FANDOM

Лорд Варіс на прізвисько Павук - майстер над шептунами, тобто шпигунами, в королівській Малій Раді, євнух.

Особистість Редагувати

Сторонній людині може здатися, що Варіс просто публічна персона, що обожнює придворне життя. Він вважає за краще зручний одяг з тонкого шовку і оксамиту, а також м'яке взуття, що дозволяє йому ходити практично безшумно. Здається, що він сповнений смирення, улесливий і трохи жіночний, але це тільки маска. Варіс використовує її, щоб ймовірні противники вважали його нудним підлесником, якого не слід боятися і вважати на його думку. Насправді ж він хитрий і безжалісний. Манери Варіс ввічливі і улесливі, він майстер обману і легко може змінювати свою зовнішність, ходу і навіть запах щоб залишитися невпізнаним. Через схожість методів для досягнення мети, у Варіса часто трапляються пікіровки з Петиром Бейлишем. Однак, на відміну від Мізинця, Павук заявляє, що він бажає тільки благополуччя королівства і наодинці висловлює прихильність тим, хто працює на ті ж цілі.

Крім шептунів, у Варіса є і свої власні шпигуни - діти з відрізаними язиками[1], яких він називає маленькими пташками. Разом вони створюють велику мережу інформаторів, як в Вестеросі так і в Ессосі, що дозволяє йому бути в курсі всіх подій.

Історія Редагувати

До подій серіалу Редагувати

Варіс народився за Вузьким морем у вільному місті Лисі. Він був рабом. У ранньому віці він подорожував з акторської трупою, поки одного разу Варіса за великі гроші не купив один чаклун в Мирі. Чаклун дав Варісу зілля, через яке він не міг говорити і рухатися, але зілля не притупляло біль. Потім чаклун оскопив Варіса, щоб використовувати його геніталії для магічних обрядів. Після цього хлопчик став йому не потрібен, і чаклун викинув Варіс на вулицю, де тому доводилося красти, жебракувати, продавати себе. В Мирі Варіс став одним з кращих злодіїв, поки заздрісний конкурент не доніс на нього владі. Варіс втік до Пентосу, але тут підліток-євнух виявився в положенні білої ворони - інші злодії зневажали і били його. Варіс зміг знайти собі захисника - молодого найманого головоріза на ім'я Ілліріо Мопатіс; Варіс почав обкрадати інших злодіїв, а Ілліріо повертав отримані таким чином речі законним власникам за плату. Пізніше Варіс почав натаскувати «мишок» - маленьких сиріт, підібраних на вулиці - красти вже не гроші і коштовності, а секрети: листи, облікові книги, карти, навіть не забирати їх з собою, а прочитувати, запам'ятовувати і залишати на місці. Торгівля чужими таємницями принесла Варісу і Ілліріо цілий статок, а чутки про шпигунські таланти Варіса перетнули море і досягли вух короля Семи королівств Ейріса II, який до цього часу став параноідальним, не довіряв нікому і дуже хотів знати, що говорять за його спиною.

Під час Повстання Баратеона Варіс підбурював прогресуюче безумство короля, без кінця вказуючи йому на нових і нових «зрадників». Проте, євнух переконував короля не відкривати ворота військам лорда Тайвіна Ланістера; рішення відкрити ворота виявилося для короля згубним.

Після повстання Роберта Баратеона Варіс, як і ще дві людини з найближчого оточення скинутого монарха - Баррістан Селмі і Джеймі Ланістер - отримав королівське прощення і зайняв ту ж саму посаду майстра над шептунами. Одним із завдань Варіса від Роберта Баратеона, було стежити за пересуваннями Візеріса і Дейенеріс Таргаріенів, щоб король був упевнений, що вони не становлять небезпеку для Залізного трону.

Сезон 1 Редагувати

Після смерті правиці короля Джона Аррена Роберт Баратеон призначає на цю посаду свого старого друга Еддарда Старка. Коли Еддард прибуває в Королівську гавань, його відразу запрошують взяти участь в засіданні Малої ради. Як і інші його члени, Варіс вітає нового правицю. Він каже, що шкодує про те, що сталося на Королівському тракті, хоча має на увазі саме травму принца Джоффрі. Еддард відповідає, що краще б він молився за сина м'ясника.

Через кілька днів, коли в Королівську гавань інкогніто приїжджає Кейтілін Старк, Варіс повідомляє про це Петиру Бейлишу, і той вкриває леді в одному зі своїх борделів. Павук відразу запитує Кейтілін про кинджал, так як вже знає про нього від своїх шпигунів. Однак Варіс не знає, чий це кинджал. Зате це відомо Петіру - кинджал належить Тіріону Ланістеру. («» )

Після турніру правиці Варіс таємно відвідав лорда Еддарда Старка, попередивши його, що королева Серсея намагається вбити короля Роберта. Майстер над шептунами запропонував правиці свою допомогу, а також розкрив, від чого помер Джон Арен.

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

  1. Так сказав Джордж Мартін в одному з інтерв'ю.

Випадкова вікі