Fandom

Гра Престолів

Валірійський Фригольд

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Валірійський Фригольд — імперія, створена цивілізацією валірийців на Ессосі, центр якої розташовувався на однойменному півострові. У дні свого розквіту імперія займала більше половини відомого світу.

ТермінологіяРедагувати

Назва Валірія використовується по відношенню до різних понять, які досить легко переплутати:

  • Валірійський Фригольд: офіційна назва великої Валірійської імперії. Це не королівство, і не імперія: теоретично усі вільні землевласники (від англійського free-hold, вільне володіння) мали рівні голоси в уряді. На практиці їх система правління була олігархією, країною керували багаті знатні родини (і не було єдиного імператора чи короля).
  • Місто Валірія. Колишня столиця Валірійського Фригольда, зруйнована під час Року Валірії. Зараз руїни називають Старою Валірією.
  • Півострів Валірія: велика частина землі на півдні Ессоса, омивається Літнім морем. Частково зруйнована Роком Валірії, частина суші перетворилася на острови, частина затоплена.
  • Рок Валірії: катастрофа, виверження вулканів, яке знищило Валірійський Фригольд близько 400 років тому.

ІсторіяРедагувати

Спочатку валирийцы хотіли створити скромну колонію пастухів. Але п'ять тисяч років тому вони знайшли драконів на вулканічної території, відомої як Чотирнадцять Вогнів, з цього почався їхній шлях до процвітання. Приручивши могутніх монстрів, валирийцы захопили навколишні землі і почали прокладати шлях на захід.

Гискарская імперія захотіла зупинити валирийцев і оголосили їм війну. Валирия відбила атаку і спалила імперію гискарцев дотла, практично знищивши всіх жителів і їх культуру.

Після цього Валірійскій Фригольд став наймогутнішою імперією у відомому світі, зі своєю мовою, традиціями і культурою. Фригольд заснував безліч колоній і з'єднав їх дорогами зі столицею.

Протягом п'яти тисяч років перевагу Валирии було незаперечним, поки не сталася подія, відоме як Рок Валирии, яке знищило Валирию, їх столиці, людей і землі. Це сталося через масштабне виверження кількох вулканів. Півострів Валирии пішов під воду і перетворився в Димляче море. Його бояться перепливати моряки, кажуть, що в морі повно демонів. Невідомо, з-за чого сталося виверження вулканів. Можливо, це було випадкове природне явище, а деякі вважають, що його викликало чаклунство валирийцев.

Дракони були втрачені, імперія зруйнована. Вижив тільки один з будинків Фригольда, Таргариены, які збудували замок Драконівські камінь на Вестеросе задовго до Року. У них залишилися і останні вижили дракони.

Згадки в серіаліРедагувати

Сезон 4Редагувати

Рок Валирии згадується Джеймі Ланністером, коли він говорить, що нова валирийская сталь не проводиться з часів падіння Валирии. («» )

Сезон 5Редагувати

Тіріон Ланністер і Джорах Мормонт обговорюють Рок Валирии, пропливаючи повз руїн. Також вони цитують вірш про цю подію. («» )

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Випадкова вікі