Fandom

Гра Престолів

Вінтерфелл

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Вінтерфелл (Вічнозим) – родовий замок дому Старків. Згідно з переказами, він був побудований вісім тисячоліть тому.

Опис Редагувати

«Крізь браму острога повівав легкий вітерець, розвіваючи над головами прапор Старків, господарів на Зимосічі: сірого лютововка, що біжить крижаним білим полем.»
~ Перші враження Брана в книзі від погляду на Зимосіч

Це великий замок, розташований в центрі Півночі і був його столицею.

Північ Карта 02 Вінтерфелл.png

Поруч проходить Королівський тракт, за яким, пройшовши шлях у тисячу миль, можна дістатися до Королівської гавані.

Сам замок побудований на вершині пагорба, під яким б'ють гарячі джерела, що дозволяє пережити тут навіть найбільш холодні зими. Під Вінтерфеллом знаходяться катакомби, використовувані в якості склепу дому Старків.

Також у замку, як і у всіх замках Півночі, є богогай, місце поклоніння Старим Богам. Поруч з замком розташоване невелике поселення, яке називається Зимове містечко.

Місця Редагувати

Winterfell Pin.png

Вінтерфелл на карті Вестероса.

  • Перша твердиня
  • Велика твердиня
  • Богороща
  • Склепи
  • Дзвіниця
  • Зруйнована вежа
  • Бібліотечна вежа
  • Вежа
  • Мисливські ворота
  • Східні ворота
  • Зимовий містечко

ІсторіяРедагувати

Згідно з міфами, Вінтерфелл був побудований вісім тисяч років тому Брандоном Будівельником, який вдався до допомоги гігантів. Точніше, замок почав будуватися при Брендон, і, як і у випадку з іншими замками, на його споруду пішли тисячі років. Перші люди вирішили влаштуватися на цьому місці через гарячих джерел, що б'ють з-під землі, які допомагали їм пережити важкі північні зими.

Щоб ніхто інший не зазіхнув на це місце, перші люди почали зводити стіни. У давні часи в них було багато ворогів, в тому числі жителі Барроутона болотні жителі. Але найстрашнішими ворогами були Болтони, або, як вони називали себе до завоювання, Червоні Королі. Згідно з переказами, Королі Півночі билися з Болтонами починаючи з часів Довгої ночі і закінчуючи вторгненням андалів. Саме із-за Болтонів і були споруджені стіни Вінтерфелла, і чим частіше ті нападали, тим міцніше були стіни, і тим більше на них було веж і укріплень.

Замок ріс, і кожну зиму з околиць до нього стали стікатися селяни. Взимку вони ховалися за стінами замку, а навесні поповнювали армію Старків.

Тут завжди правили Старки, спочатку – як королі Півночі, а після Завойовницької війниверховних лордів Півночі.

Під час Війни п'яти королів замок був захоплений Теоном Грейджоем, колишнім вихованцем Эддарда Старка. Вінтерфелл був звільнений від железнорожденных Рамсі Сноу, який перебив усіх його жителів, а замок зрадив вогню. Деякий час Вінтерфелл був покинутий, потім відбудований новими Зберігачами Півночі Болтонами.

Цікаві факти Редагувати

Castle Ward - geograph.org.uk - 104814.jpg

Головна будівля замку Уард.

  • Для створення замку на екрані були використані різні місця. Двір замку був відзнятий у замку Уард, графство Даун, Північна Шотландія. Тут знімалася сцена приїзду короля Роберта і його свити. Інша частина замку була знята в павільйонах в Белфасті, в тому числі і те, як Бран лазить по стінах.
  • * пілотної серії сцени в Вінтерфеллі були відзняті у замку Дун, також знаходиться в Шотландії.
  • книзі Вінтерфелл – це величезний замок, займає площу в кілька гектарів. Його оточують дві стіни з ровом між ними, а поруч із замком знаходиться селище. Сам замок складається з безлічі будівель, як нових, так і старих, напівзруйнованих. Замок не вимагає постійного опалення — він побудований на гарячих джерелах, вода з яких тече всередині його стін і обігріває кімнати.
  • Назва замку складається з двох частин – "winter" («зима») і "fell" («гора, пагорб»). Слово "fell" для позначення гори/пагорба практично пішло з живого вживання і збереглася переважно у двоскладних географічних назвах середньовічних замків Північній Англії.
  • Гарячий Пиріжок помилково називає замок Вінтерхеллом, що є комбінацією слів «зима» ("winter") і «пекло» ("пекло").

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Північ
Правителі Болтони · Старки
Столиця Вінтерфелл (Зимосіч) · Дредфорт
Поселення Барроутон · Біла Гавань · Вдові Дозор · Вершина · Дипвуд Моп · Залізний Форт · Замок Сервін · Кархолд · Ведмежий острів · Олдкасл · Останній Осередок · Рамсгейт · Рів Кейлин · Джерельна Переправа · Сірководневий Дозор · Торрхенов Доля · Флінт Фінгер · Хорнвуд
Місця Богогай · Вовчий ліс · Землі Курганів · Кам'янистий берег · Ведмежий острів · Мис Кракен · Вістря Морського Дракона · Перешийок · Джерела · Сірі скелі · Скагос · Скан
Річки і затоплення Білий Ніж · Довге озеро · Затока Залізних Людей · Затока Льоду · Затока Полум'яної Води · Плачуча Вода · Остання річка · Зламана Гілка · Солоний Спис · Тюленяча затока · Укус
Інше: Шаблон:Північ
Дім Старків
Глава Бран Старк Спадкоємець: Рікон Старк
House-Stark-heraldry.jpg
Замок: Вінтерфелл Землі: Північ
Титул(и): Королі Півночі · Верховні Володарі Півночі · Лорди Вінтерфелла · Хранителі Півночі
Предки: Брандон Будівельник · Родрік Старк · Карлон Старк · Торрхен Старк · Озрік Старк
Представники: Санса Старк · Арья Старк · Бенджен Старк · Джон Сноу
Померлі представники: Рікард Старк · Брандон Старк · Ліанна Старк · Еддард Старк · Робб Старк · Таліса Старк · Кейтілін Старк
Придворні, піддані: Родрік Кассель · мейстер Люмін · Джьорі Кассель · Вейон Куль · Джейні Куль · септа Мордейн · Оша · Ходор

Випадкова вікі