилює, що Джон Сноу – байстрюк, адже в його венах тече кров Неда Старка.

Файл:Джон - Король Севера 6х10 1.jpg

Wieman Мандерли підтримує Ліанну і нагадує, що його син віддав своє життя, за Робба Старка, Молодого Вовка. Він пояснює, що не надіслав сили на останній бій, тому що не хотів, щоб Мандерли гинули даремно. Однак тепер Wieman визнає свою помилку і вважає Джона Сноу новим королем, Білим Вовком. Він схиляє перед ним коліно. Робетт Гловер шкодує, що не бився в битві, і буде шкодувати про це до самої смерті. Він оголошує, що будинок Гловеров буде битися поруч з будинком Старк, як це було тисячу років, і також схиляє перед Джоном коліно. Всі лорди Півночі і Долини присягають на вірність Джону, як новому королю Півночі, фактично узаконюючи его, як Джона Старка. Санса спостерігає за реакцією Мізинця, який явно не чекав такого повороту подій.

Землі за Стіною Редагувати

За Стіною Бенджен Старк прощається з Браном і Мірою у чардрева, кажучи, що не може йти з ними на південь, тому що Стіна захищена сильною магією, не дозволяє пройти мертвим, а він сам після воскресіння Дітьми Лісу став наполовину мертвий. Він каже, що продовжуватиме боротися за живих, і їде верхи на коні. Бран дивиться на чардрево і бачить лик бога, плаче кривавими сльозами, і хоче доторкнутися до нього. Світу намагається зупинити Брана і попереджає про можливу небезпеку, але він каже, що тепер він сам став Триоким вороном і повинен бути готовий побачити те, що повинен. Бран доторкається до Чардреву і подумки переноситься в минуле до моменту, де перервалося його бачення свого батька у Червоних горах.

У баченні Брана молодий Еддард Старк після битви з лицарями Таргаріенов входить у Вежу Радості, де знаходиться його сестра Ліанна, яка щойно народила дитину. Під час пологів Ліанна втратила багато крові і, відчуваючи швидку смерть, вона просить Эддарда пообіцяти, що той візьме з собою і виросте її сина. Таким чином, Бран частково дізнається таємницю походження свого зведеного брата Джона Сноу, для якого Еддард насправді був дядьком і прийомним батьком, а матір'ю була Ліанна. Судячи з усього, батьком Джона був принц Рейгар — на це вказує те, що Ліанна просить Эддарда, щоб її коханий Роберт, бажав знищити весь рід Таргаріенов, не дізнався істину про походження Джона.

ДорнРедагувати

Файл:Эллария Сэнд и Оленна Тирелл 6х10 2.jpg

Эллария Сенд і Піщані змійки зустрічаються з Оленной Тіреллі, яка оплакує смерть своїх сина, онука і внучки. Эллария вважає, що Сэнды і Тірелли повинні разом боротися за своє виживання, так як Ланністери оголосили їм війну. Оленна відкидає її пропозицію, кажучи, що не буде боротися за виживання, так як у будинку Тіреллі тепер немає майбутнього. Раптово з'являється Варіс, який оголошує, що їх мета – «Помста, правосуддя, полум'я і кров».

МиэринРедагувати

Файл:Тирион Ланнистер и Дейнерис 6х10.jpg

Дейнерис Таргаріен наказує Даарио Нахарисзалишатися в Миэринз Молодшими синами, так як вона не може з'явитися в Вестеросе з коханцем. Після відходу Даарио, Дейнерис зустрічається з Варіс Ланнистером і обговорює з ним великі ігри, які завжди жахливі. Вона показує йому шпильку, яку зробила для нього, і дає йому неофіційний титул десниці. Вражений Тіріон опускається на коліно перед своєю королевою. Тіріон, Миссандея, Сірий Хробак, Яру, Теона і з'явився Варіс відправляються в Вестерос на сотні кораблів. Разом з ними слідують тисячі дотракійців і Бездоганних, флоти Простору, Дорна та Грейджоев, а також дракони.

Цікаві факти Редагувати

  • Назва серії — відсилання до однойменного шостого роману Джорджа Мартіна з серії «-05-0155Пісня льоду і полум'я». Ця книга ще не опублікована.
  • Це найдовший епізод у всьому телесеріалі, він триває близько 68 хвилин.

ГалереяРедагувати

У роляхРедагувати

Примітки

Виноски Редагувати

Серії по сезонах
1 сезон Сезон 1 ·

«Зима близько» 1 сезон 1 серія α «Королівський тракт» 1 сезон 2 серія α «Лорд Сноу» 1 сезон 3 серія α «Каліки, бастарди і зламані речі» 1 сезон 4 серія α «Вовк і лев» 1 сезон 5 серія α «Золота корона» 1 сезон 6 серія α «Перемога або смерть» 1 сезон 7 серія α «Гострий кінець» 1 сезон 8 серія α «Бейлор» 1 сезон 9 серія α «Полум'я і кров» 1 сезон 10 серія α

2 сезон Сезон 2 ·

«Північ пам'ятає» 2 сезон 1 серія β «Нічні землі» 2 сезон 2 серія β «Що мертве, померти не може» 2 сезон 3 серія β «Кістяний Сад» 2 сезон 4 серія β «Привид Харренхола» 2 сезон 5 серія β «Старі Боги і Нові» 2 сезон 6 серія β «Людина без честі» 2 сезон 7 серія β «Принц Вінтерфелла» 2 сезон 8 серія β «Чорноводна» 2 сезон 9 серія β «Валар Моргуліс» 2 сезон 10 серія β

3 сезон Сезон 3 ·

«Валар Дохейріс» 3 сезон 1 серія γ «Темні крила, темні слова» 3 сезон 2 серія γ «Алея Покарання» 3 сезон 3 серія γ «І тепер його дозор завершився» 3 сезон 4 серія γ «Поцілована вогнем» 3 сезон 5 серія γ «Сходження» 3 сезон 6 серія γ «Бурмило і дівиця мила» 3 сезон 7 серія γ «Молодші сини» 3 сезон 8 серія γ «Дощі в Кастамері» 3 сезон 9 серія γ «Міса» 3 сезон 10 серія

4 сезон Сезон 4 ·

«Два мечі» 4 сезон 1 серія δ «Лев і троянда» 4 сезон 2 серія δ «Руйнівниця ланцюгів» 4 сезон 3 серія δ «Вірний клятві» 4 сезон 4 серія δ «Іменований першим» 4 сезон 5 серія δ «Закони богів і людей» 4 сезон 6 серія δ «Пересмішник» 4 сезон 7 серія δ «Гора і Змій» 4 сезон 8 серія δ «Дозорні на Стіні» 4 сезон 9 серія δ «Діти» 4 сезон 10 серія

5 сезон Сезон 5 ·

«Майбутні війни» 5 сезон 1 серія ε «Чорно-білий дім» 5 сезон 2 серія ε «Його Горобчість» 5 сезон 3 серія ε «Сини Гарпії» 5 сезон 4 серія ε «Убий хлопчиська» 5 сезон 5 серія ε «Непохитні, незламні, ті, що не здаються» 5 сезон 6 серія ε «Дар» 5 сезон 7 серія ε «Суворий Дім» 5 сезон 8 серія ε «Танець драконів» 5 сезон 9 серія ε «Милосердя матері» 5 сезон 10 серія

6 сезон Сезон 6 ·

«Червона жінка» 6 сезон 1 серія ζ «Дім» 6 сезон 2 серія ζ «Клятвопорушник» 6 сезон 3 серія ζ «Книга Невідомого» 6 сезон 4 серія ζ «Двері» 6 сезон 5 серія ζ «Кров моєї крові» 6 сезон 6 серія ζ «Зломлена» 6 сезон 7 серія ζ «Ніхто» 6 сезон 8 серія ζ «Битва бастардів» 6 сезон 9 серія ζ «Вітри зими» 6 сезон 10 серія

Інше Шаблон:Серії

Випадкова вікі