FANDOM

Валірійський Фригольд — імперія, створена цивілізацією валірийців на Ессосі, центр якої розташовувався на однойменному півострові. У дні свого розквіту імперія займала більше половини відомого світу.

ТермінологіяРедагувати

Назва Валірія використовується по відношенню до різних понять, які досить легко переплутати:

  • Валірійський Фригольд: офіційна назва великої Валірійської імперії. Це не королівство, і не імперія: теоретично усі вільні землевласники (від англійського free-hold, вільне володіння) мали рівні голоси в уряді. На практиці їх система правління була олігархією, країною керували багаті знатні родини (і не було єдиного імператора чи короля).
  • Місто Валірія. Колишня столиця Валірійського Фригольда, зруйнована під час Року Валірії. Зараз руїни називають Старою Валірією.
  • Півострів Валірія: велика частина землі на півдні Ессоса, омивається Літнім морем. Частково зруйнована Роком Валірії, частина суші перетворилася на острови, частина затоплена.
  • Рок Валірії: катастрофа, виверження вулканів, яке знищило Валірійський Фригольд близько 400 років тому.

ІсторіяРедагувати

Спочатку валірійці хотіли створити скромну колонію пастухів. Але п'ять тисяч років тому вони знайшли драконів на вулканічній території, відомій як Чотирнадцять Вогнів - з цього почався їхній шлях до процвітання. Приручивши могутніх монстрів, валірійці захопили навколишні землі і почали прокладати шлях на захід.

Гіскарська імперія захотіла зупинити валірийців і оголосили їм війну. Валірія відбила атаку і спалила імперію гіскарців дотла, практично знищивши всіх жителів і їх культуру.

Після цього Валірійскій Фригольд став наймогутнішою імперією у відомому світі, зі своєю мовою, традиціями і культурою. Фригольд заснував безліч колоній і з'єднав їх дорогами зі столицею.

Протягом п'яти тисяч років панування Валірії було незаперечним, поки не сталася подія, відома як Рок Валірії, що знищила Валірію, її столицю, людей і землі. Це сталося через масштабне виверження кількох вулканів. Півострів Валірії пішов під воду і перетворився в Димляче море. Його бояться перепливати моряки, кажуть, що в морі повно демонів. Невідомо, через що сталося виверження вулканів. Можливо, це було випадкове природне явище, а деякі вважають, що його викликало чаклунство валірійців.

Дракони були втрачені, імперія зруйнована. Вижив тільки один з будинків Фригольда, Таргарієни, які збудували замок Драконів камінь на Вестеросі задовго до Року. У них залишилися і вижили останні дракони.

Згадки в серіаліРедагувати

Сезон 4Редагувати

Рок Валирии згадується Джеймі Ланністером, коли він говорить, що нова валірійська сталь не виробляється з часів падіння Валірії. («» )

Сезон 5Редагувати

Тіріон Ланністер і Джорах Мормонт обговорюють Рок Валірії, пропливаючи повз руїни. Також вони цитують вірш про цю подію. («» )

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати