Фэндом

Гра Престолів

Віра в Сімох

269статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Віра в Сімох — основна релігія Семи Королівств. На півдні держави вона домінує. На Півночі залишилося ще багато тих, хто поклоняється Старим Богам, на Залізних островах вірять у Потонулого Бога.

Це монотеїстична релігія. На чолі церкви (що називаються септами [1]) стоїть Верховний Септон, а центром релігії є Велика септа Бейлора у Королівській Гавані.

Історія Редагувати

Статуї Сімох.jpg

Дерев'яні статуї богів (фотографія реквізиту).

Релігія була заснована за 6000 років до Війни п'яти королів на Ессосі, там, де жили андали. Потім андали вторглися на Вестерос, і релігію принесли з собою. Деякі навіть вирізали на своєму тілі семикутню зірку в знак своєї віри. Маючи більш досконалу зброю, андали перемогли перших людей, і винищили дітей лісу, чия магія раніше була домінуючою релігією. Андали спалили всі чардрева, які були місцем поклоніння Старим Богам. Потім усі мешканці Вестеросу, за винятком жителів Півночі, впали під натиском андалов. Вони замінили віру в Старих богів на Віру в Сімох скрізь на південь від Перешийка. Так ця віра і стала домінуючою на континенті. Деякі вважають, що це септони та септи підкорили Вестерос, озброєні «Семикутньою зіркою», священим текстом, а не воїни андалів.

Переконання Редагувати

Віра в Сімох представляє собою віру в одного бога, у якого сім осіб, кожна з яких являє собою будь-який аспект життя.

  • Батько: уособлює божественне правосуддя, судить душі людей після смерті.
  • Мати: уособлює прощення, світ, родючість, дітонародження. Іноді її називають силою жінок.
  • Діва: уособлює чистоту, любов і красу.
  • Стариця: уособлює мудрість і передбачення. Зазвичай його зображують з ліхтарем у руці.
  • Воїн: уособлює мужність в боях.
  • Коваль: уособлює створення і професійну майстерність.
  • Невідомий: уособлює смерть і невідоме. Йому рідко моляться.

Невідомий не є ні чоловіком, ні жінкою. А кількість чоловіків і жінок в інших олицетворениях одно. Всіх, крім Невідомого зображують як людей, Невідомого зображують по-різному, іноді схожих на скелети тварин або, частіше ці страхітливі картини.

Згідно з переказами, багато років тому Батько простягнув свою руку до неба, дістав звідти сім зірок поклав на голову Хугора з Пагорба у вигляді корони. Діва надіслала йому гарну дівчину, яку Хугор побажав взяти в дружини. Матір наділила дівчину плодючістю, а Стариця передбачила, що вона народить Хугору 44 сина. Воїн дав синам Хугора силу, а Коваль скував для них обладунки.

З-за своїх втілень бога іноді називають Семиликим богом або богом Сімох, але частіше просто Семеро. Також його називають Новим богом, порівняно з старими богами перших людей. Незважаючи на те, що священнослужителі роблять акцент на тому, що бог єдиний, і у нього лише кілька втілень, нерідко можна почути вислів «Слава Богам».

Число сім є священним. Так, наприклад, омивають немовлят сім'ю маслами, а після смерті людей чекають сім пеклів. Семикутня зірка - поширений символ. Також часто зустрічається зображення веселки. Веселка теж уособлює сім втілень бога: як призма поділяє прозоре світло на декілька різних кольорів, так і бог розділяється на свої сім втілень.

Практики Редагувати

Поведінку віруючих Редагувати

Віра заснована на священних текстах і комплексі соціальних правил. Найважливіші з книг, де це записано, називаються «Семіконечние зірка». Церкви також побудовані у вигляді семикінцевої зірки, вони називаються септы. Віруючі збираються в церквах, щоб помолитися разом, оспівати гімни. Також існують монастирі, де живуть невеликі групи віруючих.

Лицарство Редагувати

Кінні воїни, відомі як лицарі, дотримуються кодексу честі, який багато в чому побудований на правилах і принципах віри в Сімох.

Соціальні правила Редагувати

Віра в Сімох засуджує інцест, народження дитини поза шлюбом. Гомосексуалізм вважається гріхом. Віра шанує закони гостинності.

Деякі правила релігії можуть інтерпретуватися по-різному, що і відбувається у всіх Семи королівствах, і різними правилами можуть слідувати теж по-різному. Особливо це помітно в Дорне. Коли на Вестерос вторглися ройнары, вони привезли з собою свої правила і звичаї, яких і йдуть в Дорні. Там обирають ті частини віри в Сімох, яким вони хочуть слідувати, інші ігнорують. Вони досить терпимо ставляться до різного роду сексуальних зв'язків, в тому числі і до гомосексуалізму.

Організація Редагувати

У віри у Сімох є духовенство, де передбачається сувора ієрархія. І чоловіки, і жінки можуть стати служителями церкви, їх називають септонами і септах. На чолі стоїть Верховний Септон, який живе в Великої септе Бейлора у Королівській гавані.

Існує кілька чернечих орденів, до яких віруючі можуть приєднатися. Один з них — Мовчазні сестри, які поклоняються Невідомому. Вони дають обітниці мовчання і цнотливості, і готують тіла до поховання.

Під егідою віри в Сімох існує релігійний рух Горобці, що складається з самих невибагливих представників цієї віри, а також Святе воїнство, що складається з озброєних захисників релігії.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

  1. Назва, очевидно, випливає з латини. Так, у сучасній музиці інтервали називаються італійською: до п'ятої ноти (До-Соль) — квінта; до шостої (До-Ля) — секста; до сьомої (До-Сі) — септіма.
Релігія
Вестерос Старі Боги · Віра в Сімох · Потонулий Бог
Ессос Багатоликий · Владика Світла · Великий Жеребець · Великий Іншій · Великий Пастух · Лев Ночі · Плачуча Пані · Чорний Козел · Місячні Співачки
Магія
Організації Чаклуни Кварта · Червоні жерці · Гільдія алхіміків
Здібності Народження тіней · Варги · Зеленобачення · Магія крові · Створення віхтів
Різне Дракон · Дикий вогонь

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Випадкова вікі